Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:45

xSwanHeart schreef:
In de meeste gevallen vind ik BH-bandjes niet zo storend. Heb wel een paar jurkjes waarbij ik het minder mooi vind (maar dat zijn ook jurkjes waar al min of meer een BH ingwerkt is), maar echt lelijk? Nee hoor.

Wat ik wel lelijk vind, zijn van die tops met een rugdecolleté, waar je dan de hele BH bij ziet.

Bij ee mooie basic top is een mooie zwarte kanten bh op de rug wel mooi! :j

Maar bij jurkjes etc weer niet.

merrylegs

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:50

Rideltje 1992: zelf zou ik zo'n schoenen alleen voor sporten gebruiken :o
Maar als jij je er goed in voelt, waarom ze dan niet ook bij gewone gelegenheden dragen?

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:56

Ben bang dat het er zo dom uit ziet dan :')
Ja ben heel lastig met zulke dingen :P

Edit passen donkerblauwe schoenen ook overal onder?

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 23:33

Ik ga mij hier ook melden denk ik! vind het meelezen met jullie fantastisch en ik heb zelf erg vaak kleding crisis... dus hier ideeën op doen :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 00:25

Bloemen haarbandjes <3
DOEN DOEN DOEN (:

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 00:50

Natsuki schreef:
Wat vinden jullie van een soort van 'bloemenkrans' ding, touwtje,met wat bloemenversiering eorp om je hoofd?
Ik had laatst zo'n hoela ding om mijn hoofd voor een 'onder de zee' themadag met kleuters. Nu kreeg ik heel veel (oprechte) complimenten van klasgenoten, dat het le eigenlijk wel heel goed stond vanwege mijn haar enzo. Om strandoutfits wat op te fleuren leek een simpel bloemendingetje me wel leuk. :)

Jaa leuk!! :D echt zo'n soort festival of romantische look creëer je dan. Ik ben sinds een paar weekjes ook weer haarband fan. Heerlijk om geen haar in je gezicht te hebben hangen :j

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 08:27

enefde schreef:
Ik ga mij hier ook melden denk ik! vind het meelezen met jullie fantastisch en ik heb zelf erg vaak kleding crisis... dus hier ideeën op doen :)

Leuk, welkom *\o/*

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:18

Hi allemaal, ik kom even binnen vallen!

Ik heb een jurkje gekocht, met een wat lagere rug, je ziet dus nog net mijn bh band zitten.
Persoonlijk vind ik dit best wel storend.
http://i615.photobucket.com/albums/tt23 ... oyw7ld.jpg

Weten jullie misschien of er een strapless bh bestaat (wil het liefst een strapless i.v.m. kanten mouwtjes) met een lage band op de rug?
Of hebben jullie misschien goede ervaringen met plak bh's? (ik heb maat 75E)
Of als jullie andere ideeën hebben hoor ik t graag! (haha alleen zonder bh lopen vind ik geen gezicht, dus dat is geen optie! :D)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:29

Je hebt verlengstukjes voor je bh waarmee je je sluiting kunt kruisen en kunt laten zakken :) op deze manier:
http://bin.snmmd.nl/m/m1fyd6uwqjvj.png

Ik durf niet te zeggen of het prettig zit en voldoende steun geeft, maar dat zal een plakBH ook niet doen bij jouw cupmaat :n Een plakBH zorgt er alleen voor dat je tepels onzichtbaar worden en hooguit dat de vorm iets ronder is van voor :)

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:40

Daar was ik al een beetje bang voor dat zo'n plak bh met mijn cupmaat niet veel nut heeft.
Ik ga eens naar zo'n transparant verlengstukje kijken, bedankt voor de tip!

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 19:11

Adecuada, ik heb laatst voor een bruiloft een jurk aan gehad met een lage rug. Ik was getuige, dus wilde ook graag een bijzondere jurk.
Daarvoor had ik ook verlengstukjes gekocht voor mijn bh, maar dat zat echt voor geen meter! Totaal geen steun.
Ik heb maat 70F, dus heb wel steun nodig.
Van alles geprobeerd, overal geweest, maar niets gevonden.

Uiteindelijk heb ik uit pure wanhoop een byebra besteld. Was behoorlijk sceptisch, maar zat prima! Gaf niet zoveel steun als een bh, maar wel meer steun dan een bh met verlengstukjes, of een normale plakbh.

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 19:40

Waar kun je die verlengstukjes kopen dan?
Ik heb zelf 75B/C dus als het minder steun geeft is dat niet echt een probleem..
Ik heb op internet namelijk een super leuke jurkje gezien met ook een opening op de rug.. Precies op bh hoogte...

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:05

Overal wel op zich.. Google maar eens.
Ik heb ze bij de livera of Hunkemöller gehaald. Een van de 2, weet niet meer welke haha!

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:16

Oke haha ga ik daar even heen na mn primark bezoekje :)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:19

Ik heb vandaag voor 150 euro cadeaubonnen gekregen van mijn stageplaats. Die kun je in het winkelcentrum in iedere winkel gebruiken. 3 keer raden wat ik morgen ga doen :D *\o/*

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:23

Aah lekker! Waarom krijg ik een broodtrommel als stagecadeau? Zo flauw..

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:26

Ik moest even op google opzoeken wat een bye bra is, had er nog nooit eerder van gehoord haha!
Als ik de afbeeldingen op google mag geloven, zorgen ze ervoor dat je borsten omhoog gelift worden en dat je tepels bedekt worden? Blijven ze dan ook echt op hun plek zitten? En kun je die dingetjes hergebruiken?

Ik denk dat ik eerst zo'n transparant tussenstukje wil uitproberen, de rugband hoeft maar een klein stukje naar beneden, omdat de rug van het jurkje maar een klein stukje lager dan mijn bh band is.

Maar ik ga zo'n bye bra zeker onthouden nina88, ik heb namelijk ook erg leuke jurkjes gezien met een volledig open rug, bedankt voor het meedenken!

Dit is trouwens de voorkant van het jurkje: http://i615.photobucket.com/albums/tt23 ... 1402597156

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:41

Super leuk jurkje!

Mag ik vragen waar je die hebt gekocht? Ik ben ook nog naar zoiets op zoek namelijk...

Ik heb vorige week deze geshopt. Maar had hem de eerste keer aan ben toen bij het binnenlopen van mij kamer achter de deurklink blijven hangen. Dik gat nu bij mijn rug. Dus op zoek naar een nieuw jurkje.

(Jurkje is zegmaar strak zwart, en daar zit dat oranje ding overheen, en bij je heupen zit die vast. Aan de zijkanten is het oranje open)
http://nl.tinypic.com/r/28rhd82/8

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:05

Adecuada: de transparante waren de enige die ik kon vinden via google, maar zo ken ik ze eigenlijk niet en die zou ik ook niet aanraden, want die plastic dingen zitten voor geen meter en die haakjes schuiven gemakkelijk. Je kunt vast de witte versie wel vinden en dan zou ik die nemen :j

Leuk jurkje!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:26

enefde schreef:
Oke haha ga ik daar even heen na mn primark bezoekje :)

Ik heb een paar plak bh's van de Primark. €6,- en ze blijven op mijn B/C70 cupje harstikke goed zitten.
Die draag ik dus bij een open rug :j Proberen waard voor dat geld lijkt me.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:33

enefde schreef:
Aah lekker! Waarom krijg ik een broodtrommel als stagecadeau? Zo flauw..

Een broodtrommel zat bij mij in het kerstpakket :+

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:48

@adecuada, wauw prachtig jurkje! Idd jammer van het bh bandje. Hopelijk vind je een gepaste oplossing.

@enefde, als ik eerlijk moet zijn; ik ben blij dat het jurkje achter de klink is blijven hangen :o het boven stukje doet niks voor je figuur. De onderkant is super strak en de bovenkant wel heel erg baggy. Hopelijk vind je een leuk nieuw jurkje :D

Ik heb ook weer een paar leuke dingetjes binnen gekregen. Shortje van de H&M en hemdje van de H&M. En twee tops van de Mango, alleen was eentje bij levering kapot dus moet die even ruilen. En nog een paar hak sandalen van New Look :D zal morgen eens kijken of ik fotootjes kan maken.

Volgende week komt er nog een H&M bestelling met sport kleding, was in de sale en nog een shortje van de Mango, was ook in de sale. I love de opruiming :D

Edit: trouwens hebben jullie een oplossing. De hakken van New Look zijn van nep leer, dus na een tijdje lopen glibber ik in de schoenen. Iemand oplossing hier voor? :)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:57

Als ik glibber in schoenen draag ik er meestal een half zooltje in, maar ik neem aan dat dat niet met sandalen kan. Je hebt wel van die gelpads, dat is ook een soort half zooltje die je dan in je schoen plakt. Er zijn ook gelpads die je aan je hielbandjes kan kleven.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 00:39

Afbeelding

Deze zijn het! Een gel padje is wel een idee. Helpt ook tegen zere voeten toch? Ideaal lijkt me :D

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 02:14

@DaisyDarling, chill, ga ik daar eens even kijken! Is voor dat geld inderdaad altijd even het proberen waard!

@xRoosss, op die foto lijkt het ook wel heel erg extreem, je ziet het zwarte strakke wel goed erdoor, en langs de zijkant. Alleen ik vond dit jurkje heerlijk omdat ik heel slecht tegen alleen iets straks kan. Met zitten en staan. Heb geen dikke buik maar word er zelf wel helemaal panisch van. Dit verborg het allemaal lekker... Maarja nu dus op zoek naar een nieuw jurkje...

Voor die schoenen zou ik inderdaad ook zeggen een dun zooltje. Als ze die wel in een andere kleur hebben dan wit..