Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ik heb inmiddels officieel een vriend!
Mri schreef:Ik vond het fijn dat mijn tinderman gister moest overwerken en dus na de files ging rijden. Kon ik mooi even samen met hem eten
Zat niet in de planning, maar dat maakt de tijd tot woensdag avond weer wat korter
Hij zat onverwacht langer op werk en mijn eetafspraak was de dag ervoor afgezegd. Nog even snel een afspraak met collega wat verlaat en tadaaaa! Avondje samen
Robijntjah schreef:Ik ben weer tinderloos
Ketly schreef:Hoezo Robijntjah?
Oh dat is wel echt heel awkward Sunrise..
Ik ga dinsdag samen met mijn tinderman richting Apeldoorn vanuit FrieslandMeneer is toch iets meer gentleman dan ik dacht! We gaan eerst samen winkelen, dan gaat hij voor me koken en heeft me zelfs aangeboden dat ik op de andere slaapkamer mag slapen. Niet dat ik denk dat dat gaat gebeuren, maar wel superlief aangeboden
Berdien schreef:Hopelijk vanwege een goede reden Robijntjah?
Ik heb vanavond een dateIk heb wallen tot onder m'n navel, mijn huid is boos en ik ben echt enorm moe, maar na het al twee keer verzet te hebben moet het toch maar
Leen schreef:Ik heb straks een date. We sturen nu iets meer dan een week. En in het begin was het echt heel leuke converstaties ed. Toen is hij een weekend gaan skieen. En sindsdien is het minder echt converstaties. Meer, hoe was je dag, nog leuke plannen,... We hebben zelfs tegelijk gevraagd of we wouden afspreken![]()
Maar goed, ik ben een beetje bang dat er stiltes gaan vallen en ik wil dan wel wat leuks hebben om over te praten. Maar ik weet echt niet wat![]()
Ik dacht sowieso iets over de skitrip te vragen, zijn andere hobbies, als hij die heeft weet ik ook nog niet. Maar dat is waar ik tot nu toe even bijkom. (In case of stilte.) Ik hoop gewoon dat we wel een leuk gesprek gaan hebben.
Hulp...