Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tinka

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:51

Ik heb 1 air ride pad verkocht, maar hij is 80 cm en maximaal bij Mondial Relay is 64 cm. Dubbelvouwen is denk ik niet zo goed voor de pad, hij is natuurlijk wel buigzaam

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:31

CastaMickey schreef:
foxy80 schreef:
C_arola schreef:

Zo heb ik het ook gedaan, alsnog kapot gegaan dus. Laatste keer voor mij dat ik dat via Vinted verkoop.

Heb je foto' s van het paket? Als ze ermee gaan voetballen kan je idd weinig, maar het lijkt me dan dat vinted wel vergoed als doos kapot is (externe schade).

Zou het er niet bij laten zitten, net zo lang vinted blijven lastigvallen tot ze je geld teruggeven. Kan lang duren maar uiteindelijk geven ze wel toe is mijn ervaring. legal@vinted.co.uk wil ook wel eens helpen, zeker fotos toevoegen

Besloten dit inderdaad te gaan doen, ik heb alle foto's gelijk meegestuurd.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:46

Succes! Het heeft mij echt maanden gekost maar het ging om bijna €200 dus dat heb ik er zeker niet bij laten zitten. Heb heel vaak teruggehoord "we gaan er naar kijken je hoort van ons heb geduld en neem geen contact op" en dan nemen ze gewoon nooit contact op :+ elke keer stug blijven reageren en opnieuw proberen als ze afwijzen. Uiteindelijk stond het geld op m'n rekening

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:17

Je hebt elke keer nieuwe mails gestuurd? Ik heb de Nederlandse e-mailadres gebruikt, kreeg een automatisch Engels bericht terug.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 9 min geleden

Ik heb geloof ik in het Engels geantwoord maar oorspronkelijk in t nederlands geschreven. Ze gooien het gewoon door een vertaler geloof ik. Heb wel elke keer die hele conversatie meegestuurd, niet een nieuwe draft.