Wennii schreef:Mijn dikke verkoudheid ineens sinds vanmorgen. Rillerig, koud, hoofdpijn en verstopte neus. Bah. Heb ik wel vrij standaard ieder jaar met omslag van het weer, maar nu dus maar voor de zekerheid ff een ritje langs de teststraat. En dus even een paar daagjes quarantaine tot de uitslag. Enige pluspunt, met dit weer is dat niet zo erg.
Ja echt he, ik zit ook thuis, gisteren laten testen. Pluspunt is dat ik nu alles thuis in de gaten kan houden nu met die storm.
Dan meteen mijn ergernis, die storm
gisteren heb ik al zo veel mogelijk zooi uit de tuin in de schuur gezet omdat het hier zo ontzettend hard kan waaien. Ik ben blij dat ik gisteren op tijd bedacht om het glazen tafelblad van mijn tuintafel af te halen en binnen te zetten, heel mijn tuinset is namelijk aan de wandel gegaan. Een van de stoelen is ook letterlijk in elkaar gedonderd. Had geen plek meer in mijn schuur voor ze... En dit is het resultaat. Gelukkig waren ze al oud, en niet 2e hands maar 3e, 4e hands ofzo. Maar toch 
RIP tuinstoel. Nu moet ik een maatje zien te vinden voor zijn overgebleven vriendje, want een tuinstoel alleen is ook sneu.