Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 21:40

Vandaag een stoer flanellen overhemdje ontvangen van MP, oude collectie van Imps, laat ik ook eens een fotootje delen:

Afbeelding

Keet

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 21:42

Leuk!
Heb voor de winter van oshkosh een aantal zulke hemden. Zo fijn :+:

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 21:50

Wat een lieve foto kaka! En nog gefeliciteerd! (Wist dat er nog iets was na het bijlezen)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 09:17

Zo naar een sample sale in Amsterdam. Ben benieuwd of ik nog met wat leuks thuis kom.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 10:01

Wat gaan jullie snel zeg, niet bij te houden :D

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 10:33

Zag weer mooie dingen voorbij komen!
Ik heb gister nog wat dingetjes bij next besteld, ben benieuwd!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 10:35

Wat gaan jullie hard!

Liselot schreef:
Extreme slim van name-it zit hiet mooi. Ook skinny fit van zara zit soms goed (is echt afhankelijk van het model) en skinny van next

Die moet ik even gaan onthouden! Had zaterdag een broek gekocht van Dirkje (voor de oudste, zo’n lange dunne sliert), nou echt… zo opgeknoopt om z’n middel, het leek wel de broek van Pennywise the dancing clown; geen pan! Uiteindelijk bij de WE geslaagd, de 2e broek was ½ prijs, dan is het nog leuk. Die zitten echt super!

Kaka schreef:
Muppett schreef:
Dat vind ik met veel merken! Zo jammer! Bij jongens is alles blauw en grijs en een zweempje groen soms, GRRR.

Mwah, vind ik wel meevallen. Mijn favoriete merken voor die kleintjes zijn Mini Rodini, Organic Zoo, Imps & Elfs, Bobo Choses en Gray Label en bij hen is de kleding voor jongetjes (als er al onderscheid gemaakt wordt tussen jongetjes en meisjes) net zo vrolijk gekleurd als voor meisjes.

Ga ik ook eens kijken bij die merken. Ben het idd wel eens met Kaka, jongenskleding wordt zo snel zo saai. Alles zo donker. En je hebt al zo weinig smaken bij jongens; altijd een broek (en oké, erop heb je de keuze uit trui, shirt, spencer, blouse of vest :D ).

Mooie jurkjes van Mademoiselle a soho, heel mooi! Maar zou ik idd ook niet betalen voor een kledingstuk. Als ik zie hoe snel ze overal uit zijn (hoewel de oudste echt lang in 116 bleef zitten).

Liezel1 schreef:
Ik hou ook van duurdere merken, maar koop ze 2dehands over in de sale met 70% korting.

Hier precies zo. En idd, hemdjes, onderbroeken en sokken voor de oudste komen gewoon bij Zeeman of Action vandaan. Vingino of Bjorn Borg boxers voor zo’n kleine gup gaat me echt te ver. Vind ik persoonlijk ook onnodig.

madeliefw schreef:
Vandaag schoenen wezen passen met dochter van 2,5 jr. Helaas zonder iets thuisgekomen. Na 5 paar schoenen passen was ze het zat. Ze heeft nu al een half jaar maat 23, nu ook weer op laten meten. Ik zou laarsjes het leukste vinden, maar ze blijkt nu een hoge wreef te hebben waardoor ze de laarsjes bijna niet in komt en als ze aan zitten ze heel strak zitten bij de wreef. In deze winkel develab, bunny's en keq geprobeerd. Weet iemand andere merken van schoentjes (liefst laarsjes) die iets wijder zitten vooral bij de wreef?

Sommige laarzen van Vingino zitten prettig met hoge wreef, maar ik ben alleen bekend met de jongens laarzen. Je zou eens bij Nelson naar binnen kunnen lopen.

Mooie slaapzak, _lautje_!

tita schreef:
Nou ik was nogal boos dat de verkoopster gewoon oude collectie wilde verkopen voor normale prijs.

Die op MP vind ik nog te duur voor 30€ ondanks ie netjes is. Maar jasje is gewoon te kak voor dagelijks gebruik........nee niet gekocht iets met stom eigenwijs en koppig zijn

Jas is in prijs verlaagd 25€

Wel echt héél erg leuk zeg! Heb je ‘m gekocht?

Maartje_M schreef:
Even tussendoor, Ik zoek een spijkerjogging maat 68. Moet wel echt als jogging voelen want ik vind spijker maar niks met 3 mnd.

Die van de HEMA vind ik fijn. Zo’n stretch skinny jeans, ik heb er 2 in maat 62.

Gisteren een stapeltjes Z8 2e hands via marktplaats binnen gekregen, erg tevreden mee! Geloof dat de kinderen wel winterklaar zijn… Nog wat lange mouwen rompers voor de jongste (voor in de slaapzak in bed) en ik wacht nog op de winterjas voor de oudste.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:57

Keet schreef:
Zo naar een sample sale in Amsterdam. Ben benieuwd of ik nog met wat leuks thuis kom.

Afbeelding
Twee pakjes van minime. Twee jurkjes van bnosy. Twee shirtjes van Guess

Afbeelding
Twee ahirts voor gup. Lemonberet en bnosy

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:59

Leuk spul Keet. Goed geslaagd dus.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:04

Zeker. Zag de sale op fb langskomen. Was uiteindelijk iets verder binnen de ring van Amsterdam dan ik gehoopt had maar zeker de moeite waard.
Zat ook nog een super leuke speelgoed winkel naast waar ik het merk Moulin Roty leerde kennen. Zoooooo leuk!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:22

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:53

Leuk keet. :j

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:54

Mooie kleertjes geshopt keet

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:02

Ik mag geen kleertjes meer kopen. Mijn omgeving begon steeds harder te schreeuwen dat er zo niks meer voor hun overbleef, dus ik hou me nu maar gedeisd. Het enige dat ik nog ga halen is het geboortepakje. Kleertjes hierboven zijn erggg leuk allemaal! Vind dat okergeel ook echt prachtig. Ik blijf heel hard hopen op een beetje rode lokken, dan kan je zo mooi met allemaal van die herfstkleuren combineren. Heb mijn man inmiddels op het punt dat hij dat heel goed zelf kan na jaren van enige sturing in die richting. Nr 2 kunnen we dan vanaf het begin af aan africhten :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:02

Mooie kleur groen in dat jurkje zeg!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:42

Zeker. En met hertjes erop :+:

Mir: ik wilde sowieso geen kleertjes van mijn omgeving krijgen :+ dus dan hebben ze gewoon pech.
Alleen mijn ouders mogen het, die weten wat mijn smaak is.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:48

Ik laat iedereen zien wat ik gekocht heb, dus ik geloof dat men nu wel weet waar ze wel of niet mee aan hoeven te komen :,) en heel eerlijk: als ik het stom vind krijgt hij het gewoon niet aan. Dus heb ik nu al wat dingen liggen die linea recta de humana container in kunnen. Allemaal lief bedoeld, maar ik ga een jongetje geen witte sokjes met geborduurde (zilver) paardjes aan doen. Gewoon nooit niet :+

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:52

M_i_R schreef:
Allemaal lief bedoeld, maar ik ga een jongetje geen witte sokjes met geborduurde (zilver) paardjes aan doen. Gewoon nooit niet :+

_O-

Laten we eerlijk zijn die moet je geen enkel kind aan willen trekken :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 16:00

Nou zijn die sokken zó ontzettend lelijk dan...? :P

Ik zou een baby überhaupt geen sokjes aantrekken, maar paardjes dat is wel leuk gevonden van de gulle gever :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 16:18

Daar zou ik,voor een meisje, denk ik ook geen probleem mee hebben :n of ze moeten echt met steentjes en tule enzo zijn

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 16:42

Ik stel me er dan gelijk van die ouderwetse omslagsokjes bij voor. Je weet wel met zo'n kanten randje. (Bestaat dat nog eigenlijk)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 16:43

lizy29 schreef:
Ik stel me er dan gelijk van die ouderwetse omslagsokjes bij voor. Je weet wel met zo'n kanten randje. (Bestaat dat nog eigenlijk)

En of dat bestaat!

Ik ben daar dus wel dol op! Stond mijn dochtertje zo gaaf, witte kanten sokjes ( broderie ) en dan haar felrode allstars aan <3 !!!!!!!!!!!!!!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 16:46

Overal is wel een markt voor, dat zie je hier in het topic al :D

Waar de 1 van gruwelt dat is de best gevonden schat van de ander :))

BloemBloem

pmarena schreef:

Fijn toch :D

lizy29

pmarena schreef:

Dat is absoluut waar.