Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 22:55

Ik vraag me echt af waarom je jezelf zo hard aan het verdedigen bent. Je zit hier niet enkel om positieve feedback te krijgen, iedereen krijgt wel eens wat commentaar. Ik heb bij heel veel post tips zien staan, en ook heel veel eerder aan de fotograaf gericht.

Je kan ook gewoon even met de voetjes op de grond en denken, misschien hebben ze wel gelijk. En dan kunnen we weer gezellig verder hier! :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 22:55

OutOfTheWood schreef:
Misschien lijkt het dat ik erg arrogant over kom omdat ik gewoon heel erg enthousiast ben over alles wat ik momenteel meemaak, waar ik nooit aan had gedacht.
Het is niet mijn intentie te doen alsof ik alleen mezelf leuk vind want dat is niet zo, ik vind vele andere modellen veel mooier dan mezelf en ook de mensen die hier in het topic foto's posten vind ik een mooi of bijzondere uitstraling hebben.

Daarnaast kan ik goed omgaan met kritiek en tips en wil ik graag ook bijleren om beter te worden.
Maar er zijn hier mensen die alleen maar kunnen herhalen wat andere mensen al gezegd hebben en verder niets waardig toevoegen, en daar kan ik niet tegen.
Anderen geven hun mening en dan is het prima, iedereen mag zichzelf zijn en zijn mening hebben tegenover een foto.
Als je kritiek wilt leveren of je mening kan je dit prima zelf ben ik van mening maar voor sommigen hier is dat moeilijk.
Een onnozele post met "ja dat is zo, daar ben ik het mee eens" voegt niets toe en hoeft ook helemaal niet gepost te worden.

Zullen we het nou even aardig houden? ;)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 22:56

OutOfTheWood schreef:
Nee want zelf zeggen dat je iets leuk vind is heel anders dan een Quote doen met een andermans tekst en daaronder zetten dat het wel zo zal zijn.
Dan ben je net een olifantje die zijn moeder aan de staart volgt ;)

Dat is natuurlijk een aanname die je doet, zoals je vaak op Bokt ziet, verwoordt de ene Bokker dingen beter dan de ander, waardoor de ene zich aansluit bij de tekst van de ander. Zie persoonlijk ook niet echt het verschil tussen een tekst te quoten en eronder het te beamen, of ongeveer dezelfde tekst te herhalen máár zelf te typen.

OutOfTheWood

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:05

iedereen hier mag toch een mening hebben en uitten ? Ik dus zeker ook en als ik het niet eens ben met een mening mag ook ik me laten horen.

@Courses Eerst ga je me een preek voorschrijven omdat je zo een goeie persoon bent met veel ervaring en dan moet ik aardig blijven... :')
Denk dat t niet zo werkt.. :))

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:08

OutOfTheWood schreef:
iedereen hier mag toch een mening hebben en uitten ? Ik dus zeker ook en als ik het niet eens ben met een mening mag ook ik me laten horen.

@Courses Eerst ga je me een preek voorschrijven omdat je zo een goeie persoon bent met veel ervaring en dan moet ik aardig blijven... :')

Het verschil is alleen dat jij beweert dat mensen hier jou een hak in het zand willen steken en hierom boos wordt terwijl zij gewoon hun mening over een foto geven en opbouwende kritiek geven. Jij vat het allemaal persoonlijk op en gaat vervolgens zeggen dat het onzin is wat wij zeggen. Dat is geen mening, dat je dat je je persoonlijk aangevallen voelt.
Niemand speelt hier op de man, maar op de bal en daar moet je het verschil nog in te komen zien.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:10

Nayomie schreef:
OutOfTheWood schreef:

Het verschil is alleen dat jij beweert dat mensen hier jou een hak in het zand willen steken en hierom boos wordt terwijl zij gewoon hun mening over een foto geven en opbouwende kritiek geven. Jij vat het allemaal persoonlijk op en gaat vervolgens zeggen dat het onzin is wat wij zeggen. Dat is geen mening, dat je dat je je persoonlijk aangevallen voelt.
Niemand speelt hier op de man, maar op de bal en daar moet je het verschil nog in te komen zien.

Sommige mensen hebben hier nou eenmaal geen mening dan die van anderen.
Eerst komen ze me prive op de app benaderen om advies en dat helpt niet verder te komen en daarna ben ik het probleem.... _/-\o_

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:12

OutOfTheWood schreef:

Dan moet je eens beginnen met spreken van 'ik vind dat...' en '... denk ik', in plaats van alles te beschrijven alsof het een feit is en iedereen die dat niet weet, dom is. Want zo laat je het overkomen.

Daarnaast ben ik nog even aan het zoeken naar de preek van Courses waar jij het over hebt, want ik zie nergens een preek, wel een tekst vol goede adviezen van iemand die veel ervaring heeft, waar jij zeker wat aan hebt. Jammer dat je zulke dingen niet goed op waarde kan schatten, zo loop je veel mis.

OutOfTheWood schreef:
Sommige mensen hebben hier nou eenmaal geen mening dan die van anderen.
Eerst komen ze me prive op de app benaderen om advies en dat helpt niet verder te komen en daarna ben ik het probleem.... _/-\o_

Fijn dat je je door AL die mensen die advies vroegen, zo belangrijk voelt :j
Laatst bijgewerkt door Jennifuur op 10-08-15 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:12

Zou je jouw probleem tegen over mij niet in dit topic willen bespreken? Dit is absoluut niet netjes. Ik geef gewoon mijn mening hoe ik op een situatie kijk aangezien ook ik hier indirect in betrokken geraakt ben. ;)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:14

Nayomie schreef:
Zou je jouw probleem tegen over mij niet in dit topic willen bespreken? Dit is absoluut niet netjes. Ik geef gewoon mijn mening hoe ik op een situatie kijk aangezien ook ik hier indirect in betrokken geraakt ben. ;)

Jij bent niet netjes bezig en dat weet je net zo goed als ik.
Alleen schuif je het weg onder de mening van anderen, ben niet gek.
Heb het even getemt hier, en ben nu pleitte want hier heb je helemaal niets aan als je model wilt worden :j

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:15

Als laatste dan, ik keek eens door je berichten, en ik vind die opmerking in een topic met je vrienden (?) over dat als je nu een mes had, dat dan iemand pijn had, erg disturbing. Alles duidt er op dat het over dit topic gaat ook.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:16

Jennifuur schreef:
Als laatste dan, ik keek eens door je berichten, en ik vind die opmerking in een topic met je vrienden (?) over dat als je nu een mes had, dat dan iemand pijn had, erg disturbing. Alles duidt er op dat het over dit topic gaat ook.

Nee dat is hier prive aan de hand.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:17

Sorry, ik weet niet waar jij het over hebt. ;)
Ik schuif hier niks weg, maar ik moet blijkbaar aan jouw kant staan? Ik heb gelukkig een eigen mening en die laat ik door niets of niemand beinvloeden. Jammer dat je het zo onsportief opneemt.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:19

Nayomie schreef:
Sorry, ik weet niet waar jij het over hebt. ;)
Ik schuif hier niks weg, maar ik moet blijkbaar aan jouw kant staan? Ik heb gelukkig een eigen mening en die laat ik door niets of niemand beinvloeden. Jammer dat je het zo onsportief opneemt.

Zijn er kanten dan?
Dacht dat dit topic er was om elkaar te helpen model te worden ofzo:O

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:19

OutOfTheWood schreef:
Jennifuur schreef:

Nee dat is hier prive aan de hand.

:j :j :j

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:20

Moet je even naar vannacht teruglezen daar dan snap je de mes opmerking :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 23:21

Wat mij betreft stopt deze discussie hier, dit gaat nergens op uit draaien.

Martin, gedraag je alsjeblieft volwassen en ga geen messteken uitdelen die nergens voor nodig zijn. Dit getuigd echt niet van respect tegenover wie dan ook en vind ik persoonlijk heel vervelend voor de mensen die daarmee te maken hebben.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:22

Dit en dat topic hebben niets met elkaar te maken.
Zoals al gezegd..lees terug naar vannacht daar gaat t over het probleem waar dat mes op slaat

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:23

Moderatoropmerking:
Het lijkt me verstandig deze discussie te laten rusten en verder te gaan over het hoe en wat van model worden. Mocht je de berichten van een bepaalde persoon liever niet willen zien raad ik jullie aan gebruik te maken van de foei-functie.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:29

Wat een doelloze discussie zeg, gaat nergens over en is zonde van de 'relatief' fijne sfeer die hier hangt. Mensen die de moeite nemen op elkaar te reageren en met tips/ positive kritiek komen, mensen die laten zien waar ze trots op zijn, daar draait dit topic om.

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 00:10

Zullen we dan maar weer verder gaan met waar het topic voor bedoeld is? :D

Courses, erg mooie foto zoals altijd.

Gianti, de silhouttefoto's vind ik echt prachtig _O_ De andere en dan met name de laatste vind ik ook mooi, juist omdat ze zo grauw zijn. Lekker 'rough'.

Zelf heb ik laatst dit zelfportret gemaakt waar ik wel blij mee ben.
Afbeelding

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 00:22

Faarhorse mooi!

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 00:24

Ahhh je hebt echt een gave kaaklijn :D
Hoe maak je zo een zelfportret eigenlijk ?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 01:30

OutOfTheWood schreef:
Nee want zelf zeggen dat je iets leuk vind is heel anders dan een Quote doen met een andermans tekst en daaronder zetten dat het wel zo zal zijn.
Dan ben je net een olifantje die zijn moeder aan de staart volgt ;)

Dus behalve het feit dat je de hemel in geprezen wilt worden, moet dat ook nog op originele wijze?
Ik lees dit topic regelmatig mee. De ambities, de foto's de complimenten en kritieken: het is leuk leesvoer :D , ondanks dat ik zelf niets met de modellenwereld heb. De laatste tijd zie ook ik de verandering hier, jammer!

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 09:18

Gaaf! mooie kleuren en mooie kaaklijn. hwb je dit gewoon gemaakt voor een paarse muur?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 09:48

DewiRox: Wat een mooie ogen heb je, komen er sprekend uit op het portret :j
FaatxHorse: Mooie kaaklijn heb je :j Sterke foto.

Op de discussie ga ik verder niet in.

Van het weekend wat gefreestyled in strand/zwemkleding met een vriend van me en mijn eigen spiegelreflexcamera.
Afbeelding
(Foto's zijn van fb daarin iets met de kwaliteit verslechterd)

En dit was voor Mindless Kouture (webshop). Krijg binnenkort nog meer webwinkel foto's binnen van Amyma Swimwear waar ik ook model voor stond.

http://i58.tinypic.com/2rpvif6.png

(Linker komt van instagram in het klein af)