Ik heb ff het topic doorgespit en heb jouw paarse V&V's gevonden. Die is ook gaaf zeg!
rockey
Geplaatst: 10-09-15 13:42
Non Solo in Waalwijk is dat Niwla. super leuke dingen hebben ze daar. mooie merken .
ja klopt isabels vallen over t algemeen 1 maat kleiner Pantykous. sonde hoor! hebben ze een maatje groter? Ik moet morgen pas voor mn lippen, ben stik zenuwachtig maar wil het wel weer heel graag.
die tassen met die geweren erin vind ik dan persoonlijk weer minder hihi een kleine clutch vind ik dan nog net gaan.
Haha leuk is dat hoe ieder zijn smaak toch verschilt Mijn V&V met pistool is ook een clutch. Heb nog een grote V&V tas maar die is "gewoon" knalrood met ingelegde ketting.
Dank je Niwla! Ben er ook nog steeds erg blij mee!
Dit weekend druk met paarden rijden, voetballen, jureren. (en tussen door zou ik nog ergens aan de studie moeten )
Pantykous
Geplaatst: 10-09-15 14:02
Ja dat wist ik, had een 41 besteld, dat is ook een maat groter. De lengte gaat maar de toebox is net te smal.
Vind de lijnen van de jas mooi maar iets teveel bont voor mij denk ik. Terwijl ik toch niet vies ben van een dood beestje.
rockey
Geplaatst: 10-09-15 14:17
sonde Pantykous! ik heb ook nog steeds geen bruine gevonden.
ik laat morgen avond mn lippen dus inspuiten, brrr, en daarna verder niet veel meer haha zaterdag gaan we met onze hond naar de aquatrainer en even bij de opfok kijken waar mn veulen heen gaat over een maand, en zondag naar de outlet in roermond.
Oh die jas... hmmmmm Ik weet niet... vind hem ook net te veel bont (Terwijl ik wel uggs draag... ik weet het... super hypocriet)
Die tas met die pistool vind ik dan wel weer grappig maar ze hadden toch ook andere prints op die tassen Geloof dat ik ooit is een andere op mijn wishlist had van dat merk maar weet niet meer zeker
Oooowwwww je lippen brrrr ik zou nock out gaan ik kan niet tegen spuiten
Gek weekend hier stal/paarden/les/verjaardag/thuis werken want ik kreeg het op de zaak niet weg/ergens nog boodschappen en... ik vergeet nog iets... kan er ff niet opkomen
Jennyj01
Geplaatst: 10-09-15 18:04
Rokey goeie jas! Heb je hem gekocht?
J508
Geplaatst: 11-09-15 18:07
Hoe is het gegaan met je lippen Rockey? Heb je het al eens eerder laten doen?
Zijn de broeken al binnen Wendy?
Zonde dat de schoenen terug moeten Pantykous!
Ik zag ook een prachtige portemonnee voorbij komen bij Evony
Zonde van de riem Deijs!
Ik ben aan het wachten op een jurkje dat ik heb besteld bij Ralph Lauren. Als het goed is krijg ik hem maandag binnen! Gelukkig is vriendlief de hele dag thuis om open te doen
Ik vind het een mooie jas Rockey! Alleen jammer dat het dan echt bont is, ben ik niet zo van
Ben ook heel benieuwd naar je lippen hoe het gegaan is.
Zijn er geen andere mooie zelfde soort van die schoenen Pantykous? Misschien dat dat wel past.
Jemig Wendy je broeken duren echt lang. Hopen dat ze gauw komen!
Ben ook benieuwd naar het RL jurkje. Gauw posten hoor!
rockey
Geplaatst: 14-09-15 10:35
hoii!
lippen zijn goed gegaan, ga nog 1 x terug wil ze nog voller hihi
die winkel zit in waalwijk, weet zo niet meer wie t vroeg?
gisteren in roermond geweest, want een drukte! en veel zooi vond ik. heb 1 topje van supertrash..
jullie nog leuke plannen deze week? of leuke aankopen gedaan dit weekend?
Evony
Geplaatst: 14-09-15 11:08
Hoe waren je lippen rockey dat je ze zo graag wat voller wilt? Ik zou dat echt zo eng vinden haha.
ik heb niks gekocht, sta even op no-buy. Paardlief moet weer op internationaal concours dit weekend. Kost zat Verder morgen werken op de prinsjesdag veulenveiling. Dus dat is wel tof
Ik heb wel kleding en schoenen gekocht maar niets designer! Komt misschien volgende maand wel weer.
rockey
Geplaatst: 14-09-15 11:20
haha ik had al absoluut geen dunne lippen, maar vind dat gewoon heel mooi hihi andere mensen verklaarde me zowizo voor gek dat ik dit liet doen, want t was misschien niet nodig, maar vind het zelf erg mooi.
wat leuk werken op de veulenveiling! ben benieuwd wat voor uitschieters er tussen zitten.
Wendy1978
Geplaatst: 16-09-15 17:45
broeken zijn nog steeds niet binnen Maar het is wel weer vandaag voor mijn MK trui die maar hing te wachten op kouder weer in mn kast Dat vind ik dan wel weer leuk
Hebbie voor en na foto Rock? Geen ideeegeeeeeee wat ik me erbij moet voorstellen