MarliesV schreef:Ik snap niet zo goed dat je de grens over gaat met vakantie, als je zo tegen het dragen van een mondkapje bent. Nederland is het land met de minste beperkingen qua mondkapje. Dan zoek je het toch niet op denk ik?
Misschien mijn gebrek aan inlevingsvermogen hoor.
Maar dat is voor mij gelijk aan de mensen die nu lopen te huilen dat ze in een lock down terecht zijn gekomen in Catalonie, ja sorry hoor. Maar jij gaat daar naar toe, Spanje is nog lang niet rustig qua Corona.
Ander verhaal als je er woont natuurlijk!
Ben heel benieuwd of er in NL nog een tweede golf komt na de zomer. Hoeveel pikken mensen op in het buitenland, wat weer wordt meegenomen. Of hoeveel brengen toeristen binnen?
Zijn er ook mensen die nu al weg zijn geweest en positief zijn?
Mijn broer en schoonzus zijn net terug van 2 weken Zwitserland. Wandelen en fietsen in de bergen.
2x een huisje geboekt zodat ze niet met gedeeld sanitair ed zitten op de camping. En verder de bergen/buitenlucht in.
Die hebben het fijn gehad en vonden het prima gaan qua boodschappen met mondkapjes ed op.
Zijn geen mensen voor musea ed, dat zal zeker nu gescheeld hebben.
Uhh België was gelijk aan Nederland kwa mondkapjes plicht tot gisteren avond....
Niet zo raar dan hè, dat je een vakantie in België boekt ipv bijvoorbeeld Duitsland..