Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 08:12

Kookaburra schreef:
Opgebleven voor het winkelafspraak-maak-systeem van de action. 'Om 00:00 komt er een nieuwe dag beschikbaar'.
Nou... Hij staat er nog niet in.
En tuurlijk, het is net nieuw dus kan opstartproblemen hebben, maar geef dat dan even aan.

Achteraf onzin dat ik op ben gebleven. Systeem is nog steeds niet versprongen :+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 08:48

Knert schreef:
michelle___ schreef:
Vandaag 2x overgegeven van de geur van bemeste weilanden :')

Mijn eerste gedachte... zeker een uit het westen.
Kijk ik: Den Haag. :+

Als ik ze hier zie fietsen met hun vingers op de neus, zijn het altijd de stedelingen.

Apart dat men dit als zo vies beschouwd dat je er zelfs van kunt spugen.

Terwijl ik een grote stad vaak vind stinken. Oké niet spuugwaardig.

Zo zie je maar weer.

Dit dus.
Ik fietste er wel gisteren doorheen omdat het op het fietspad lag. Gelukkig was het bevroren. :')

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 08:52

Sta voor een brug... al zeker 10 minuten en nog geen beweging >;)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 08:59

Dat een pakje voor mij al sinds vrijdag bij DHL ligt en er nog steeds geen bezorgmoment bekend is...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 09:17

Mkango schreef:
M'n spekkoek is op. -O- En ik ben echt vet bang dat ik niet goed voor m'n vogels ga zorgen...

Oeh leuk, heb je vogels? En dat komt echt goed hoor!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 09:26

Ik had een plan voor een stopmotion :') dat wordt niks nu moet ik een nieuw plan bedenken :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 09:30

Weer de halve nacht gepiekerd over mijn moeder.En het hoeft niet meer ze heeft nu rust.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:04

Knert schreef:
michelle___ schreef:
Vandaag 2x overgegeven van de geur van bemeste weilanden :')

Mijn eerste gedachte... zeker een uit het westen.
Kijk ik: Den Haag. :+

Als ik ze hier zie fietsen met hun vingers op de neus, zijn het altijd de stedelingen.

Apart dat men dit als zo vies beschouwd dat je er zelfs van kunt spugen.

Terwijl ik een grote stad vaak vind stinken. Oké niet spuugwaardig.

Zo zie je maar weer.

Ik kom van de boer, maar ik heb ook wel eens dat ik denk, mag t wat minder... Helemaal met droog weer, die geur is dan echt te aanwezig.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:19

Dat ik m'n knie verdraaid heb in bed vannacht op een of andere manier :?

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:20

Mensen die Fvd stemmen omdat ze geen Corona maatregelen meer willen... Die idiote populist lacht zich stuk waarschijnlijk dat mensen daarin trappen.
Zou het zo erg vinden als hij veel zetels krijgt dit jaar doordat mensen niet nadenken.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:58

Sky schreef:
Mensen die Fvd stemmen omdat ze geen Corona maatregelen meer willen... Die idiote populist lacht zich stuk waarschijnlijk dat mensen daarin trappen.
Zou het zo erg vinden als hij veel zetels krijgt dit jaar doordat mensen niet nadenken.

Echt hé 8)7 zijn oplossing voor de drukte in de ziekenhuizen is ook geniaal, gewoon meer mensen inzetten. Wat een flapdrol, als dat toch een optie was...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 11:44

Telpeva schreef:
Mijn buurman heeft sinds een dag of 3 een nieuwe hond, hij is zelf inmiddels vertrokken en hij heeft het dier alleen in huis achter gelaten. Dat diertje is al heel de tijd heel hard aan het huilen...

Update, ik zie het hondje nu ook in de tuin struinen... En plassen tegen de schutting tussen onze tuinen in. Dit vind ik wel vies -O- ik hoop dat dat niet te ruiken is van de zomer

Weer... En hij huilt nu een stuk harder als gisteren |( hij is nu ook aan het graven in huis ergens tegenaan, het geluid gaat overal dwars doorheen, ik hoor dingen tegen elkaar aanschuren, aanstoten en omvallen.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 11:48

ZoeyDercks schreef:
Dat een pakje voor mij al sinds vrijdag bij DHL ligt en er nog steeds geen bezorgmoment bekend is...

Hier dezelfde ergernis, alleen gaat de bezorging hier via postnl ben benieuwd _-:(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 11:49

Sky schreef:

Ja, dit dus -O-
Ik wordt er ook wel onrustig van merk ik. Dit is een man met heel veel loze woorden maar als hij hogerop komt hou ik mijn hart vast.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 11:51

Telpeva schreef:
Telpeva schreef:
Mijn buurman heeft sinds een dag of 3 een nieuwe hond, hij is zelf inmiddels vertrokken en hij heeft het dier alleen in huis achter gelaten. Dat diertje is al heel de tijd heel hard aan het huilen...

Update, ik zie het hondje nu ook in de tuin struinen... En plassen tegen de schutting tussen onze tuinen in. Dit vind ik wel vies -O- ik hoop dat dat niet te ruiken is van de zomer

Weer... En hij huilt nu een stuk harder als gisteren |( hij is nu ook aan het graven in huis ergens tegenaan, het geluid gaat overal dwars doorheen, ik hoor dingen tegen elkaar aanschuren, aanstoten en omvallen.

Misschien is het slim om gewoon het gesprek met hem aan te gaan? Niet klagend of verwijtend oid. En hem een kynologisch therapeut te adviseren? Die weten daar wel raad mee. Dan is iedereen weer blij inclusief de hond :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:06

Hulp inschakelen vind hij te duur, dat liep met zijn vorige hond helaas al spaak -O-
Voor nu ga ik eerst maar eens vluchten naar mijn verzorgpaard, eens kijken of ik daar in alle rust iets kan bedenken van hoe ik het bericht ga brengen bij de buurman.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:10

Dat ik zo hard stond te dansen in het bos bij het vinden van verse wolvenpoep dat ik door mijn enkel klapte en onderuit ging. Ik ben ook geen 18 meer en ben helemaal beurs nu. Ook een beetje jammer dat ik dit keer niet alleen was, maar dat mijn man erbij was en baalde dat hij het niet op film had.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:22

Telpeva schreef:
Hulp inschakelen vind hij te duur, dat liep met zijn vorige hond helaas al spaak -O-
Voor nu ga ik eerst maar eens vluchten naar mijn verzorgpaard, eens kijken of ik daar in alle rust iets kan bedenken van hoe ik het bericht ga brengen bij de buurman.

Als er vanalles omgestoten wordt en omvalt heeft mij misschien zelf ook snel door dat de hond niet rustig is als hij weg gaat.
Misschien is dat een goede ingang om het gesprek te beginnen?
'joh, was je toen aan het klussen? Ik hoorde vanalles omvallen. Heb je toevallig hulp nodig?
Oh was het je hond? Joh, wat jammer dat die zo onrustig was, het maakte best wat herrie. Sneu voor de hond dat die het zo lastig vindt'
Of
'Goh, ik hoorde net allerlei kabaal toen je weg was. Heeft je hond spullen kapot gemaakt?'

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:23

Telpeva schreef:

Hmm, tis dat je te ver woont, anders was ik voor niks gekomen. Ook voor het hondje zijn gemoedstoestand. Misschien eens aankaarten om een kledingstuk bij de hond te leggen die gedragen is door hem? Of speeltjes vullen met pindakaas oid. Afleiding helpt meestal wel al.

Ik ben zelf bijna gediplomeerd, je mag mij altijd wen pb doen!

Edit: En idd openen zoals hierboven wordt gezegd! Heel slim. Nooit over de hond beginnen want dan schieten ze in de verdediging ;)
Laatst bijgewerkt door DiscoDipp op 03-03-21 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:23

Anoeska27 schreef:
Dat ik zo hard stond te dansen in het bos bij het vinden van verse wolvenpoep dat ik door mijn enkel klapte en onderuit ging. Ik ben ook geen 18 meer en ben helemaal beurs nu. Ook een beetje jammer dat ik dit keer niet alleen was, maar dat mijn man erbij was en baalde dat hij het niet op film had.

Dit bericht ging van hilariteit naar medelijden naar leedvermaak :')

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:29

fleurtjeuh schreef:
Anoeska27 schreef:

Dit bericht ging van hilariteit naar medelijden naar leedvermaak :')

Ik had als klapper verwacht dat het vallen dan ín de poep zou gebeuren, maar dat dan weer niet :x

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:55

Dat ik niet weet wat ik moet stemmen. Ja, het duurt nog 14 dagen voor de verkiezingen. Verschillende stemwijzers ingevuld maar overal komt er wat anders uit.
Heb voor mezelf duidelijk wat ik niet wil stemmen, maar wat ik wel wil stemmen, geen idee. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 14:00

Nou ik zie nu ook dat er is een grapjas langs is geweest die zijn initiaal heeft gekerft in het hout van mijn schutting. Mijn dag kan niet beter. Waarom doen mensen zo?

Cremoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 14:19

Dat ik nog niet kan beginnen bij mijn nieuwe bijbaan, waardoor ik nu aan het worstelen ben met UWV. Laat die winkels maar weer open gaan, dan kan ik weer werken *D.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 14:24

Cremoris schreef:
Dat ik nog niet kan beginnen bij mijn nieuwe bijbaan, waardoor ik nu aan het worstelen ben met UWV. Laat die winkels maar weer open gaan, dan kan ik weer werken *D.

Oh jeh succes. -O-