Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joscaa

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 00:28

Ohhh dat wil ik ook.... Ik had laatst 3 of 4 foto´s helemaal leuk bewerkt en met n filter en teskten etc etc, en ineens waren ze weer weg..

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 01:02

Afbeelding

Dit is momenteel hoe mijn feed eruit ziet. Ik heb in de eerste paar foto's nog geprobeerd om met kleurtonen te werken, maar dat heb ik dus al heeeeeel snel opgegeven :'). Ik denk dat het bij mijn werk op zich ook niet heel erg uit maakt dat het rommelig is qua kleurtonen oid.

Sar schreef:
Vero schreef:
Ben ik de enige die moeite heeft met het bedenken wat voor caption ik onder m'n foto wil? :+

Nee haha erg herkenbaar :Y)

Nee zeker niet! Ik houd het nu gewoon bij 'onderwerp/naam geportretteerde & jaartal' :'), lekker simpel. Hashtags bedenken is voor mij ook al lastig.

Edit: mijn concepten blijven trouwens ook mega lang staan. Maar heb ook wel eens gehad dat ze ineens weg waren.. geen idee hoe dat kwam.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-17 01:23

Joscaa schreef:
Ohhh dat wil ik ook.... Ik had laatst 3 of 4 foto´s helemaal leuk bewerkt en met n filter en teskten etc etc, en ineens waren ze weer weg..

Ben je toen overgestapt van telefoon of een keer op de computer ingelogd?

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 01:38

Lau schreef:
Joscaa schreef:

Ben je toen overgestapt van telefoon of een keer op de computer ingelogd?

Bij mij maakt inloggen op de computer geen verschil. Concepten blijven dan gewoon staan!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 03:24

Ik heb het altijd alleen op mn telefoon

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-17 10:12

Vreemd! Ik had het alleen toen ik van telefoon wisselde dat ik het kwijt was. Maar verder bleef het altijd gewoon staan.

Mijn katten foto vandaag is een succes, hij haalt in 4 min meer likes als een foto van mezelf :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 10:14

Je hebt ook gewoon een coole kat :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-17 10:17

Es_ther schreef:
Je hebt ook gewoon een coole kat :D

True :')
Behalveals hij zijn dolle 5 minuten heeft om 3 uur midden in de nacht. Dan is hij minder leuk, dan vervloek ik hem {:)-:(

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 11:39

:') :')

Ja, ik heb ook weleens moeite met het bedenken van de caption. Heel irritant.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 11:47

Toffe feed aroha :)
Hier ook weleens moeite met een titel..

Dit is mijn paarden stukje feed nu, voor het eerst matcht mijn instagram een beetje :P Maar dat zal wel weer door de war raken. Nu even geen instagram ik heb griep, te lang naar mijn telefoon kijken word ik al misselijk van..
Afbeelding

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 12:53

Gaaf paard Nessie!! Jullie zijn een mooie combi :j. Denk dat het bij jou ook niet super gaat storen omdat je overal wel een zwart paard terug ziet komen, dus op zich heb je dan toch een rode (zwarte :+) draad door je feed haha.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 23:19

Hallo allemaal!,

Aangezien ik me toch meer wil verdiepen in mijn Instagram page, Dacht ik waarom sluit ik me hier niet bij aan ?
Maar moet wel zeggen dat ik sowieso geen pro ben in foto's maken, vind mezelf ook totaal niet fotogeniek en ik plaats maar gewoon wat ik leuk vind :P

en ik vind het vooral altijd erg leuk om andermans insta door te scrollen :=

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 00:02

Ik merk dat het lang niet altijd de beste foto’s zijn die het het beste doen. Ik doe ook maar wat met mijn iPhone := zit ook soms helemaal geen lijn in in wat aanslaat.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 02:14

Bij mij gaat het nu best goee met mijn instagram page. Merk dat de likes omhoog gaan :) volgers aantal is ook gestaag aan het groeien.

Ben nu bezig met een christmas pole challenge waar ik elke dag (t/m 18 dec) een polemove plaats dat correnspondeert aan de letters christmas is coming :) super leuk om te doen: )

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 02:41

Afbeelding

Afbeelding

Bright heeft meestal ook echt op de simpele telefoon fotootjes de meeste likes. :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 09:38

Ik heb de laatste tijd echt bizar weinig likes, weet niet zo goed waar het aan ligt... Hashtags maken ook totaal geen verschil merk ik.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 09:42

poes schreef:
Ik merk dat het lang niet altijd de beste foto’s zijn die het het beste doen. Ik doe ook maar wat met mijn iPhone := zit ook soms helemaal geen lijn in in wat aanslaat.

Dat heb ik ook! Kan er nog geen lijn in zien.. De beetje funny pics doen het beter dan de imo mooie foto's.
Zal komende week wat rendiergewei foto's maken, die doen het vást goed! :))

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 10:00

Jup, same..
Foto's waar ik echt denk: wauw vallen tegen, en de huis tuin en keuken foto's vallen in de smaak :').

Bright is ook echt knap!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 11:00

ik denk persoonlijk dat mensen zich meer kunnen ''binden'' met huis tuin en keuken foto's. Ja de prof foto's zijn mooi, maar dat kan niet iedereen nadoen zeg maar. Dan heb je een huis tuin en keuken foto die hartstikke leuk valt en daar worden mensen warmer van denk ik want dat kunnen zij ook. Echter zal ik er waarschijnlijk helemaal naast zitten :+ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 11:02

Ff uit meeleessteen.

DIE BRIGHT OMG. Ik smelt. <3

Ik heb ff niks om te posten. Lig nogsteeds doodziek thuis. Wel zojuist de 800 volgers aangetikt joepie.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 11:07

Valt inderdaad geen pijl op te trekken. Post altijd wanneer m'n volgers het meest actief zijn. Ene keer 100 likes, andere keer 250 likes. (Best groot verschil als je maar 600 volgers hebt)
Zou leuk zijn als ik de 1000 kan halen in 2018. Sinds dit topic heb ik er 140 bij. Dus als ik er 70 per maand zou halen, dan duurt het nog 8 maanden. :+ Hmm.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 11:16

Selina, hoe weet je wanneer je volgers het actiefst zijn? :)

Likes zijn bij mij tot nu toe altijd steady en rond hetzelfde aantal, voor een startende insta ben ik daar wel tevreden mee. Het aantal volgers wilt deze week niet echt groeien. Knal er binnenkort nog maar een landschapsfoto op, die doen het over het algemeen beter dan mijn andere werk :').

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 11:17

Heb een bedrijfsprofiel dus zie statistieken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 11:38

Wanneer kreeg jij dat te zien? Want heb nu ook een bedrijfsprofiel en zie alle info over volgers, behalve wanneer ze het meest actief zijn, dan staat er 'informatie is binnen een week beschikbaar' maar er komt niet zoveel :+

Ik verlies momenteel alleen maar volgers -O- Krijg er wel bij maar gaan er meer af .. Zou dat zijn omdat ik niet meer dagelijks post? Dacht dat het misschien zou helpen maar blijkbaar niet?

Zat op 250 (jeej), nu nog op 243 :7
De likes vallen sowieso tegen, gemiddeld rond de 65 (beetje afhankelijk van de foto).

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 11:43

Na ongeveer een week. Ligt er denk ik ook aan aan hoe veel je hebt geplaatst, dan kunnen ze sneller je volgers bepalen.