Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Extreme slim van name-it zit hiet mooi. Ook skinny fit van zara zit soms goed (is echt afhankelijk van het model) en skinny van next
Kaka schreef:Muppett schreef:Dat vind ik met veel merken! Zo jammer! Bij jongens is alles blauw en grijs en een zweempje groen soms, GRRR.
Mwah, vind ik wel meevallen. Mijn favoriete merken voor die kleintjes zijn Mini Rodini, Organic Zoo, Imps & Elfs, Bobo Choses en Gray Label en bij hen is de kleding voor jongetjes (als er al onderscheid gemaakt wordt tussen jongetjes en meisjes) net zo vrolijk gekleurd als voor meisjes.
Liezel1 schreef:Ik hou ook van duurdere merken, maar koop ze 2dehands over in de sale met 70% korting.
madeliefw schreef:Vandaag schoenen wezen passen met dochter van 2,5 jr. Helaas zonder iets thuisgekomen. Na 5 paar schoenen passen was ze het zat. Ze heeft nu al een half jaar maat 23, nu ook weer op laten meten. Ik zou laarsjes het leukste vinden, maar ze blijkt nu een hoge wreef te hebben waardoor ze de laarsjes bijna niet in komt en als ze aan zitten ze heel strak zitten bij de wreef. In deze winkel develab, bunny's en keq geprobeerd. Weet iemand andere merken van schoentjes (liefst laarsjes) die iets wijder zitten vooral bij de wreef?
tita schreef:Nou ik was nogal boos dat de verkoopster gewoon oude collectie wilde verkopen voor normale prijs.
Die op MP vind ik nog te duur voor 30€ ondanks ie netjes is. Maar jasje is gewoon te kak voor dagelijks gebruik........nee niet gekocht iets met stom eigenwijs en koppig zijn
Jas is in prijs verlaagd 25€
Maartje_M schreef:Even tussendoor, Ik zoek een spijkerjogging maat 68. Moet wel echt als jogging voelen want ik vind spijker maar niks met 3 mnd.
lizy29 schreef:Ik stel me er dan gelijk van die ouderwetse omslagsokjes bij voor. Je weet wel met zo'n kanten randje. (Bestaat dat nog eigenlijk)