Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 18:47

Ik krijg ook veel donkere mannen en ik heb gewoon bruin haar. :P Denk dat je dan gewoon een mooie vrouw bent. :D

Even een update van mijn kant: ik had dinsdag een super leuke date! Ik zie hem morgen weer en dan ontmoet ik al zijn vrienden. :+ We gaan naar de stad waar allemaal bandjes spelen en zijn vrienden zijn daar ook. Normaal was ik allang weggerend (zo snel) maar het voelt eigenlijk wel goed. :o Had bij de eerste date al het gevoel alsof ik hem al een tijd kende. Kon helemaal mezelf zijn!

Wiskey1

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 19:55

Wat leuk neverland!

Ben benieuwd phylos!

Ik ga morgen uit werk naar hem toe ( ben toevallig in de buurt, en toevallig is hij daar ook ergens) ben alleen veel eerder klaar dan hij, dus ga rond lunchtijd naar zn moeder die dan al thuis is. Die vond dat ook gezellig, dus kan die dan wat beter leren kennen.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-19 20:16

Wow Wiskey, dat gaat snel met familie ontmoeten! Maar goed, als je allebei nog thuis woont is dat ook w el fijner dan steeds de deur uit moeten om elkaar te zien, denk ik.

Hier hebben we het iets rustiger aan gedaan, we kennen elkaar een maand of 11 en volgende week gaat hij mijn familie ontmoeten. Hij gaat mee naar een bruiloft, en de enigen die hij tot nu toe heeft ontmoet zijn het bruidspaar (mijn broer en zijn aanstaande) :P . Nu dus de hele rest van de familie in één bups. Hij landt ook pas een paar uur van tevoren vanuit zijn vakantie en ik moet eerder op de locatie zijn om voor te bereiden, dus mijn zwager zal hem oppikken en wij zien elkaar pas tijdens de ceremonie weer voor het eerst in ruim twee weken :+ .

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 20:24

Wat leuk! Jaa is amper te doen anders. Wonen ook best ver uit elkaar, dus om elkaar dan te zien ben je best ff onderweg. Dan is bij elkaar slapen gewoon makkelijker ook

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 20:24

Jullie gaan hard wiskey! Fijn dat het zo goed gaat.

Wat leuk Neverland! En spannend zijn vrienden ontmoeten :D

Prulletje, wat leuk! En spannend voor hem! De hele familie ontmoeten, een hele fijne dag alvast!

Hier nog steeds alles goed en helemaal gek op hem :o

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 20:29

Wat leuk!

Jaa ik blijf me erover verbazen. Maar voelt goed, vind t gezellig, en voel me echt geliefd, en dat is fijn

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 20:32

Wiskey1 schreef:
Wat leuk!

Jaa ik blijf me erover verbazen. Maar voelt goed, vind t gezellig, en voel me echt geliefd, en dat is fijn

Dat is het belangrijkste toch! Mijn vriend ontmoette mijn ouders ook al naar drie keer afspreken haha

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-19 20:34

Ja zeker spannend voor hem! Hij maakt zich er vooral druk om dat hij geen Nederlands spreekt, al gaat dat wel goedkomen. Schoonzus to be komt ook niet oorspronkelijk uit Nederland, en dat was ook geen probleem toen ze de taal nog niet kende. Hij heeft inmiddels wel wat zinnetjes geleerd die hij op de bruiloft wil gebruiken. (zijn favoriet: ik moet een scheet laten :') )

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 20:37

prulletje schreef:
Ja zeker spannend voor hem! Hij maakt zich er vooral druk om dat hij geen Nederlands spreekt, al gaat dat wel goedkomen. Schoonzus to be komt ook niet oorspronkelijk uit Nederland, en dat was ook geen probleem toen ze de taal nog niet kende. Hij heeft inmiddels wel wat zinnetjes geleerd die hij op de bruiloft wil gebruiken. (zijn favoriet: ik moet een scheet laten :') )

Hahaha briljant!

Leuk zeg! Waar komt hij vandaan als ik vragen mag?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 22:14

Bij mij is het 50/50 blank of donker, maar val niet op donker.

Wat leuk Neverland! Fijn gevoel geeft dat neem ik aan.

Haha jij date niet meer, je hebt gewoon een relatie Wiskey.
Leuk zeg!!

Wel ineens in het diepe voor hem op zo'n bruiloft, maar wel lekker ongedwongen.

Ik heb momenteel geen dates in de planning.
Dus weinig te vertellen

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 09:53

Na een superleuk weekend zie ik hem de hele week niet. Ik ben voor werk de hele week weg. Zaterdag gaat ie mee naar de kampioenschappen. Hij vind mn paard ook echt leuk, superlief om te zien.

Hoe gaat het met de rest?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 10:02

wij hebben onze eerste vakantie geboekt :=
gaan 6 nachten weg in september, super veel zin in.
Wordt volgens mij echt een week waarbij we veel te veel gaan doen :+
dus blij dat we daarna ook nog een paar dagen vrij thuis zijn :P

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 10:36

ik heb afgelopen weekend alleen een date gehad met mijn aller eerste Tinderdate, blijft super jammer dat hij geen relatie aan kan gaan, maar oke is niet anders.
Verder wel aan het kletsen met paar mensen, maar niet echt iets wat er uit springt.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 11:07

Silly1972 schreef:
ik heb afgelopen weekend alleen een date gehad met mijn aller eerste Tinderdate, blijft super jammer dat hij geen relatie aan kan gaan, maar oke is niet anders.
Verder wel aan het kletsen met paar mensen, maar niet echt iets wat er uit springt.

Hij kan geen relatie aangaan? Apart, maar zeker jammer als het klikt. Komt vanzelf!

Leuk zeg! Waar gaan jullie op vakantie?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 11:23

Nee hij zit psychisch te slecht in zijn vel, we zien elkaar ook niet zo heel vaak.
beetje einzelgänger ook, ik kan dat zelf wel heel goed begrijpen, heb zelf in zijn situatie ooit gezeten.
Is heel jammer want ik ben best een beetje gek op hem :o
Maar hij weet ook dat ik niet op hem ga zitten wachten en dat snapt hij ook.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 11:35

Silly1972 schreef:
Nee hij zit psychisch te slecht in zijn vel, we zien elkaar ook niet zo heel vaak.
beetje einzelgänger ook, ik kan dat zelf wel heel goed begrijpen, heb zelf in zijn situatie ooit gezeten.

Dat is inderdaad wel dubbel dan, jammer!

Lovelyfie wat leuk zeg! Ik ben dit weekend ook voor eerst een nachtje weg geweest met vriend

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 11:59

En hoe beviel dat Janine?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 12:43

Wat jammer Silly. Maar nee wachten is ook niet goed.

Ik had gisteren mijn aller eerste tinderdate. Was wel een succes, al zie ik ook een hoop beren op de weg. Maar ik ga proberen me daar nu eens niet door te laten tegenhouden en gewoon nog eens af te spreken

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 13:21

wat voor beren zie je dan?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 13:35

Silly1972 schreef:

Hij komt niet uit Nederland maar studeert een 2jarige master aan de UT. Zijn Nederlands is dus ook nog beperkt, maar hij oefent hard en mijn Engels is gelukkig vrij aardig.
Zelf heb ik mijn leven al behoorlijk op de rit: afgestudeerd 5 jaar aan het werk, auto, koophuis en rijk sociaal leven. Das wel een verschil

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 13:42

Silly1972 schreef:

Oh balen zeg!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 15:02

Phylos schreef:
Silly1972 schreef:

Hij komt niet uit Nederland maar studeert een 2jarige master aan de UT. Zijn Nederlands is dus ook nog beperkt, maar hij oefent hard en mijn Engels is gelukkig vrij aardig.
Zelf heb ik mijn leven al behoorlijk op de rit: afgestudeerd 5 jaar aan het werk, auto, koophuis en rijk sociaal leven. Das wel een verschil

Ahh ik begrijp het, maar je hoeft toch niet gelijk een vaste relatie aan te gaan?
Gewoon gezellig leuke dingen doen kan ook.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 15:03

Phylos schreef:
Silly1972 schreef:

Oh dat snap ik wel! Maar aan de andere kant, als het leuk is, is het leuk he

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 15:53

Silly1972 schreef:
En hoe beviel dat Janine?

Goed! Twee dagen waren zo voorbij was erg leuk en alsof we het al vaker hadden gedaan.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 15:55

Phylos schreef:
Silly1972 schreef:

Lastig maar zoals wiskey zegt als het leuk is..