Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rennie89 schreef:Een Spanjaard die gigantisch probeerd af te dingen omdat ze 5 euro verzendkosten moet betalen. Is normaal toch?ik heb het al voor lage prijzen er op staan
CastaMickey schreef:Rennie89 schreef:Een Spanjaard die gigantisch probeerd af te dingen omdat ze 5 euro verzendkosten moet betalen. Is normaal toch?ik heb het al voor lage prijzen er op staan
Ja ik heb ook supervaak mensen die extra korting willen omdat ze nog verzendkosten moeten betalen want "anders kunnen ze het net zo goed nieuw kopen". Ik zie niks van die verzendkosten hoor, koop het lekker nieuw als je dat wilt. Idd voor iets meer erop zetten en dan kan je iedereen een bod sturen die je item favorieten met een beetje geluk verkoop je het voor die hogere prijs
MyWishMax schreef:CastaMickey schreef:
Ja ik heb ook supervaak mensen die extra korting willen omdat ze nog verzendkosten moeten betalen want "anders kunnen ze het net zo goed nieuw kopen". Ik zie niks van die verzendkosten hoor, koop het lekker nieuw als je dat wilt. Idd voor iets meer erop zetten en dan kan je iedereen een bod sturen die je item favorieten met een beetje geluk verkoop je het voor die hogere prijs
Nou ja, dat was wel waarom ik iets voorbij liet gaan. Scheelde 95 cent met de nieuwprijs, dus met verzendkosten duurder als bij de winkel. Maar zelfs zonder verzendkosten vond ik het wel een rare prijs. Was geen limited edition oid en op op dat moment ook nog te koop
Dus ik snap best wel dat mensen een bod doen als de nieuwprijs niet veel hoger is. Alleen dat hoef je er niet bij te melden
Granoek schreef:Ik heb het idee dat duurdere dingen sneller verkopen. De spullen die er voor een paar euro op staan, blijven staan. Maar zet ik er dan eens dure schoenen op of nu mijn ariat rijlegging, die zijn zo weg
AmyJamess schreef:Help, ik heb net perongeluk een bod geaccepteerd terwijl ik dat niet wou. Ik heb dus perongeluk op de verkeerde knop gedrukt.
Iemand enig idee of ik dit ongedaan kan maken? Ik heb al een bericht gestuurd naar die persoon.
caro29 schreef:Ik koop er jeans tot €4 voor mijn kind. Sinds half november 6 cm gegroeid dan koop ik geen nieuwe.