Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Haha, nou, heel toevallig heb ik Urbanus gehad als lootje en LWDaisy mij.![]()
Suliko <-- Urbanus <-- Biebz <-- Marloes <-- DWitzel <-- LWDaisy <-- Suliko
Maar als je de pijltjes omdraait kan het prima!
Eelmo schreef:Suliko schreef:Haha, nou, heel toevallig heb ik Urbanus gehad als lootje en LWDaisy mij.![]()
Suliko <-- Urbanus <-- Biebz <-- Marloes <-- DWitzel <-- LWDaisy <-- Suliko
Maar als je de pijltjes omdraait kan het prima!
Oh hahaha dat was net de volgorde waarin ik de 'aanmeldingen' vondmaar als het de andere kant op werkt helemaal goed!
Marloes zei dat ze twijfelde trouwens. Dus misschien even wachten tot zij definitief besloten heeft wel/niet mee te doen. Gezien DWitzel haar vakantie is het wel handig denk ik als uiterlijk a.s. zondag 15 september iedereen die mee wilt doen hier in het topic even reageert.
Jullie zijn natuurlijk vrij om onderling afspraken te maken. Misschien gewoon weer 1 boek en een klein extraatje? En verzenden in de week van 21 oktober? Dan zou iedereen met Halloween een nieuw herfstig boek moeten hebben![]()
Ik zou bijna alsnog zelf mee doen, maar er liggen hier nog wat herfstboeken al wat herfsten te wachten
MarloesHJ schreef:Ik heb niet aangegeven om mee te doen, alleen dat ik er eventueel over dacht. Ik heb echter besloten om niet mee te doen met deze editie. Ook vanwege de Bookish Advent.
Ik wens jullie wel veel plezier!
Citaat:Suliko --> LWDaisy --> DWitzel --> Biebz --> Urbanus --> Suliko