Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IHN

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:17

Haha ben ik nou de enige die niks terug zou storten? Is toch niet mijn probleem als ze geen adres geven?
Zelf x gehad met gasstelletje..verkocht voor 5 euro en vond toen de pitten..mensen gemaild of ik hun adres mocht zodat ik ze langs kon brengen..nooit reactie op gehad..nou dan niet..

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:41

Het siert mensen die het wel terug storten in ieder geval ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:41

Ik zou niet terugstorten best aso vinden...

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:42

Varekaj schreef:

Zo kan je het ook zeggen :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:14

Ik zit even te bedenken, of tenminste ga uitrekenen wat in verhouding goedkoper is. Of de cadeausets zeg maar,of los wat ik bv ook echt zou gebruiken!

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 00:40

Ik heb contact gekregen dus het komt allemaal goed haha! Het kon nog net voor 5 op de post.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 21:44

Abercrombie schreef:
Varekaj schreef:

Zo kan je het ook zeggen :+

waarom dan? Mensen kopen iets,betalen. Ik laat misschien andere kopers daarvoor schieten en dan geven ze hun adres niet..wiens probleem is dat dan? Vind het wel heel netjes als mensen het wel doen, hoor. Maar ik vind het eerlijk gezegd asocialer om iets te kopen en gewoon niks meer van je te laten horen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 22:01

Als ze het geld overgemaakt hebben en intussen je contactgegevens zijn kwijtgeraakt is dat best zuur geld.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 23:42

Varekaj schreef:
Als ze het geld overgemaakt hebben en intussen je contactgegevens zijn kwijtgeraakt is dat best zuur geld.

ja maar hoe kunnen ze die kwijt zijn als je ze emailt? Dan hoeven ze toch alleen maar op beantwoorden te drukken?? Of ben ik nou gek :).

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 10:21

Heb het best vaak dat mensen vergeten hun adres te sturen.
Gewoon een berichtje sturen, en rond deze tijd een paar dagen geduld.
Mensen hebben het druk.
Terug overmaken doe ik eigenlijk nooit, meestal sturen mensen hun adres wel als ze de spullen willen ontvangen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 23:33

Godsamme, wat is het frustrerend als mensen weinig bieden op marktplaats. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 23:41

Jij krijgt tenminste nog biedingen, ik krijg helemaal niks :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 23:48

Het is de lelijke salontafel van mijn vriend en ik wil hem wel verkopen voor 40 maar dan kan ik weer een eigen woning gaan zoeken :') Maar echt, als er staat 'bieden vanaf 100' waarom dan 20/30/40 bieden? WHYYYY

Ik heb zelf een stoel op MP gekocht, maar ik durfde niet af te dingen hoor. Nu was deze 25 en in de winkel 250 en snap ik echt niet waarom ze zo laag zaten, maar ook toen ik nog zoekende was. Ik durf het gewoon niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 23:53

Omdat mensen niet lezen en je hebt altijd opportunisten die denken "niet geschoten is altijd mis". Had ik indertijd ook met mijn schumacher dressuurzadel. Was nog prima in orde maar pastte niet meer op mijn paard. Ik wou gerust tikje zakken met de prijs (stond op €500 excl. geloof ik) maar ik kreeg gewoon smsjes "ik ben in de buurt, ik pik 'm zo op voor €150, geef je adres even". Ja hallo je grootje :+

Het huidige zadel wat ik te koop heb is een ander paar mouwen, maar die ligt ook gewoon in de weg. En daar wil ik gerust wel een compromis over sluiten. Nu mogen ze biedingen doen, hoor je helemaal niks.

't Is ook altijd wat :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 23:58

Hier ook nieuwe Adidas schoenen te koop staan voor 55, krijg ik mailtjes als 'voor 15 kom ik ze nu halen.' mijn. reet. :+

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 00:00

Hier ook een zadel van 2700,- bijna helemaal nieuw en voor 800 mag ie weg wel veel reacties maar of te ver weg ..(euhm check je toch van te voren!) Of je hoort niks meer!
De meeste zadels in die prijsklasse gaan voor 1500 weg dus vind dat ik zeer netjes zit kwa prijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 00:09

Ik heb achteraf de ontdekking gedaan dat het type zadel dat ik had van de schumacher vaak juist nog veel duurder van de hand ging tweedehands, dus de nieuwe eigenaar heeft er een heus koopje aan gehad :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:27

Nou ja, ook weer wat. Diamond paintings aangeboden voor 5 euro per stuk, vaste prijs.

Afdingen tot en met.

Eindelijk iemand gevonden voor vraagprijs, wil ze pas op 12 januari betalen. :')

Dus, ze staan nog te koop. Ga geen 10 dagen wachten. :')

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:19

Ik was zo blij, eindelijk een moser max tondeuse voor een goede prijs kunnen vinden en direct dezelfde avond overgemaakt. Vlot contact en heb hem nu ook binnen. Alleen zit de originele scheerkop er niet op maar een Heiniger 1.8mm ipv de Moser 3mm die er standaard op zit. Dan wordt mn paard wel heel kaal :') Maar even een berichtje doen, baal er wel een beetje van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:40

Was op zoek naar een voetenzak voor in de buggy... 15 euro wilde mevrouw ervoor. En dan verzendkosten (logisch), maar ook materiaalkosten en benzinekosten voor het naar het PostNL punt rijden... Zou een totaalplaatje van 30 euro voor een voetenzak worden..

Heb 'm inmiddels maar online besteld. Was ook een tweedehands maar dan via een winkel en die is binnen. En was nog goedkoper ook :')

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:57

Wat zouden jullie doen?

ik heb via mp een singel gekocht en nu bij aankomst blijkt hij korter te zijn dan vermeld en dus niet bruikbaar.
Ik weet niet wat redelijk is om te 'eisen'? baal er behoorlijk van. Verkoper reageert (nog) niet op mijn bericht.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 18:48

Wow Gast3289! Wat absurd zeg, wat heb je terug gestuurd ?

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 18:48

Anoniem schreef:
Was op zoek naar een voetenzak voor in de buggy... 15 euro wilde mevrouw ervoor. En dan verzendkosten (logisch), maar ook materiaalkosten en benzinekosten voor het naar het PostNL punt rijden... Zou een totaalplaatje van 30 euro voor een voetenzak worden..

Heb 'm inmiddels maar online besteld. Was ook een tweedehands maar dan via een winkel en die is binnen. En was nog goedkoper ook :')

serieus wat is dat voor gekkigheid! Hoeveel kosten had ze daar wel niet aan als je op 30,00 komt :oo

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 18:50

Pelryo schreef:
Wat zouden jullie doen?

ik heb via mp een singel gekocht en nu bij aankomst blijkt hij korter te zijn dan vermeld en dus niet bruikbaar.
Ik weet niet wat redelijk is om te 'eisen'? baal er behoorlijk van. Verkoper reageert (nog) niet op mijn bericht.

Hangt van de communicatie af, hoe is de singel bijv opgemeten? De hele singel of van gesp tot gesp, etc..

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 18:54

Hoi allemaal, kom even binnen vallen.

Net zoals vele van jullie verkoop ik wel eens wat via marktplaats.
Vorige week heb ik een 'apparaat' op marktplaats gezet, kreeg al vrij snel een berichtje en had eigenlijk voor gister een afspraak gemaakt.
Mevrouw haar werk liep uit en kreeg de vraag of zij wat later kon langskomen, vond het geen probleem en kreeg later een bericht of zij om 10 uur in de avond nog even kon komen.
Dit vond ik natuurlijk veels te laat, heb met mijn (stomme) gedachten voor vandaag een afspraak gemaakt.
Mevrouw kwam vandaag jawel, een uur te vroeg dan echt langs. Het eerste wat zij vroeg toen ik open deed was 'is je moeder thuis'. uhm dat is voor haar niet belangrijk denk ik? vervolgens wilt zij mijn een komkommer aanbieden die zij net in de winkel heeft gekocht en loopt de deur door en doet de deur van mijn huis achter haar dicht.
De rest van het betalen verliep prima, dit verhaal komt misschien raar over en dat was het ook. Voel me er op de een of andere manier niet helemaal lekker bij.

Dat zij een uur te vroeg was is geen probleem, beter te vroeg dan te laat denk zo haha.
Hebben meer van jullie zulke 'rare' dingen mee gemaakt?