Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:Mijn zoon is zaterdag heel naar uit een klimrek gevallen, ik stond daar naast en zag het gebeuren.
Arm op 2 plaatsen gebroken en met ambulance naar ziekenhuis, geopereerd en al. Veel pijn.
Ik zie m nu steeds in mijn dromen op allerlei manieren naar beneden vallen
fotolijstje schreef:Dat de huisarts nooit bereikbaar is.
Ik "moet" nu de spoed bellen, terwijl dat eigenlijk niet nodig.
Of naja, het ís wel nodig maar niet dringend genoeg daarvoor.
Keeuzes
Westhof schreef:Ik zie net op het nieuws dat er brand was in ons appartementencomplex. Valt geloof ik mee, keukenbrandje. Maar mijn kat zit daar wel binnen in het gebouw dus had even dikke stress. Zag wel dat er een andere kat uit het gebouw gehaald is. Gelukkig is mijn moeder vrij en fietst die er nu even heen, maar ik zit zó niet meer relaxed op werk nu...
Westhof schreef:Ik zie net op het nieuws dat er brand was in ons appartementencomplex. Valt geloof ik mee, keukenbrandje. Maar mijn kat zit daar wel binnen in het gebouw dus had even dikke stress. Zag wel dat er een andere kat uit het gebouw gehaald is. Gelukkig is mijn moeder vrij en fietst die er nu even heen, maar ik zit zó niet meer relaxed op werk nu...
AnnemiekvM schreef:Is niks te zien gelukkig, alleen rooklucht. Weet ook niet op welke verdieping het is. Heb maar even briefjes gemaakt om een WhatsApp-groep te maken met medebewoners, want die hebben we niet en kunnen elkaar dus ook niet op de hoogte houden van belangrijke mededelingen. Maar mijn moeder is wezen kijken en de kat was oké en happy, dat is het belangrijksteWat naar. Heb je al een update?
xPabloBokt schreef:Dat ik het laatst met mijn vriend erover had dat ik wel vaker bloemen zou willen krijgen, ik nu vandaag al twee keer heb gehint dat ik de oude bos ga weggooien maar volgens mij het kwartje niet valt.