JustMe8484 schreef:Mijn ergernis is dat ik dood moe ben. Maar schoonzus en zwager zijn er nog en vriend blijft maar wijn inschenken...
Ik wil naar bed....
Naja, gelukkig is het tegenwoordig wel gezellig, want vorige partner van haar was echt een hork.... maar toch. Ben gewoon zooo moe van alle 'moet' dingen en stress van de afgelopen weken...
Ik zou dan gewoon lekker aftaaien met de mededeling dat je toch niets meer toe te voegen hebt aan de gezelligheid.
Zij kunnen het toch prima later maken zonder jou?
Als ik deze verhalen lees ben ik ook heel blij dat ik zowel bij mijn moeder als schoonfamilie geen gedoe en gestress heb met de feestdagen. Geen cadeautjes, gewoon gezellig samen eten en iedereen maakt iets tenzij het niet uitkomt dan verzinnen we wat anders. Als je moe bent ga je gewoon naar huis of duik je in een logeerbed. Allemaal geleerd dat het leven soms al genoeg vraagt, geen zin in meer gezeik om dit soort pretentieus en commercieel gedoe.
Om er wel nog even een ergernis in te gooien, ik ben al 2 weken ziekjes maar het wil niet doorzetten waardoor ik dingen blijf doen, maar ook niet beter wordt en me telkens net belabberd, moe en snotterig voel.