Rambogirl schreef:Voor pakketjes die niet op tijd komen heb ik echt wel alle respect.
Ben pas verhuist, maar nu begint de ellende ineens. Compleet andere stad en dus andere bezorgers.
Hoe ik voorheen de bezorgers een kerstbonus gaf, wil ik de huidige bezorger nu al zn nek omdraaien.
We wonen er nu precies 3 weken waarin ik heb inmiddels 3 pakketjes moeten laten leveren.
de eerste ging goed en is netje bij onze buren afgeleverd. Niks aan de hand.
De 2e en 3e zijn compleet mis gegaan.
Het 2e pakketje was opengebroken, doorzocht en hij had niet eens moeite gedaan het bij ons te leveren maar heeft het vooraan in de straat bij iemand geleverd. 9 huizen voordat je bij ons komt.
Het 3e pakketje heeft mijn vriend serieus van achter het raam opgewacht. Bezorger rijdt ons net voorbij en geeft t af bij de buren. Intussen gaat mijn vriend naar buiten, maar was de bezorger al ingestapt en naar t einde van de straat gereden. Mijn vriend is daar direct naartoe gerend en vroeg m of tie geen pakketje had voor ons nummer. Ja dat klopt was t antwoord en die had tie gewoon afgeleverd. en wijst naar onze buren. Mijn vriend is dus met hem naar de buren toegelopen om het pakketje alsnog op te halen en heeft zich wonderbaarlijk genoeg ingehouden om de bezorger niks aan te doen.
Ook dit pakketje bleek te zijn opengemaakt.
Wat een vies &%#!$ ventje is onze nieuwe bezorger zeg!
We hebben nieuwe telefoons nodig, maar weigeren nog door PostNL te laten bezorgen.
Aangifte doen en melding maken bij post nl. Dit is gewoon poging tot diefstal.