Is dat dat je snachts dan het plafond in de gaten houd omdat je wakker ligt?
Ik heb die term echt nog nooit eerder gehoord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sakvis schreef:Ik ken het ook als 's nachts wakker liggen en naar het plafond staren.
Mijn kwartje viel deze week, in de bus naar Duitsland. Ik ging eens op de kentekens van auto's letten. Het viel me op dat er in Osnabrück veel auto's rond reden met 'os' als eerste letters. Dus toen bedacht ik me dat ze daar natuurlijk een heel ander systeem hanteren voor kentekens.
Rocamor schreef:Ik weet weer waarom ik het zo heerlijk vind om in een vrijstaand huis te wonen. Kom net aan in een hotel en word gelijk verrast met live volwassenengymnastiek: geen beeld wel geluid. Zucht. Vast iemand die de taal niet zo machtig is. Veel meer dan oh, oh, Ohhhhh Ohhhh komt er niet uit....
luxje schreef:Rocamor schreef:Ik weet weer waarom ik het zo heerlijk vind om in een vrijstaand huis te wonen. Kom net aan in een hotel en word gelijk verrast met live volwassenengymnastiek: geen beeld wel geluid. Zucht. Vast iemand die de taal niet zo machtig is. Veel meer dan oh, oh, Ohhhhh Ohhhh komt er niet uit....
Hou jij wel hele verhalen dan?
Rocamor schreef:Ik weet weer waarom ik het zo heerlijk vind om in een vrijstaand huis te wonen. Kom net aan in een hotel en word gelijk verrast met live volwassenengymnastiek: geen beeld wel geluid. Zucht. Vast iemand die de taal niet zo machtig is. Veel meer dan oh, oh, Ohhhhh Ohhhh komt er niet uit....
_Nadia_ schreef:Rocamor schreef:Ik weet weer waarom ik het zo heerlijk vind om in een vrijstaand huis te wonen. Kom net aan in een hotel en word gelijk verrast met live volwassenengymnastiek: geen beeld wel geluid. Zucht. Vast iemand die de taal niet zo machtig is. Veel meer dan oh, oh, Ohhhhh Ohhhh komt er niet uit....
Ja die moet wel simpel zijn.. Ik steek altijd hele Shakespeare monologen af.