Tot net geen idee wat ik zou moeten halen voor mijn lootje om die persoon echt blij te maken. Na een goede derde stalkronde heb ik nu een plan!! Zo leuk dit. Hopelijk valt het straks ook in goede aarde.
Ik heb een onesie...die ligt al meer dan een jaar ongeopend in de kast....
Trui
Geplaatst: 18-11-18 21:19
ik heb nu n 3 meter lang oplaad draadje voor mijn iphone, maar de ‘ingang’ is best wel dik en pas niet in mijn hoesje, dus hij schommelt echt tussen of ie m pakt of of ie m niet pakt.
zoals je ziet zit er rondom t oplaad ijzer wel veel rubber. de veel dus om goed te passen. dus mocht mijn ss nog denken van ‘goh wat moet ik zoeken?’
Charaz
Geplaatst: 18-11-18 21:19
Ik heb geen onesie of fijn huispak meer helaas, pfoe een hint vind ik elk jaar weer lastig te vinden.
Ik heb een eenhoorn onesie gekregen vlak voor mijn ex het uit maakte met mij. Eén van de beste kado's die ze me in die 7,5 jaar heeft gegeven Ik was altijd een kacheltje in de winter, maar nu ik mijn wintervetjes verlies heb ik voor het eerst sinds jaren handschoenen en sloffen gekocht
Oh een echte top besef ik me. Als iemand iets zelf maakt. Ik kreeg gisteren voor mijn verjaardag een geknoopt kleedje voor op de bank. Waardeerde ik zo
Ik heb vorig jaar van mijn SS een gehaakte Mew gekregen, echt zó lief staat nog steeds op een prominent plekje in huis
Onesies, ik heb er geen, maar t spreekt me wel aan! Ik heb maat 38 (zowel kleding als schoenen) of M
Sneeuwneus
Geplaatst: 18-11-18 21:32
Lous schreef:
Even nog een flop voor mij:
Onesies, ik heb echt een hekel aan die dingen!
Is hier juist een top! Zeker als het een dier of zo voor moet stellen, zo leuk. Net als dekentjes, kleedjes en dat soort dingen. Ben echt overal wel blij mee.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 18-11-18 21:34
LadyMadonna schreef:
Leo, heb ik idd ook niks mee, evenals zeemeerminstaarten voor op de bank