Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:11

Ik heb inmiddels officieel een vriend! :))

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:16

Haha komt er aan Queelens :+

Gefeliciteerd Marlinde! :D

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:37

Ik ben ook benieuwd Ketly!

Gefeliciteerd Marlinde!!!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:57

Ik ben ook benieuwd ketly aangezien ik ook met politiemannen 'praat' ;)

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 23:11

Leuk Marlinde gefeliciteerd!

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 00:40

Oh, wat is het heerlijk om de blije berichtjes te lezen! Heerlijk! Maakt mij ook weer vrolijk.

Ik kijk momenteel echt maar één keer per dag op Tinder ofzo.. Drukte hier, dus dan is mn telefoon veel weg en als ik hem dan in mijn hand heb, dan kijk ik niet direct op Tinder.

En details?! Kom maar op haha

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 06:26

Heb gisteren maar even via app gevraagd of Tinderman mij nog wel eens wilt zien, dit omdat die stomme twijfelgevoelens van o vind hij mij ook wel leuk enzo weer de kop op kwamen steken.
En gelukkig ja hij wil mij nog zien. Lijkt hem leuk en hij vind me een lieve en gezellige dame.

Helaas heeft hij t deze week druk gehad en ook t weekend geen tijd om af te spreken dus wordt dan pas van de week weer dat we elkaar gaan zien.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 08:16

Wat lees ik hier toch weer leuke berichten allemaal! Super!! <3

Ik heb gewoon geregeld dat ik het te druk heb om aan mannen, laat staan tinder of daten, te denken of te kunnen uitvoeren!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 08:57

Ik vond het fijn dat mijn tinderman gister moest overwerken en dus na de files ging rijden. Kon ik mooi even samen met hem eten O:)

Zat niet in de planning, maar dat maakt de tijd tot woensdag avond weer wat korter :D

Hij zat onverwacht langer op werk en mijn eetafspraak was de dag ervoor afgezegd. Nog even snel een afspraak met collega wat verlaat en tadaaaa! Avondje samen :D

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:26

Ah echt super leuk om te horen Mri!

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:37

MarlindeRooz schreef:
Ik heb inmiddels officieel een vriend! :))

Awww wat leuk, gefeliciteerd!!

Mri schreef:
Ik vond het fijn dat mijn tinderman gister moest overwerken en dus na de files ging rijden. Kon ik mooi even samen met hem eten O:)

Zat niet in de planning, maar dat maakt de tijd tot woensdag avond weer wat korter :D

Hij zat onverwacht langer op werk en mijn eetafspraak was de dag ervoor afgezegd. Nog even snel een afspraak met collega wat verlaat en tadaaaa! Avondje samen :D

Dat klinkt heel gezellig!

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 08:38

Ik zit nu ongeveer 3 weken en heb best leuke gesprekken nu hebben 2 jongens mijn nmr en eentje app ik al 2 weken elke dag mee en volgende week ( dit weekend kon ik helaas niet) gaan we afspreken,. Maar vind het eigenlijk ook dood eng heb nog nooit zoiets gedaan haha

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:32

Maandag mn "vent" weer gezien :) aangezien het nogal lastig plannen is nu ivm werk was ik wel even heel blij met zn "werkreisje" en zn briljante idee om even in "de file" te staan :)

Heerlijk 1,5 uur gewandeld geknuffeld en gepraat...
Het is zeker serieus alleen nog niet "officieel" we willen elkaar eerst wat vaker zien en aangezien dat momenteel vanwege werk nogal een gepuzzel is moeten we toch ff geduld hebben :P

Krijg wel heel lief elke dag een goedemorgen voicenote en dat ie me mist enzo dus geloof dat t wel goed zit <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 01:26

Ik ben weer tinderloos :o

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 02:30

Ohnee heb ik weer. Tindermatch gaat vaak naar dezelfde kroeg, en vroeg of ik vanavond ook kwam zodat we samen een drankje konden doen. Hij was druk met vrienden aan het poolen ik was met vriendinnen aan het kletsen, dus ik dacht dat we niet echt gelegenheid hadden om te kletsen. Ik stuur hem thuis een appje met "veel plezier nog!", stuurt hij terug "was je er ook??" Terwijl hij me, twee weken geleden al voor Tinder, zelf aansprak in de kroeg en ik vanavond nog aan een tafeltje naast hem zat?? Ik dacht ook voor het eerst in eeuwen weer eens een staart in te doen :')

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 18:19

Hoezo Robijntjah?

Oh dat is wel echt heel awkward Sunrise.. :o

Ik ga dinsdag samen met mijn tinderman richting Apeldoorn vanuit Friesland :D Meneer is toch iets meer gentleman dan ik dacht! We gaan eerst samen winkelen, dan gaat hij voor me koken en heeft me zelfs aangeboden dat ik op de andere slaapkamer mag slapen. Niet dat ik denk dat dat gaat gebeuren, maar wel superlief aangeboden :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 18:41

Hopelijk vanwege een goede reden Robijntjah?

Ik heb vanavond een date :') Ik heb wallen tot onder m'n navel, mijn huid is boos en ik ben echt enorm moe, maar na het al twee keer verzet te hebben moet het toch maar :=

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 19:17

Ik heb straks een date. We sturen nu iets meer dan een week. En in het begin was het echt heel leuke converstaties ed. Toen is hij een weekend gaan skieen. En sindsdien is het minder echt converstaties. Meer, hoe was je dag, nog leuke plannen,... We hebben zelfs tegelijk gevraagd of we wouden afspreken :')
Maar goed, ik ben een beetje bang dat er stiltes gaan vallen en ik wil dan wel wat leuks hebben om over te praten. Maar ik weet echt niet wat :')
Ik dacht sowieso iets over de skitrip te vragen, zijn andere hobbies, als hij die heeft weet ik ook nog niet. Maar dat is waar ik tot nu toe even bijkom. (In case of stilte.) Ik hoop gewoon dat we wel een leuk gesprek gaan hebben.

Hulp... :')

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 19:20

Robijntjah schreef:
Ik ben weer tinderloos :o

Oh..? Heb je iets serieus lopen..?

Ketly schreef:
Hoezo Robijntjah?

Oh dat is wel echt heel awkward Sunrise.. :o

Ik ga dinsdag samen met mijn tinderman richting Apeldoorn vanuit Friesland :D Meneer is toch iets meer gentleman dan ik dacht! We gaan eerst samen winkelen, dan gaat hij voor me koken en heeft me zelfs aangeboden dat ik op de andere slaapkamer mag slapen. Niet dat ik denk dat dat gaat gebeuren, maar wel superlief aangeboden :o

Inderdaad een lief en netjes aanbod! Dat wordt een leuke dinsdag! *\o/*

Berdien schreef:
Hopelijk vanwege een goede reden Robijntjah?

Ik heb vanavond een date :') Ik heb wallen tot onder m'n navel, mijn huid is boos en ik ben echt enorm moe, maar na het al twee keer verzet te hebben moet het toch maar :=

Veel plezier! Is het een eerste date met iemand of een vervolgdate?

Leen schreef:
Ik heb straks een date. We sturen nu iets meer dan een week. En in het begin was het echt heel leuke converstaties ed. Toen is hij een weekend gaan skieen. En sindsdien is het minder echt converstaties. Meer, hoe was je dag, nog leuke plannen,... We hebben zelfs tegelijk gevraagd of we wouden afspreken :')
Maar goed, ik ben een beetje bang dat er stiltes gaan vallen en ik wil dan wel wat leuks hebben om over te praten. Maar ik weet echt niet wat :')
Ik dacht sowieso iets over de skitrip te vragen, zijn andere hobbies, als hij die heeft weet ik ook nog niet. Maar dat is waar ik tot nu toe even bijkom. (In case of stilte.) Ik hoop gewoon dat we wel een leuk gesprek gaan hebben.

Hulp... :')

Ach via whatsapp of tinder een gesprek echt leuk houden is vaak lastig vind ik, helemaal als je elkaar nog niet in het echt ontmoet hebt. Het zegt imo echt niks over de klik die je in het echt met iemand kunt hebben. Veel plezier zometeen!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 19:25

Eerste date :j

Niet van tevoren teveel onderwerpen bedenken Leen, gewoon laten gebeuren. En als het echt heel lastig is om een gesprek gaande te houden, dan weet ik vaak wel genoeg...

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 19:42

Vaak moet een gesprek(onderwerp) inderdaad vanzelf gaan.
Maar voor degene die vandaag of van de week date hebben veel plezier!
Jolijn dat klinkt goed?

Ik vandaag nog niks gehoord van Tindermeneer. Heb hem gisterenavond nog heel aardig succes gewenst met zn wedstrijd maar daar niet eens is 'bedankt' o.i.d. op terug gehad. Nouja hij zoekt het maar uit haha ik zeg niks meer.. mannen zijn daar soms zoooooooo simpel in he -.-

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 19:42

Dames, een vraagje aan jullie, openingszin of meer iets van hoe gaat het of wat brengt je hier?

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:12

Oke, klopt ook wel dat als er geen gesprek komt het waarschijnlijk niet veel soeps gaat zijn :')

Ik stuur steevast altijd "Hey!" Klinkt net een beetje enthousiaster met het uitroepteken erachter, als ze wat leuks hebben staan in hun tekstje dan zeg ik dat nadat zij 'hey' terug deden. En anders echt een klassieke hoe gaat het.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:31

tofferuiter schreef:
Dames, een vraagje aan jullie, openingszin of meer iets van hoe gaat het of wat brengt je hier?

Openingszinnen zijn een no go.
Lekker niet doen dus. Liever een spontaan berichtje.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:34

'Wat brengt je hier' is voor vele ook wel een awkward vraag heb ik gemerkt, zelf al na eventjes praten.