Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik bestel er niets meer, ik kijk niet eens meer in hun webshop. Nou, hebben ze het dan voor elkaar, om zo klanten te verliezen? En ik kocht er veel hoor. Maar ze zijn zo irritant dat ik er niet meer wil kopen, niet meer wil kijken. Hou je spullen lekker in je eigen webshop en zorg gewoon voor reclame dat mensen naar je webshop gaan, zoals voorheen. Houdt markplaats leuk voor de particuliere gebruikers. kiki1976 schreef:Dat ben ik met je eens, zeker op de manier dat bv een Agradi adverteert.
Link naar de site, levert geld op
Opvallen in andere rubrieken, levert geld op
Top advertentie's, levert geld op
En ja dat doet Agradi veel, dus dat brengt voor marktplaats geld in de kassa.....
Ik vind dat je het heel netjes oplost!! Mensen kiezen zelf voor de goedkoopste manier van verzenden, maar daar zit wel een veel groter risico aan en dat vergeten sommige wel makkelijk!
(+ dat jij zelf met een track en trace code na zou kunnen kijken of iets wel of niet is aangekomen.....)
Kentaro schreef:Advertenties met auto's trekken helaas vaak 'raar' volk aan(ik zet al nooit m'n telefoonnummer bij een advertentie, maar bij een auto al helemaal niet!)