Dat mijn twee beste vriendinnetjes me vandaag op zijn komen halen nadat het even wat minder ging. Mocht een hele mooie ring van ze uitzoeken, alvast voor mn verjaardag
Ik heb mezelf heel impulsief een stedentripje naar londen cadeau gedaan! Volgende week ga ik al. Heerlijk in mn eentje op pad.
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 02-08-19 11:54
De podcast van Looopings met de operationeel directeur van de Efteling. Ik had het park al hoog zitten maar nu helemaal. Wat een fantastische filosofie en ik kan niet wachten tot ik met ze mag samenwerken binnenkort.
Omdat werk gister weer fantastisch leuk was. Omdat mijn collega’s fantastisch zijn en omdat ik eindelijk weer een dag vrij heb
Safiera
Geplaatst: 04-08-19 18:20
Omdat ik veel gedaan heb gekregen vandaag, en omdat mijn lieve vriend voor ons gekookt heeft
jumpyhorse
Geplaatst: 04-08-19 20:25
2 weken niet gereden, paard was gwn opstappen en wegrijden (afgezien van 1 brainfart) en op t einde heeft ze zelfs voor de allereerste keer ooit gespind
Tigress
Geplaatst: 04-08-19 21:59
Vanwege mijn knappe draakie vandaag
-Eerste keer zelf naar Duitsland gegaan, zonder iemand bij me. -In mijn favoriete koekblik op wielen (Daihatsu cuore ) -Mensen ontmoet die ik voorheen enkel via Instagram kende -Zonder angst (wel spanning, maar geen angst meer ) de ring in gestapt -1U CAC behaald. Onze eerste keer dat we een 1e plaats hebben gekregen, zo gaaf!
Omdat ik lekker heb gewerkt. Zag er tegen op want beide collega's zijn met vakantie. Maar het lukte prima. Als het zo blijft dan kom ik die 2 weken goed door
maatje987
Geplaatst: 05-08-19 19:53
esje01 schreef:
Omdat ik lekker heb gewerkt. Zag er tegen op want beide collega's zijn met vakantie. Maar het lukte prima. Als het zo blijft dan kom ik die 2 weken goed door
+1 hier was de 1 dan ziek en de andere ging om 12 uur weg maar wat heb ik heerlijk gewerkt zeg de hele middag echt heerlijk veel opgeruimd