Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 21:25

Heb ik pas al mijn foto's op Google Photos opgeruimd zie ik nu dat bij Google Drive in het mapje Google photos er niks gewist is 8)7 En wat is dat vreselijk ingericht, ik kan niet eens zien hoeveel foto's het zijn, laden duurt super lang en het duurt ook een eeuwigheid tot ik helemaal tot 1 januari gescrol ben. Wie heefgt dit bedacht?

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 21:29

Zebrastreep schreef:
Even schagrijnig dat morgen mijn vrije dag toch een werkdag gaat worden en iemand zaterdag wou dat ik haar dienst overnamen maar hier vervolgens nog niks met de baas over besproken heeft. Dan heeft ze maar pech gehad ik ga niet zoveel dagen achter elkaar werken.

Klinkt misschien stom maar vroeger was ik nog wel zo gek. Maar dan loop ik mijzelf zwaar over de kop met alle gevolgen van dien

Herkenbare ergernis. Ik heb een zooi nachtdiensten overgenomen van een collega (die geheel terecht niet kon komen werken), en had daar acuut spijt van :D |( . Maar ja, eigen schuld, ik had ook nee kunnen zeggen. Vannacht laatste nacht van de serie gelukkig.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 21:38

miereneter schreef:
Zebrastreep schreef:
Even schagrijnig dat morgen mijn vrije dag toch een werkdag gaat worden en iemand zaterdag wou dat ik haar dienst overnamen maar hier vervolgens nog niks met de baas over besproken heeft. Dan heeft ze maar pech gehad ik ga niet zoveel dagen achter elkaar werken.

Klinkt misschien stom maar vroeger was ik nog wel zo gek. Maar dan loop ik mijzelf zwaar over de kop met alle gevolgen van dien

Herkenbare ergernis. Ik heb een zooi nachtdiensten overgenomen van een collega (die geheel terecht niet kon komen werken), en had daar acuut spijt van :D |( . Maar ja, eigen schuld, ik had ook nee kunnen zeggen. Vannacht laatste nacht van de serie gelukkig.

Het is nu meer de manier waarop denk ik wat mij even zwaar irriteert :') Soms denk je ach doe ik even maar soms heb je ook zoiets van nee gewoon even niet. Ik vindt nee zeggen ook wel lastig vaak omdat het gelijk dan weer zo ingewikkeld wordt en ik mij schuldig ga voelen.

Edit: Het voelt zeg maar ook als mijn probleem nu ik ook nog appjes krijg of het is opgelost. Nee want ik hoor niks meer van de andere collega. Vindt het super vervelend dat mijn vrije avond nu volledig naar de knoppen is.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 21:56

Twee ontstekingen? Denk ik op mn kont zitten. Ene doet zo zeer en voelt helemaal warm. Voel gewoon soort plakkaat zitten onder mijn huid.
Zo irritant :7

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 22:04

Nayomie schreef:
MarlindeRooz schreef:
Huilt ze ook als je naast jullie bed ligt? Arm ding... en ook echt balen voor jullie. :(:)

Dat wilde ik eigenlijk vannacht proberen, maar ik denk dat het gelijk zal zijn. We hebben namelijk ook geprobeerd naast de bench te gaan zitten, maar dan blijft ze janken. Nja goed, het is een pup die er net een dag is, hoort er ook een beetje bij. We hebben gewoon een luxe andere hond die na 5 uur achter elkaar janken, snachts het dus niet meer deed. :')

Fijn mee naar boven nemen. Ze hebben je nog zo nodig.

Ik heb de eerste nachten "geslapen" met mijn vingers in de bench.
Waar hij regelmatig op lag te kouwen :')
Na een paar dagen stopte ik mijn vingers er alleen in als hij even een dipje had. Ook zachtjes tegen praten. Later is hij wat verder in de slaapkamer komen staan zodat ik nog wel kon praten.
En veel later pas beneden.
Ze hebben je gewoon nog nodig.

Hij is nu 2. En zo'n lieverd. En slaapt uiteraard al lang beneden zonder iets te doen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 23:05

Zwaar gefrustreerd dat ik op mijn vrije dag al 6 uur bezig ben met wie de dienst morgen gaat invullen het bij mij wordt neergelegd en ik nu moet met de woorden ach dan kom jij maar morgen.

Ja maar niet om de tijd waarop mij gevraagd wordt want dan kan ik nog niet beginnen omdat ik al wat anders had staan. Moet de hele week al omgooien zwaar irritant heb dit ook nog niet zo meegemaakt.

Wifi maar uitgedaan ik ben er morgen weer want dit frustreert mij enorm staat mijn paard 2 dagen met een vies abces wat elke dag moet worden schoongemaakt. Wil mijn stalgenoten daar zeker niet mee opzadelen omdat het besmettelijk kan zijn voor andere paarden en ik het liever ook zelf doe omdat ze nog best wel onstuimig is. Heb dat ook aangegeven en dan wordt er weer vreemd gereageerd.

Lekker in 5 dagen 40 uur werken echt ik ben nu al moe.....

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 23:13

Ik zou een pup ook absoluut bij me houden in het begin Snachts. Dacht dat dat ook algemeen gangbaar was nu?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 23:20

poes schreef:
Ik zou een pup ook absoluut bij me houden in het begin Snachts. Dacht dat dat ook algemeen gangbaar was nu?

Onze Russel sliep de eerste nacht alleen beneden als pup. We hebben haar niet gehoord. Ze kon in het begin heel goed alleen zijn , helaas is dat nu dus niet meer zo. Nu vindt ze comfort ook wel belangrijk en ligt ze graag op een tweepersoonsbed met het liefst 100 dekens.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 03:24

poes schreef:

Dat ligt echt aan de hond. Onze eerste hond was daarin echt geen probleem, sliep eerste nacht beneden en was stil snachts. Onze huidige pup is daarin anders. Maar, goede nieuws, ze heeft lekker geslapen en is stil geweest. *\o/*

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 06:18

Al die reacties van mensen zonder paardenverstand op het bericht van die Duitse coach bij de vijfkamp. Die dus het paard heeft mishandeld....

Roepen dat de hele paardensport afgeschaft moet worden, want als het met camera's al zo gaat, hoe zap het dan gaan zonder. En allea gaat onder dwang, het paard wilt niet, de enige die de prestatie levert is het paard en niet de ruiter. En ga zo maar door :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 06:27

iirrssjjee schreef:
Al die reacties van mensen zonder paardenverstand op het bericht van die Duitse coach bij de vijfkamp. Die dus het paard heeft mishandeld....

Roepen dat de hele paardensport afgeschaft moet worden, want als het met camera's al zo gaat, hoe zap het dan gaan zonder. En allea gaat onder dwang, het paard wilt niet, de enige die de prestatie levert is het paard en niet de ruiter. En ga zo maar door :+

Dit is ook mijn reactie als persoon met paardenverstand. Dus ja.. :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 07:15

Zebrastreep schreef:
Lekker in 5 dagen 40 uur werken echt ik ben nu al moe.....

Dat is toch een normale werkweek? :o
Door overwerk maak ik meestal meer uren per week, maar in mijn contract staat 40 uur. ( nu niet, want ik loop stage maar met werken voor een salaris wel )

Maar ehm als ik vrij ben ga ik niet uren met werk bezig zijn. Heb wel een app teruggestuurd als er een vraag was van een collega, maar mijn leidinggevende had ook een handje van om buiten werktijd nog dingen te gaan regelen / vragen. Die heb ik tot 2x toe face to face gevraagd om dat niet meer op deze manier te doen. Was prima, hij zou het anders gaan doen. Doet vervolgens wéér hetzelfde. Ik heb de app op stil gezet en pas onder werktijd antwoord gegeven. Pas toen viel het kwartje :o
Volgens mij ben jij ook niet van de roosterspanning dus volgende keer telefoon uit / op stil en laat ze het lekker uitzoeken. Morgen weer een dag.

@ Nayomie wat fijn dat de pup doorgeslapen heeft +:)+

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 07:25

Captain schreef:
iirrssjjee schreef:

Dus jij gaat je pas aangeschafte paard ook weer verkopen?

Sorry maar wat een flauw reactie.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 07:33

Waar slaat dat nou weer op, dat is pas een flauwe reactie. :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 07:35

Captain schreef:
iirrssjjee schreef:

+1. Maar mijn mening is dat paarden en professionele-/topsport gewoon niet lekker samengaan vanwege het geld wat daarin rondgaat.
Zegt niet dat alle ruiters en coaches het slecht doen, absoluut niet, maar ik zie liever geen paardensport meer op de OS dan deze wanvertoningen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 07:49

Ik vind (top)sport en paarden vaak ook niet samen gaan. Genoeg gezien hoe het er op grote, 'professionele' stallen aan toe gaat :=

Ben ik tegen rijden? Nee, absoluut niet.
Wel tegen het principe van winst op nr 1 zetten en het paard op nr 2.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 08:03

Captain schreef:

Jij bent het toch eens met het feit dat de hele paardensport afgeschaft moet worden? Dat zeg je net zelf.

Ik vind die wanvertoning van die Annika en die Duitse bondscoach ook iets wat nooit meer zou mogen gebeuren, en dat onderdeel mag zeker uit de vijfkamp geschrapt worden maar dat is iets anders dan de hele paardensport afschaffen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 08:22

Ik denk dat captain de paardensport bedoelt waarbij er hoge verwachtingen zijn van paarden die ook nog eens onwaardig gehouden worden (weinig goed ruwvoer, opgesloten worden op stal, geen sociaal contact, onvriendelijke training etc.)

Hoge dressuur / springsport lijkt me enorm ongezond voor een paard. Net als bijvoorbeeld turnen dat voor mensen is.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 08:25

Er zijn 2 topics voor Annika en haar wanstaltige vertoning, misschien daar het onderwerp doorzetten?
En met de pup idd naar boven gaan.
Ze komen uit hun roedel en zijn dan ineens in een andere roedel, en de mensen op wie ze moeten vertrouwen laten haar/hem dan ineens alleen. Pups hebben echt vaak die warmte nodig, dat ze erbij horen.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:05

3 weken geleden nog een kuur AB op, ik was zo blij met mijn huid, en net nu ik vanavond een ‘date’ heb, heb ik weet een plek op mijn voorhoofd :') :roll:

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:21

Amandavd schreef:
Captain schreef:

Jij bent het toch eens met het feit dat de hele paardensport afgeschaft moet worden? Dat zeg je net zelf.

Ik vind die wanvertoning van die Annika en die Duitse bondscoach ook iets wat nooit meer zou mogen gebeuren, en dat onderdeel mag zeker uit de vijfkamp geschrapt worden maar dat is iets anders dan de hele paardensport afschaffen.

Ja, paardensport ja. Ik bedoel hiermee niet recreatief rijden wat het overgrote deel van de mensen doet.
Zo beter? Precies wat Marlinde zegt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:28

Amandavd schreef:
Captain schreef:

Smerige reactie. :r Dus dit soort wanvertoningen moeten nog een plaats in de wereld hebben, vind jij?
Moderatoropmerking:
Foto’s verwijderd vanwege copyright

Laatst bijgewerkt door Giolli op 18-08-21 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto’s verwijderd vanwege copyright

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:32

Kan dit ff in een ander topic? Maak er 1 aan zou ik zeggen als het je hoog zit.

Waar ik mij aan erger vandaag: de discussie in dit topic :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:38

Nou ik erger me aan mijn rugpijn. Moet zo douchen en mijn haar wassen maar mijn koffie kopje optillen doet al erg veel pijn. :=

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:38

Het feit dat ik ruim een uur te laat kom op mijn werk en de leveranciers op mij wachten. Kon er niks aan doen en naar mijn mening een zeer goede reden hoor maar het is wel vervelend dat het door de afstand meteen een enorme extra reistijd oplevert. (Er is een aanrijding op mijn traject geweest, uiteraard realiseer ik mij dat het voor die persoon en de nabestaanden, de machinist veel en veel erger is en daar hoor je me ook echt NIET over. Puur de afstand naar mijn werk waardoor het zo veel extra tijd kost en er op mij gewacht wordt ivm de sleutel van t pand)…