Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 19:16

Wat ben ik dan blij met mijn schoonfamilie. :')
Ok schoonzus maakt meestal wel 1x ruzie met haar man, maar verder is het gelukkig altijd gezellig.
Vriend heeft wel vrij veel stress van kerst voorbereiding, maar gelukkig nooit ruzie om.
En dit jaar ben ik ziek dus slaan we mijn familie over, en moet nog zien of ik morgen uberhaupt mee ga naar schoonfamilie

Caira

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 19:24

Mijn schoonmoeder is 4 jaar terug met kerst tijdens het diner tussen hoofdgerecht en toetje ertussen uit geknepen. Dus vanavond schoonvader hier, lekker simpel eten. Geen grote familie diners meer, ik zeg niet dat het DE manier is om de boel te omzeilen maar het is hier wel het gevolg… Hoewel schoonzus natuurlijk weer vond dat hij eerste kerstdag bij haar moest even en 2e kerstdag hier, maar ze zoekt het maar uit…

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 19:26

1e fles wijn is soldaat! Nmr 2 is aan de beurt.
Eten was lekker, zat alleen zo snel vol.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-22 19:34

Overal pijn. Lig met mijn onesie en dikke sokken onder vier dekens en ik heb het nog koud.

Ik haat ziek zijn.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 19:52

Aan mezelf.
Kon mezelf net inhouden, niet volledig ontploft gelukkig maar het scheelde een haartje.

Iets met Kerst en veel te veel prikkels.
Gelukkig echte drama kunnen voorkomen, hen me geëxcuseerd en ben wat vroeger vertrokken.

Maar ik vind het suf van mezelf. Dus ergernis.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 20:29

Vuurwerk is hier ook van start gegaan. Gaat waarschijnlijk dus weer kluizenaar worden als ik niemand bij mij heb voor de afleiding van de angst….

Gaat wel beter, maar ga het nooit leuk vinden.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 21:04

Zebrastreep schreef:
Kerst en familieruzie is volgens mij standaard met elkaar verbonden :') Vreselijk als je er middenin zit lijkt mij.....

Is een rede dat wij achter elkaar politieauto's voorbij zien komen :')

Erger me aan de incompetentie van mannen an sich.

En aan het feit dat ik aan het sterven ben van de rugpijn, al drie dagen. Ben al op een kruk gaan zitten aan tafel. Kan niet staan, zitten of liggen zonder dat het zeer doet. Straks maar even diclofenac erin

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 21:43

Zelfmedelijden van sommige mensen is nog erger dan dit hele topic bij elkaar. :')

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 22:08

De zoveelste inbraakgolf in mijn buurt.Deze keer was ook mijn straat aan de beurt.
Bij de overburen en woning naast de buren hebben ze binnen gezeten.
Gelukkig waren wij thuis maar helaas niets van gemerkt.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 22:15

Hier geen last van familie diners en heerlijk al de gehele dag in mijn huispak rond aan het huppelen.

Alleen wel nu een hele bange hond vanwege het kl#te vuurwerk.
En geen normale knalvuurwerk maar het lijken wel bommen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 22:22

maralyn schreef:
Zelfmedelijden van sommige mensen is nog erger dan dit hele topic bij elkaar. :')

Ik ben heel zielig oké :')

Kom net zo'n leuk nestje puppies tegen, maar wordt pas najaar 2023 voordat daar plek en tijd voor komt. Maar ze zijn zo schattig :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 22:39

Morgen gourmetten bij mijn ouders weet nog niet hoe het te eten. :')

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 22:47

[/quote]
En aan het feit dat ik aan het sterven ben van de rugpijn, al drie dagen. Ben al op een kruk gaan zitten aan tafel. Kan niet staan, zitten of liggen zonder dat het zeer doet. Straks maar even diclofenac erin[/quote]

Oooh, dan sterven we samen een beetje :(:)
Woensdag is er op het werk iets in mijn rug geschoten door een verkeerde beweging. Donderdag en vrijdag was er geen pijnstiller tegenop gewassen, maar durfde niet thuisblijven omdat mijn collega's ziek en met vakantie zijn maar eigenlijk was ik waardeloos en een beetje boos op mezelf. Sinds gisteren gaat het iets beter, in beweging blijven helpt ondanks het feit dat mijn dekentje en kersenpitkussentje mij luid roepen :\
Veel beterschap, dit kan écht zo'n pijn doen x

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 22:55

Novastar schreef:

En aan het feit dat ik aan het sterven ben van de rugpijn, al drie dagen. Ben al op een kruk gaan zitten aan tafel. Kan niet staan, zitten of liggen zonder dat het zeer doet. Straks maar even diclofenac erin[/quote]

Oooh, dan sterven we samen een beetje :(:)
Woensdag is er op het werk iets in mijn rug geschoten door een verkeerde beweging. Donderdag en vrijdag was er geen pijnstiller tegenop gewassen, maar durfde niet thuisblijven omdat mijn collega's ziek en met vakantie zijn maar eigenlijk was ik waardeloos en een beetje boos op mezelf. Sinds gisteren gaat het iets beter, in beweging blijven helpt ondanks het feit dat mijn dekentje en kersenpitkussentje mij luid roepen :
Veel beterschap, dit kan écht zo'n pijn doen x[/quote]

Ik doe ook gezellig mee met de rugpijn. Man man man wat is dat erg.
Schoot gister in mijn rug. Kon amper/ niet lopen. Moest naar het toilet is 3 meter Max. 20 min erover gedaan. Dacht te gaan kruipen maar dat was niks.
Gister door stalgenootje opgehaald, dacht kan stal best doen. Nou niet dus.
Vandaag gaat het iets beter zelf naar stal gereden en Harry gelongeerd. Voelde goed, dacht kan dinsdag wel weer rijden.
Daarna naar oom geweest maar die bank was het niet. Thuis nog wat gewandeld en dat was iets beter.

Jullie ook allemaal beterschap met jullie rug

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 23:08

Mentaal niet helemaal lekker in je vel zitten. Kerstdag wordt dan zo 'muah' -O-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 23:21

Kookaburra schreef:

:knuffel:

-------

Ik heb net appeltaart gemaakt, minstens kwart is al weg... de rest is waarschijnlijk mijn ontbijt morgen. Om maar te zwijgen over pot chocoladepasta die ik eergisteren heb gekocht. Waarom ben ik nou zo'n kansloze vreetzak :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 23:25

Kookaburra schreef:

Dan is kerst echt heel rot en gewoon niet leuk :(:)

Mijn beste vriendin heeft hetzelfde , die heeft zich op haar werk gestort om geen kerst te hoeven vieren.

Ik vond kerst vroeger daarom ook niks aan. Zo verplicht vrolijk zijn

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 23:29

Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft!

Ik roep al jaren dat ik op vakantie wil tijdens kerst om aan de verplichtingen te ontkomen en dit jaar is het zo ver: we zijn met onze boot naar Terschelling. Beste kerst ooit.

De ergernis, om in topic te blijven: het is de afgelopen week in m’n nek geschoten en t doet nog steeds veel pijn. Dus ik ben high van de gin-tonics en pijnstillers. Dat laatste is dan weer geen ergernis. Best een lekker gevoel wel. Zo lang ik geen onverwachte bewegingen maak met m’n hoofd.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 23:41

Mijn ergernis is dat ik dood moe ben. Maar schoonzus en zwager zijn er nog en vriend blijft maar wijn inschenken...
Ik wil naar bed....

Naja, gelukkig is het tegenwoordig wel gezellig, want vorige partner van haar was echt een hork.... maar toch. Ben gewoon zooo moe van alle 'moet' dingen en stress van de afgelopen weken...

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 23:55

JustMe8484 schreef:
Mijn ergernis is dat ik dood moe ben. Maar schoonzus en zwager zijn er nog en vriend blijft maar wijn inschenken...
Ik wil naar bed....

Naja, gelukkig is het tegenwoordig wel gezellig, want vorige partner van haar was echt een hork.... maar toch. Ben gewoon zooo moe van alle 'moet' dingen en stress van de afgelopen weken...

Ik zou dan gewoon lekker aftaaien met de mededeling dat je toch niets meer toe te voegen hebt aan de gezelligheid. :) Zij kunnen het toch prima later maken zonder jou?

Als ik deze verhalen lees ben ik ook heel blij dat ik zowel bij mijn moeder als schoonfamilie geen gedoe en gestress heb met de feestdagen. Geen cadeautjes, gewoon gezellig samen eten en iedereen maakt iets tenzij het niet uitkomt dan verzinnen we wat anders. Als je moe bent ga je gewoon naar huis of duik je in een logeerbed. Allemaal geleerd dat het leven soms al genoeg vraagt, geen zin in meer gezeik om dit soort pretentieus en commercieel gedoe. :')

Om er wel nog even een ergernis in te gooien, ik ben al 2 weken ziekjes maar het wil niet doorzetten waardoor ik dingen blijf doen, maar ook niet beter wordt en me telkens net belabberd, moe en snotterig voel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 23:57

JustMe8484 schreef:
Ik wil naar bed....

Dan ga je toch gewoon naar bed?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 00:04

2x2 uur gereden onder linke omstandigheden voor een familiebezoek dat Kwalitatief Uitermate Teleurstellend was…..

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 00:43

Dankjulliewel, tis ook gewoon even zuur :\

Klinkt fijn Mo!
Suliko, wat als je eventjes een dag heel weinig doet?
Cowboy :(:)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 00:44

Mijn absoluut grootste ergenis van dit jaar -:(- . De stal waar mijn 2 ponies staan is morgen gesloten. Aangepaste openingstijden had ik prima gevonden, maar gewoon niet mogen komen bah.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 02:32

Tja, ik voel me in dit gezelschap dan toch niet prettig om vast naar bed te gaan. Met als gevolg dat ik om 00u nog cadeautjes kon inpakken en ik nu over de moeheid heen ben. Vriendlief snurkt altijd ontzettend als hij rode wijn op heeft dus dat is nu mijn grote ergernis....