Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Even schagrijnig dat morgen mijn vrije dag toch een werkdag gaat worden en iemand zaterdag wou dat ik haar dienst overnamen maar hier vervolgens nog niks met de baas over besproken heeft. Dan heeft ze maar pech gehad ik ga niet zoveel dagen achter elkaar werken.
Klinkt misschien stom maar vroeger was ik nog wel zo gek. Maar dan loop ik mijzelf zwaar over de kop met alle gevolgen van dien
miereneter schreef:Zebrastreep schreef:Even schagrijnig dat morgen mijn vrije dag toch een werkdag gaat worden en iemand zaterdag wou dat ik haar dienst overnamen maar hier vervolgens nog niks met de baas over besproken heeft. Dan heeft ze maar pech gehad ik ga niet zoveel dagen achter elkaar werken.
Klinkt misschien stom maar vroeger was ik nog wel zo gek. Maar dan loop ik mijzelf zwaar over de kop met alle gevolgen van dien
Herkenbare ergernis. Ik heb een zooi nachtdiensten overgenomen van een collega (die geheel terecht niet kon komen werken), en had daar acuut spijt van![]()
. Maar ja, eigen schuld, ik had ook nee kunnen zeggen. Vannacht laatste nacht van de serie gelukkig.
Nayomie schreef:MarlindeRooz schreef:Huilt ze ook als je naast jullie bed ligt? Arm ding... en ook echt balen voor jullie.
Dat wilde ik eigenlijk vannacht proberen, maar ik denk dat het gelijk zal zijn. We hebben namelijk ook geprobeerd naast de bench te gaan zitten, maar dan blijft ze janken. Nja goed, het is een pup die er net een dag is, hoort er ook een beetje bij. We hebben gewoon een luxe andere hond die na 5 uur achter elkaar janken, snachts het dus niet meer deed.
poes schreef:Ik zou een pup ook absoluut bij me houden in het begin Snachts. Dacht dat dat ook algemeen gangbaar was nu?
poes schreef:Ik zou een pup ook absoluut bij me houden in het begin Snachts. Dacht dat dat ook algemeen gangbaar was nu?
iirrssjjee schreef:Al die reacties van mensen zonder paardenverstand op het bericht van die Duitse coach bij de vijfkamp. Die dus het paard heeft mishandeld....
Roepen dat de hele paardensport afgeschaft moet worden, want als het met camera's al zo gaat, hoe zap het dan gaan zonder. En allea gaat onder dwang, het paard wilt niet, de enige die de prestatie levert is het paard en niet de ruiter. En ga zo maar door
Zebrastreep schreef:Lekker in 5 dagen 40 uur werken echt ik ben nu al moe.....
Captain schreef:iirrssjjee schreef:Al die reacties van mensen zonder paardenverstand op het bericht van die Duitse coach bij de vijfkamp. Die dus het paard heeft mishandeld....
Roepen dat de hele paardensport afgeschaft moet worden, want als het met camera's al zo gaat, hoe zap het dan gaan zonder. En allea gaat onder dwang, het paard wilt niet, de enige die de prestatie levert is het paard en niet de ruiter. En ga zo maar door
Dit is ook mijn reactie als persoon met paardenverstand. Dus ja..
Captain schreef:iirrssjjee schreef:Al die reacties van mensen zonder paardenverstand op het bericht van die Duitse coach bij de vijfkamp. Die dus het paard heeft mishandeld....
Dit is ook mijn reactie als persoon met paardenverstand. Dus ja..
Captain schreef:Waar slaat dat nou weer op, dat is pas een flauwe reactie.
Amandavd schreef:Captain schreef:Waar slaat dat nou weer op, dat is pas een flauwe reactie.
Jij bent het toch eens met het feit dat de hele paardensport afgeschaft moet worden? Dat zeg je net zelf.
Ik vind die wanvertoning van die Annika en die Duitse bondscoach ook iets wat nooit meer zou mogen gebeuren, en dat onderdeel mag zeker uit de vijfkamp geschrapt worden maar dat is iets anders dan de hele paardensport afschaffen.
Amandavd schreef:Smerige reactie.Captain schreef:Waar slaat dat nou weer op, dat is pas een flauwe reactie.
Jij bent het toch eens met het feit dat de hele paardensport afgeschaft moet worden? Dat zeg je net zelf.
Ik vind die wanvertoning van die Annika en die Duitse bondscoach ook iets wat nooit meer zou mogen gebeuren, en dat onderdeel mag zeker uit de vijfkamp geschrapt worden maar dat is iets anders dan de hele paardensport afschaffen.