Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mo_86

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:16

Oh top! Gewoon doen hoor, je hebt letterlijk niets te verliezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:17

Het is Valentijnsdag. ✅
Het is anoniem door iemand achtergelaten achter mijn ruitenwisser. ✅
Het is rood. ✅
Maar...
Nee. Ik reken het NIET goed. ❌

Afbeelding

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:24

Ik heb echt een hekel aan Valentijnsdag.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:40

Das niet fijn Tica :=

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:53

Anoniem schreef:
Het is Valentijnsdag. ✅
Het is rood. ✅
Maar...

[ [url=m/3lKTt1.jpg]Afbeelding[/url] ]

En is het ook echt?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:59

Een week naar Berlijn om opdrachten te maken. Met mijn kamergenoot afgesproken dat er geen jongens blijven slapen. Gisteren gingen we uit, krijg ik midden in de nacht een appje van haar dat er een jongen bij haar ligt die ze kent van Tinder. Nou had ik gehoopt dat die jongen tegen dat ik terug was wel weg zou zijn maar dat was niet het geval dus ik ben elders moeten gaan slapen. Nu was het omdat die jongen ziek was en geen slaapplaats had, en wordt zij geprezen omdat ze hem geholpen heeft. Jezus...

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:04

Anoniem schreef:
Het is Valentijnsdag. ✅
Het is rood. ✅
Maar...

[ [url=m/3lKTt1.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O- Soms komt iets uit onverwachte hoek :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:04

xDenies schreef:
En is het ook echt?

Dit is wel hoe ze de boetes tegenwoordig aankondigen van de gemeente. Maar ja, het kan ook dat iemand die van hem onder mijn ruitenwisser heft geschoven, er staan geen gegevens meer op.
Even de mail afwachten. Dat kan even duren omdat ik ze via de leasemaatschappij krijg.
Pandora2 schreef:
_O- Soms komt iets uit onverwachte hoek :=

Ik mag in ieder geval niet klagen dat ik niets gekregen heb. :+ :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 17:24

Dat ik bij de laatste afdaling van de week keihard op mn schouder val en deze megazeer doet.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 17:26

Independence schreef:
Ik moet afleren om altijd het initiatief te nemen in vriendschappen, omdat blijkt dat ik hele ongelijkwaardige vriendschappen heb. Nu wacht ik dus op initiatief van de ander en dat komt dus niet. Toch teleurstellend en heeeeel moeilijk om nu zelf niet te appen

Zo herkenbaar ;( exact hetzelfde hier met een aantal meiden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 17:28

Pap die weer de konijnen vergeet water te geven :x , zijn hun konijnen maar alles is van mij kwa hokjes -ren en zelfs de tegels en voel een verantwoording voor ze ><

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 17:30

Onze dochter die de paarden voert en water geeft.Maar even de stal en uitloop vegen is te veel moeite.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 17:30

Vandaag met mijn hamsterzoon weer naar de dierenarts geweest en als taak gekregen een wond onder z'n bek iedere dag schoon te maken en zijn ogen in te smeren met zalf. Toen de dierenarts het deed liep 'ie zo te gillen (mijn hamster, niet de dierenarts :') ) dat ik er helemaal naar van werd en vind het doodeng om die wond schoon te maken. Als iemand tips heeft, graag :+ Arm beessie. :(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 17:32

Castilja schreef:
Vandaag met mijn hamsterzoon weer naar de dierenarts geweest en als taak gekregen een wond onder z'n bek iedere dag schoon te maken en zijn ogen in te smeren met zalf. Toen de dierenarts het deed liep 'ie zo te gillen (mijn hamster, niet de dierenarts :') ) dat ik er helemaal naar van werd en vind het doodeng om die wond schoon te maken. Als iemand tips heeft, graag :+ Arm beessie. :(

Enige tip is gewoon doen, je helpt hem er mee. Leuk is anders maarja. :(:)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 17:41

Heb je gelijk in Denies! Net zalf op z'n oogjes proberen te smeren. De wond ziet er nog redelijk schoon uit dus ik laat hem nu even, morgen weer een dag. Genoeg stress achter de rug.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 18:08

Dat ik zo blijf hangen in iets uit het verleden en ik er zó zó kwaad om kan worden.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 18:46

Inmiddels zit ik alweer een paar dagen op de bank en in bed met nierpijn/rugpijn/buikpijn/nekpijn, ik zie dubbel en 's avonds koorts en nachtzweten. Ik word er knettergek van |o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 19:32

black_kelpie schreef:
Inmiddels zit ik alweer een paar dagen op de bank en in bed met nierpijn/rugpijn/buikpijn/nekpijn, ik zie dubbel en 's avonds koorts en nachtzweten. Ik word er knettergek van |o

Zooo herkenbaar -O-
Ik heb het sinds eergisteren, ik hoop echt dat het snel weg is :=

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 20:02

Het leed dat een huis kopen heet! ;(

Voor de derde keer in twee weken tijd. Sorry jullie zijn het niet geworden. Het ligt niet aan de financiën, en ook niet aan de voorwaarden. Maar ze verkopen toch liever aan familie. Het is de gun factor.

Verdomme! Waarom laten ze dan het halve dorp het huis bezichtigen en een bod uitbrengen?

Echt word wel verdrietig van deze vriendjespolitiek en de gestreste huizenmarkt.

Oh en met onze oude dibbes bij de DA geweest. Inmiddels bijna 14 en begint zich soms nogal wezenloos te gedragen, sloom niet willen eten, wel veel willen drinken en vervolgens spugen of alles onder plassen met zo'n wezenloze blik. Elke 2 uur loop ik inmiddels met hem haar het parkje of met de dweil achter z'n reet aan.
Vanmorgen vroeg moest hij helaas toch even in de tuin want de slaapkamer was ook weer een water ballet. Toen dronk ie de halve vijver leeg alsof hij nooit wat krijgt. Spugen natuurlijk. Daarna nog wezenlozer en de bibberites.
Vriendje ook met de staart tussen de benen mee naar de DA. Heeft ons oudje het inmiddels flink aan z'n hart.
Wacht op de uitslag van het bloed en kan morgen medicatie ophalen.

Wil zo graag dat het mannetje nog mee kan verhuizen en weer over zijn erf (lees, flinke tuin) kan lopen zoals hij jaren heeft gedaan op de paarden stal. De hele dag rond keuvelen, eten, plassen wanneer hij wil en slapen waar een lekker plekje is. Dat mist hij zo erg.
We zijn hard op zoek naar het is zo moeilijk!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 21:29

De kater die we sinds een paar weken terug hebben, is terug gelopen naar zijn "zwerfplek" zo'n 1,5km verderop.. zal hij daar dan toch bij iemand een nieuw huisje hebben? Hij is heel erg tam, kneiter dik..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 22:05

Dat een man zojuist tegen mijn moeder uit z'n stekker is gegaan omdat onze hond (13 jaar, lekkende hartklep, bijna blind & doof, loopt heel slecht) niet met zijn hond mocht spelen omdat mijn moeder zei, 'Kom Luup, we lopen deze kant op'.

|o |o |o |o
Wáárom moeten toch alle honden met elkaar spelen …. jeeeeeetje.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 22:29

Telpeva schreef:
Zooo herkenbaar -O-
Ik heb het sinds eergisteren, ik hoop echt dat het snel weg is :=

Ik ook, woensdag nog wel gereden maar ik stond te zwalken met opzadelen :=

Morgenavond verjaardagsfeest van mijn vriend. Ik wil alleen maar op bed liggen, gaat leuk worden ^)

xDenies schreef:
Dat een man zojuist tegen mijn moeder uit z'n stekker is gegaan omdat onze hond (13 jaar, lekkende hartklep, bijna blind & doof, loopt heel slecht) niet met zijn hond mocht spelen omdat mijn moeder zei, 'Kom Luup, we lopen deze kant op'.

|o |o |o |o
Wáárom moeten toch alle honden met elkaar spelen …. jeeeeeetje.

Echt hè... hier in de buurt iemand met een Vizsla reu, beest begint te kruipen als hij ons ziet, alle rugharen overeind, als we passeren grommen en blaffen. Of ze even mogen spelen. Serieus? :') En ze vraagt het elke keer.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 22:35

Mijn vriend ergert zich nu vooral :')
Hij kijkt een stukje film voor de derde keer, omdat ik steeds in slaap val (maar blijkbaar wel correct reageer als ie iets zegt). Ik vind t vooral hilarisch :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 23:23

Mensen die anderen moedwillig kapot willen maken... hoe worden sommige mensen zo slecht?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 23:36

Vrijdagmiddagborrels en plannen om nog iets aan het huishouden te doen. En dat in combinatie.