Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Calanthe

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:45

Toen net niemand thuis was heb ik een halve bus slagroom in mijn uppie opgegeten

Voel mij er niet schuldig over :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:58

Jindai schreef:
Dwergs? :')

Afbeelding
Ja, ik kan dit nu lezen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:01

Je zult maar tijd over hebben. _O- O, nee, wacht, dat heb je niet, dat was juist het probleem. :') Wat staat er?

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:01

Confession: ik wil al tijden Lord of the Rings lezen, en nu het eenmaal zo ver is vind ik er niks aan

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:17

Ik heb de eerste 4 zinnen gedaan:
'Hobbits are little people, about half our height, and smaller than bearded dwarves. Hobbits have no beards. There is little or no magic about them. Except the ordinary everyday sort which helps them to dissapear quietly.' Oke, die laatste zin is raar. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:32

Confession: Ik heb enorme telefoneerangst en dat weten ze op mijn stageplek niet. Mijn vriend loopt daar ook stage en op het moment dat ik een client moet bellen laat ik hem dat lekker doen om vervolgens 'credits' te nemen... :o Mijn vriend weet daar van en vindt het ook helemaal niet erg maar ik schaam me wel een beetje...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:35

Lienie_F schreef:
Confession: ik wil al tijden Lord of the Rings lezen, en nu het eenmaal zo ver is vind ik er niks aan

Had ik met Harry Potter...

:') gelukkig maar 1 deel gevraagd toen voor mijn verjaardag hahaha want na een paar pagina's ben ik echt afgehaakt :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:35

Tip, gewoon gaan DOEN! Elke keer als je het doet zul je zien dat je angst minder word en elke keer ben je trots op jezelf dat je het hebt gedaan. :)
Ik ken het, been there, done that..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:39

Captain schreef:
Tip, gewoon gaan DOEN! Elke keer als je het doet zul je zien dat je angst minder word en elke keer ben je trots op jezelf dat je het hebt gedaan. :)
Ik ken het, been there, done that..

Weet ik! Ik probeer het ook door pizza te bestellen of juist heel veel met mijn vriend te bellen (want ook dat vind ik soms een beetje eng), etc. Maar met de clienten waar ik mee werk vind ik het gewoon heel erg eng... Ik blijf er wel altijd bij staan om te horen hoe hij het dan doet en hij zet de telefoon dan op speaker zodat ik mee kan luisteren. :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:43

Zeg tegen je vriend dat hij er niet meer aan mee mag werken. Jouw stage, jouw probleem en jij moet leren. Het is eng, doodeng zelfs. Maar elke keer gaat het makkelijker :)

Een kind leert ook nooit fietsen als de achterop blijft zitten.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:46

vuurneon schreef:
Lienie_F schreef:

Had ik met Harry Potter...

:') gelukkig maar 1 deel gevraagd toen voor mijn verjaardag hahaha want na een paar pagina's ben ik echt afgehaakt :=

Ik vond de eerste keer dat ik Harry Potter las het ook echt niet leuk := Haakte ook heel snel af. Maar toen ik een tweede keer toch doorzette en verder las, werd het steeds leuker. Heb hetzelfde van meerdere mensen gehoord, dus misschien is het een kwestie van doorzetten :P

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:47

Had ik met zowel de hungergames als ranger's apprentice (grijze jager) vond er geen bal aan, en nu samen met Harry Potter mijn favoriete boeken!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:50

Hier ook iemand met (ex)belangst, de tip van Captain is inderdaad een hele goede!

Confession: Ik zit hiet pokemon te spelen met een bus pringles en een zak biggetjes :') Ik voel me echt weer 11.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:54

Captain schreef:
Jindai schreef:
Dwergs? :')

[ Afbeelding ]
Ja, ik kan dit nu lezen. :+

_O- _O- _O-

Door de confession van UhNee heb ik nu ook zin in biggetjes... :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:07

Biggetjes <3

Ik heb ook belangst, maar heb nu al een paar keer een telefonisch interview moeten doen (en zal dat vast ook nog wel vaker moeten gaan doen...) Verschrikkelijk, vreselijk, verschrikkelijk!! Ik moet me werkelijk een uur lang mentaal voorbereiden voor ik daadwerkelijk op het groene telefoontje druk :')

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:02

Confession: af en toe doe ik 'hardlopen'. Het is meer stevig doorwandelen dan iets anders, maar als er een tegenligger komt ga ik snel rennen. Dan lijkt het voor anderen net of ik echt aan het hardlopen ben :o

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:04

Confession: Ik eet elke dag minimaal 2 bananen anders word ik chagrijnig :Y)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:06

Biggetjes! O nee ik was op dieet.
Behalve vandaag toen ik in de Efteling friet en cola nam, zaterdag at ik pizza en zondag popcorn in de bios -O- Niegoebezignie :n

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:16

Biggetjes <3 Net als apekoppen :+:

Ik ben ook al niet goed bezig :o Sinds vandaag op dieet maar daarnet alweer keihard gefaald en een halve reep chocolade opgegeten :o

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:17

Confession; ik probeer juist een beetje aan te komen zodat de 'meiden' wat gaan groeien, maar ik ben ook weer begonnen met intensief capoeira (vrijdag 5 uur achter elkaar, zaterdag 3 uur), en tussendoor ook 4 keer peer week paardrijden. Remember; het is hier 36 graden.. Vervolgens eet ik te weinig en heb ik uitgevonden dat ik juist in 3 weken, 2 kilo ben verloren D: .. goed excuus om vaker naar de mc donalds te gaan toch? :D

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:20

Same here. Ik had uitgedacht wat ik moest eten voor een goede gezonde lunch en me daar netjes aan gehouden. Blijkt bij groepswerk dat 3 mensen koekjes en taart hadden meegenomen. Dat kon natuurlijk niet blijven staan. Dus ik kom helemaal vol bij mn volgende college, wordt daar ook chocolade en chips uitgedeeld... kom maar dikke buik!

Hannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:23

confesssion: ik check telkens de titel van dit topic om te kijken of ik "confession" wel goed gespeld heb :o

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:34

Ik maak altijd gaatjes in de onderkant van bonbons om te kijken wat voor vulling erin zit. Als het niet lekker is leg ik m gewoon weer terug :=

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:36

Jindai schreef:
Ik ben lichtelijk verslaafd aan agar.io en little alchemy. :+

agar.io is slecht voor mijn schoolresultaten :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:40

Amira_ schreef:
Ik maak altijd gaatjes in de onderkant van bonbons om te kijken wat voor vulling erin zit. Als het niet lekker is leg ik m gewoon weer terug :=

geniaal idee :D :')