Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:27

Trui schreef:
Is het normaal om een onderkin/bol hoofd te hebben als je ondergewicht heb?

Een onderkin hebben ligt volledig aan je bouw, en niet persé aan je gewicht.
Zwaardere mensen hebben wel vaker natuurlijk een onderkin.
Maar ook als je licht bent/of licht gebouwd kan je een onderkin hebben.
Ik ben zelf ook niet de dikste, en heb het ook. Ik kende zelfs een meisje met anorexia die een onderkin had (superheftig voor haar natuurlijk, daar niet van). Het is dus zeker niet raar!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:34

Kimmie25501 schreef:
Trui schreef:

Ik ben zelf ook niet de dikste, en heb het ook. Ik kende zelfs een meisje met anorexia die een onderkin had (superheftig voor haar natuurlijk, daar niet van). Het is dus zeker niet raar!

Toen ik een heel erg ongezond gewicht had (35 kilo met 1.60), had ik geen onderkin. Nu ben ik goed op gewicht en heb ik (als ik mijn kin naar beneden druk) wel een onderkin. Misschien is het een combinatie tussen je bouw en gewicht?

Kimmie25501

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:51

Hoe bedoel je kin naar beneden drukken? Ik denk dat als iedereen dat doet iedereen een onderkin heeft :')
Ik denk dat Trui bedoelt als ze haar hoofd normaal heeft. Als dat niet zo is, en je je kin naar beneden drukt, dan is dit berichtje meer van toepassing!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:58

Kimmie25501 schreef:
Hoe bedoel je kin naar beneden drukken? Ik denk dat als iedereen dat doet iedereen een onderkin heeft :')
Ik denk dat Trui bedoelt als ze haar hoofd normaal heeft. Als dat niet zo is, en je je kin naar beneden drukt, dan is dit berichtje meer van toepassing!

Ik ga maar geen foto's ter verduidelijking plaatsen :').
Ik ken genoeg mensen die geen onderkin hebben als ze het 'forceren' (dus kin naar beneden), zeg maar. Daarom ging ik er van uit dat Trui daar op doelde. Als ze het inderdaad bedoelt als ze haar hoofd normaal heeft, zou ik het ook niet weten.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 11:02

Ik hoef niet te drukken Haha maar natuurlijk is het als ik Mn hoofd omhoog duw weg :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 11:38

khirshanta schreef:
Mizora schreef:

Dank je!
Er leek eerst sprake van te zijn dat het níet zou mogen zonder oormerken (dit werd op verschillende sites aangegeven), maar maagbolus en tatoeage mag dus nogsteeds.

Ter info, voor degenen die het zich afvragen... nee, je gaat niet met je geit naar een tattoo shop, het duurt ook maar een paar tellen. Ze hebben daar een soort 'tang' voor.(twee plaatjes met pinnen)

Even snel hop en het is al gebeurd

Ik heb behoorlijk wat ervaring met bolussen en oormerken. Oormerken bij elk dier zijn poedersuiker. Maar bij geiten scheurden ze vaker uit dan bij schapen. Bolussen vond ik super fijn, makkelijk ook.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:12

SavannahNx schreef:
Als een mug je prikt in je tattoo, slurpt ie dan niet je inkt op ipv alleen maar bloed? :+

Nee, inkt zit in je lederhuid gekapselt. Daar tussendoor lopen kleine adertjes. De mug prikt een adertje aan, dus niet de ingekapselde inkt.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:50

xSCWx schreef:
SavannahNx schreef:
Als een mug je prikt in je tattoo, slurpt ie dan niet je inkt op ipv alleen maar bloed? :+

Nee, inkt zit in je lederhuid gekapselt. Daar tussendoor lopen kleine adertjes. De mug prikt een adertje aan, dus niet de ingekapselde inkt.

Aah okee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 16:53

deksel schreef:
Kimmie25501 schreef:
[quote="Trui"
[/quote

Toen ik een heel erg ongezond gewicht had (35 kilo met 1.60), had ik geen onderkin. Nu ben ik goed op gewicht en heb ik (als ik mijn kin naar beneden druk) wel een onderkin. Misschien is het een combinatie tussen je bouw en gewicht?

Onze dochter is met onderkin geboren :')
En nee, ze was geen mollige baby, sowieso zijn baby's bij geboorte nooit dik of stevig :Y)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 17:04

Ja ik zat er best wel mee Maarja als mensen zeggen dat het normaal is en dat het gewoon kan dan makt dat me toch wel weer blij

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 22:29

Ik heb dat ook, Trui! Nu geen ondergewicht meer (wel nog steeds een dik hoofd en een onderkin :') ), maar lijkt me, aan de reacties te zien, dus niet buitengewoon.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 22:44

Ik heb altijd ondergewicht gehad maar mijn onderkin overtreft echt de gemiddelde persoon :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 22:46

Waar kan je fijn even anoniem klagen omdat je je poedersuiker voelt...?
Gewoon even van je af kunnen zeiken zonder dat iemand je veroordeeld..

Ontopic: voor sommige mensen is dat gewoon de vorm van hun hoofd. Niks aan te doen.
Behalve misschien plastische chirurgie

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 22:49

fleurtjeuh schreef:

Ontopic: voor sommige mensen is dat gewoon de vorm van hun hoofd. Niks aan te doen.

Iemand uit het topic van 'luisterend oor gezocht' op LZP? :)

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 22:50

Ik heb bijna geen kin dus als ik naar beneden kijk wordt het automatisch een enorme onderkin

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:04

Tivoli schreef:
fleurtjeuh schreef:

Iemand uit het topic van 'luisterend oor gezocht' op LZP? :)

Niet erg anoniem :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:06

Een annoniem account maken op viva ofzo? :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:20

Te veel moeite :=
Laat mij maar :P niks is goed momenteel :P

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 01:13

Is het raar als je eens in de 1,5a 2 maanden voorstelt een goede vriend op te zoeken of uitnodigt dat deze vrij gefrustreerd reageert dat het te vaak is? (is altijd wel een weekend want woont 200 km verderop). }:0 Voor mijn gevoel is het namelijk normaal en kan er best nee gezegd worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 09:13

fleurtjeuh schreef:
Te veel moeite :=
Laat mij maar :P niks is goed momenteel :P

Als je anoniem met iemand wil praten over wat dan ook kan je chatten of bellen met Sensoor
www.sensoor.nl

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 09:18

Xyris schreef:
Is het raar als je eens in de 1,5a 2 maanden voorstelt een goede vriend op te zoeken of uitnodigt dat deze vrij gefrustreerd reageert dat het te vaak is? (is altijd wel een weekend want woont 200 km verderop). }:0 Voor mijn gevoel is het namelijk normaal en kan er best nee gezegd worden.

Ik vind eens in de 6 tot 8 weekenden best vaak ja, wat het kost je iedere keer je hele weekend. Overigens hoef je voor 200km helemaal niet direct een weekend te doen. Dat is 2.5 uur heen, 2.5 uur terug. 4 tot 5 uur daar is dan ook een prima evenwicht.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 10:44

Xyris schreef:

200km is nou niet echt de andere kant van de wereld en is prima te doen 1x in de zoveel tijd. Ik zou er ook een beetje gestoord van worden als ik elke 2 maanden een heel weekend "moet" afspreken.

Misschien is het een optie om het gewoon eens bij een dag te houden

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 10:49

Maar er moet toch niks? Zij stelt het voor. Volgens mij kun je dan gewoon rustig nee zeggen, zelfs zonder reden. Maar gefrustreerd reageren vind ik niet fijn overkomen, je kunt dat ook normaal communiceren lijkt me. Kun je misschien voorstellen dat hij het aangeeft als hij weer een keer wil afspreken?

Overigens zou ik er ook 2 dagen van maken, ik vind 5 uur blijven versus 5 uur rijden best weinig, maar dat zal per persoon verschillen.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 13:13

Inderdaad geen verplichting :p ook dagjes geprobeerd af te spreken of hotel willen boeken

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 13:16

Kan iemand snel helpen?
Sinds een aantal dagen kan ik met mijn laptop niet meer op bepaalde sites, oa bokt. Nu zit ik dus met mijn andere pc op bokt want die vertoont niet dit probleem. Het word ook steeds erger want steeds meer sites zijn niet bereikbaar volgens mijn laptop.
Ik baal enorm want dit is eigenlijk de enige pc die ik kan gebruiken en ik kan gewoon nu niet internetten :(
Heb al geschiedenis en cookies verwijderd, internetkabel erin gedaan