Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eske_B schreef:Sta op een druk perron, trein komt eraan en stopt. Ik sta redelijk vooraan en wacht tot de deuren open zijn. Wordt opeens aan m'n rugzak naar achter getrokken:
'Je moet niet zo in de deuropening staan!'
'En u hoeft niet aan m'n rugzak te zitten.'
'Jij moet er niet voor gaan staan!'
'En u moet van me afblijven.'
Bleef redelijk beleefd, maar wat een achterlijk wijf. Wie denkt ze wel niet dat ze is? Had niet eens de kans om naar achter te stappen, als mensen uitstappen ga ik echt wel opzij. Ben netjes opgevoed, eerst mensen eruit en dan jij erin.
Rebecca schreef:Zo Eske waar halen ze het lef vandaan , je moet niet zomaar als vreemde aan mij zitten dan heb je kans op een linkse of rechtse en anders bok ik wel. Netjes gereageerd !
sureido schreef:Zo, aso zeg Eske!
Ik irriteer me ook altijd aan dat in- en uit stappen, maar het lijkt wel wanneer je niet 'dringt' je ook absoluut geen kans meer op zitten hebt![]()
Trouwens wie was er ook al weer naar 11/11 geweest op het Vrijthof? De vrouwenwc's... Wat een hel! Dat was ook echt dringen zeg jezus.
Eindhoven is altijd erg druk, ook bij de bussen. Ben nooit in Utrecht of zo geweest in de spits maar daar is het een stuk groter dus denk ook minder mensen tegen elkaar aan.
Ik ben nog nooit een bedelaar tegen gekomen in de trein haha.
Trein van 34 had 5 minuten vertraging, nou prima... Om 49 stond ik nog op station Eindhoven.