Even een update van mijn kant: ik had dinsdag een super leuke date! Ik zie hem morgen weer en dan ontmoet ik al zijn vrienden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prulletje schreef:Ja zeker spannend voor hem! Hij maakt zich er vooral druk om dat hij geen Nederlands spreekt, al gaat dat wel goedkomen. Schoonzus to be komt ook niet oorspronkelijk uit Nederland, en dat was ook geen probleem toen ze de taal nog niet kende. Hij heeft inmiddels wel wat zinnetjes geleerd die hij op de bruiloft wil gebruiken. (zijn favoriet: ik moet een scheet laten)
Silly1972 schreef:ik heb afgelopen weekend alleen een date gehad met mijn aller eerste Tinderdate, blijft super jammer dat hij geen relatie aan kan gaan, maar oke is niet anders.
Verder wel aan het kletsen met paar mensen, maar niet echt iets wat er uit springt.
Silly1972 schreef:Nee hij zit psychisch te slecht in zijn vel, we zien elkaar ook niet zo heel vaak.
beetje einzelgänger ook, ik kan dat zelf wel heel goed begrijpen, heb zelf in zijn situatie ooit gezeten.
Is heel jammer want ik ben best een beetje gek op hem
Maar hij weet ook dat ik niet op hem ga zitten wachten en dat snapt hij ook.
Silly1972 schreef:wat voor beren zie je dan?
Silly1972 schreef:Nee hij zit psychisch te slecht in zijn vel, we zien elkaar ook niet zo heel vaak.
beetje einzelgänger ook, ik kan dat zelf wel heel goed begrijpen, heb zelf in zijn situatie ooit gezeten.
Is heel jammer want ik ben best een beetje gek op hem
Maar hij weet ook dat ik niet op hem ga zitten wachten en dat snapt hij ook.
Phylos schreef:Silly1972 schreef:wat voor beren zie je dan?
Hij komt niet uit Nederland maar studeert een 2jarige master aan de UT. Zijn Nederlands is dus ook nog beperkt, maar hij oefent hard en mijn Engels is gelukkig vrij aardig.
Zelf heb ik mijn leven al behoorlijk op de rit: afgestudeerd 5 jaar aan het werk, auto, koophuis en rijk sociaal leven. Das wel een verschil
Hij komt niet uit Nederland maar studeert een 2jarige master aan de UT. Zijn Nederlands is dus ook nog beperkt, maar hij oefent hard en mijn Engels is gelukkig vrij aardig.
Zelf heb ik mijn leven al behoorlijk op de rit: afgestudeerd 5 jaar aan het werk, auto, koophuis en rijk sociaal leven. Das wel een verschil