Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mairead schreef:Net van zorgverzekeraar overgestapt!
Aanvullend pakket gekozen wat sterilisatie bij de vrouw vergoedt.
Hopelijk kan ik in 2019 dat balletje aan het rollen brengen! #goedvoornemen
Sorro schreef:mairead schreef:Net van zorgverzekeraar overgestapt!
Aanvullend pakket gekozen wat sterilisatie bij de vrouw vergoedt.
Hopelijk kan ik in 2019 dat balletje aan het rollen brengen! #goedvoornemen
Hier nog 1, ook overgestapt met die reden. Voorwerk is al gedaan dus kan in principe volgende week bellen en gaan plannen.
Maar ik heb 4 januari eerst een consult om eens te kijken of ik in aanmerking kom voor een borstverkleining dus dat wacht ik eerst even af.
Eef_Bam schreef:Ik had van de week dat een kind (jaar of 5) mijn chocolade afpakt. Kind lag op zijn buik dus gaf hem een flinke klap op zijn kont. Toen hij me terug duwde heb ik hem geknepen.
Wat bleek, ik was aan het dromen en had in mijn slaap mijn vriend gemept en geknepen. Meteen weer duidelijk waarom ik geen kinderen wil.
Eef_Bam schreef:Ik had van de week dat een kind (jaar of 5) mijn chocolade afpakt. Kind lag op zijn buik dus gaf hem een flinke klap op zijn kont. Toen hij me terug duwde heb ik hem geknepen.
Wat bleek, ik was aan het dromen en had in mijn slaap mijn vriend gemept en geknepen. Meteen weer duidelijk waarom ik geen kinderen wil.
mairead schreef:Staat jouw HA erachter en jouw Gyn ook?
wittepit schreef:Sorro schreef:Maar ik heb 4 januari eerst een consult om eens te kijken of ik in aanmerking kom voor een borstverkleining dus dat wacht ik eerst even af.
Ach, als je tóch je eigen risico moet gaan betalen...
Sorro schreef:Alleen als je kan bewijzen dat het medisch is en niet cosmetisch.
Maar zelfs mij vriend snapt dat het niet fijn is en heeft gezegt het desnoods te willen betalen. Geeft wel een goed aan dat het teveel is aangezien mannen over het algemeen groot mooi vinden. Het belemmerd mij in mijn functioneren, zowel op werk( werk in de it wat toch grotendeels een mannen wereld is) als privé.
Dus wie weet.. eind 2019 een blije sorro? Geen angst meer voor een ongelukje en normaal kunnen traplopen en misschien ook geen migraines meer?