Je kan ook gewoon even met de voetjes op de grond en denken, misschien hebben ze wel gelijk. En dan kunnen we weer gezellig verder hier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
OutOfTheWood schreef:Misschien lijkt het dat ik erg arrogant over kom omdat ik gewoon heel erg enthousiast ben over alles wat ik momenteel meemaak, waar ik nooit aan had gedacht.
Het is niet mijn intentie te doen alsof ik alleen mezelf leuk vind want dat is niet zo, ik vind vele andere modellen veel mooier dan mezelf en ook de mensen die hier in het topic foto's posten vind ik een mooi of bijzondere uitstraling hebben.
Daarnaast kan ik goed omgaan met kritiek en tips en wil ik graag ook bijleren om beter te worden.
Maar er zijn hier mensen die alleen maar kunnen herhalen wat andere mensen al gezegd hebben en verder niets waardig toevoegen, en daar kan ik niet tegen.
Anderen geven hun mening en dan is het prima, iedereen mag zichzelf zijn en zijn mening hebben tegenover een foto.
Als je kritiek wilt leveren of je mening kan je dit prima zelf ben ik van mening maar voor sommigen hier is dat moeilijk.
Een onnozele post met "ja dat is zo, daar ben ik het mee eens" voegt niets toe en hoeft ook helemaal niet gepost te worden.
OutOfTheWood schreef:Nee want zelf zeggen dat je iets leuk vind is heel anders dan een Quote doen met een andermans tekst en daaronder zetten dat het wel zo zal zijn.
Dan ben je net een olifantje die zijn moeder aan de staart volgt
OutOfTheWood schreef:iedereen hier mag toch een mening hebben en uitten ? Ik dus zeker ook en als ik het niet eens ben met een mening mag ook ik me laten horen.
@Courses Eerst ga je me een preek voorschrijven omdat je zo een goeie persoon bent met veel ervaring en dan moet ik aardig blijven...![]()
Denk dat t niet zo werkt..
Nayomie schreef:OutOfTheWood schreef:iedereen hier mag toch een mening hebben en uitten ? Ik dus zeker ook en als ik het niet eens ben met een mening mag ook ik me laten horen.
@Courses Eerst ga je me een preek voorschrijven omdat je zo een goeie persoon bent met veel ervaring en dan moet ik aardig blijven...![]()
Het verschil is alleen dat jij beweert dat mensen hier jou een hak in het zand willen steken en hierom boos wordt terwijl zij gewoon hun mening over een foto geven en opbouwende kritiek geven. Jij vat het allemaal persoonlijk op en gaat vervolgens zeggen dat het onzin is wat wij zeggen. Dat is geen mening, dat je dat je je persoonlijk aangevallen voelt.
Niemand speelt hier op de man, maar op de bal en daar moet je het verschil nog in te komen zien.
OutOfTheWood schreef:iedereen hier mag toch een mening hebben en uitten ? Ik dus zeker ook en als ik het niet eens ben met een mening mag ook ik me laten horen.
OutOfTheWood schreef:Sommige mensen hebben hier nou eenmaal geen mening dan die van anderen.
Eerst komen ze me prive op de app benaderen om advies en dat helpt niet verder te komen en daarna ben ik het probleem....
Nayomie schreef:Zou je jouw probleem tegen over mij niet in dit topic willen bespreken? Dit is absoluut niet netjes. Ik geef gewoon mijn mening hoe ik op een situatie kijk aangezien ook ik hier indirect in betrokken geraakt ben.
Nayomie schreef:Sorry, ik weet niet waar jij het over hebt.
Ik schuif hier niks weg, maar ik moet blijkbaar aan jouw kant staan? Ik heb gelukkig een eigen mening en die laat ik door niets of niemand beinvloeden. Jammer dat je het zo onsportief opneemt.
OutOfTheWood schreef:Jennifuur schreef:Als laatste dan, ik keek eens door je berichten, en ik vind die opmerking in een topic met je vrienden (?) over dat als je nu een mes had, dat dan iemand pijn had, erg disturbing. Alles duidt er op dat het over dit topic gaat ook.
Nee dat is hier prive aan de hand.
OutOfTheWood schreef:Nee want zelf zeggen dat je iets leuk vind is heel anders dan een Quote doen met een andermans tekst en daaronder zetten dat het wel zo zal zijn.
Dan ben je net een olifantje die zijn moeder aan de staart volgt