capopjekop schreef:Ik zeg maar zo beter boerenbontservies dan een strafblad
Bijna alles is beter dan een strafblad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mlies schreef:Berdien schreef:Ik word helemaal gék van mezelf en de onbeheersbare huilbuien. WTF is dit?
Bij mij een burnout, jeej.
Sterkte.
xPabloBokt schreef:Het hele OV en ik ben nog lang niet in Breda.
Eerst in de sprinter een vent die zijn fiets meeneemt (wat niet mag in de spits), die midden in het gangpad parkeert en vervolgens zowel bij het op- als afdoen van zijn rugzak dat ding zodanig in mijn gezicht duwt dat ik bijna bij mijn buurman op schoot moet gaan liggen om hem te ontwijken. In de tussentijd staat hij bijna met zijn elleboog in mijn gezicht te priemen en zijn vies meurende thermoskankoffie te drinken en krijg ik meerdere keren ook bijna zijn kont in mijn gezicht. Like, neem de auto als je zo veel ruimte nodig hebt ofzo.
Vervolgens in mijn Intercity iemand die met een zielig piep- en kraakstemmetje in vreemde taal met een irritant accent voor mij zit te bellen en de meid naast mij die haar volledige make-up arsenaal tevoorschijn haalt om dat in de trein te gaan doen.
Ondertussen koppijn, misselijk en gewoon nu aan het wensen dat ik in mijn bed lag.
Edit: en nu gaat er ook nog iemand hardop muziek luisteren dat naar kattengejank klinkt. Hoe asociaal gaan mensen nog worden vandaag??
capopjekop schreef:Ik zeg maar zo beter boerenbontservies dan een strafblad
Captain schreef:hagelslag schreef:Lang leve antibiotica waarbij de eerste bijwerking een iets wat snellere buikloop is
Vriendjes met de wc...
En auw buik
En ik moet zo nog een afdekzeil halen voor morgen
Voor het toilet?
hagelslag schreef:Captain schreef:
Voor het toilet?
Had bijna gekund.
Maar nee.
Zodra als dat Bonnie ingeslapen is en an de straat ligt moet er een afdekzeil overheen
Niobe schreef:Ik vind het al knap dat je al 4 weken aan de gang bent Menino. Sterkte nog even!
Zebrastreep schreef:Nou mensen ik ben eerlijk geweest tegen mijn oud huisgenoot en heb gezegd dat ik afstand ga nemen want het gaat ten koste van mij en dat wil ik niet meer.
Ook gezegd dat ik zijn nieuwe vriendin niet hoef te ontmoeten en daar ook geen behoefte aan heb.
En dat hij zondag niet meegaat en ik een vriendin meeneem naar een festival.
Zebrastreep schreef:Nou mensen ik ben eerlijk geweest tegen mijn oud huisgenoot en heb gezegd dat ik afstand ga nemen want het gaat ten koste van mij en dat wil ik niet meer.
Ook gezegd dat ik zijn nieuwe vriendin niet hoef te ontmoeten en daar ook geen behoefte aan heb.
Urbanus schreef:Zebrastreep schreef:Nou mensen ik ben eerlijk geweest tegen mijn oud huisgenoot en heb gezegd dat ik afstand ga nemen want het gaat ten koste van mij en dat wil ik niet meer.
Ohhh ja! Hoe reageerde hij?
Ik moet ook grenzen aangeven, ik erger me dood aan de goblin van hierachter. Ik hoorde van de buren dat ze soms een half uur aan de poort staat te schreeuwen als wij er niet zijn.
Hou je kind bij je. Maar dan iets tactischer gebracht.