Die ligt op zolder in de bewaardoos. Die gaat niet weg
Heb wel een hele mooie kasjmier Bonpoint trui te koop in maat 92. Is een 4y maar valt echt heel klein.
Elanor
Geplaatst: 21-11-23 22:15
Vandaag opgehaald. Klein vlekje (maar stond in de beschrijving en oma gaat dat even verhelpen). Voor €8. Wat een wintertrui!
En voor mezelf zwarte broek voor naar het werk. RL Collection, paars label, 100% wol. Slechte foto’s op Vinted, stond ook niet in de advertentie dat het een collection was. En broek is echt als nieuw. Dolblij mee!
Edit; en leuk Viet, gedeeld jasje gekocht! Echt een plaatje is dat!
Laatst bijgewerkt door Elanor op 21-11-23 22:43, in het totaal 5 keer bewerkt
Net al mijn jurken in één klap voor de volle prijs verkocht .
Kan ik er weer wat anders voor kopen op Vinted .
Phrono
Geplaatst: 22-11-23 13:41
Wow dat is fijn, hoeveel zijn het er?
Ik heb gister nog een mooie wol/alpaca trui gescoord voor €35,- van custommade.
WowAmigo
Geplaatst: 22-11-23 13:55
Oe die is ook mooi! Ik ben naar aanleiding van dit topic meer naar wolkwaliteit enzo aan het kijken en ben helemaal weg van mijn nieuwe Benetton-trui met wol en mohair (die ook nog een glittertje bleek te hebben, én van die gaten in je manchetten waar je duim doorheen kan ) en die zit zo lekker warm dat ik inmiddels ook alleen nog maar dat wil
Phrono
Geplaatst: 22-11-23 17:49
Ohoh, ik vond weer een koopje. Van antik batik voor 25 euries. Mooi voor over de zomerjurkjes volgend jaar.
Pfffrt, nog een aankoop terugbetaald gehad... Verkoopster had mijn aankoop naar een lockerkast ophaalpunt gebracht. Waar vervolgens een week lang niks opgehaald is . Nu is t maar de vraag of zij het vest terug krijgt, of dat ie toch naar mij komt.
In het geval van dat laatste krijgt ze natuurlijk alsnog haar geld.
Pantykous
Geplaatst: 24-11-23 08:14
Nou, 20 uur vliegen in 3 dagen met in flight wifi = vinted uitspelen
Was voor werk weg dus een aantal aankopen zijn om tekortkomingen in het werk outfit arsenaal aan te vullen.