Sinds de operatie etc nog niet weer gedaan...
Maar toen het erop aankwam durfde ik niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fokfanaat schreef:MyWishMax schreef:Ik heb een discussie met een webshop. Wilde iets retourneren, omdat het niet overeenkomt met wat ze aangaven op site, zowel maat als product niet. Staat gewoon dat je binnen 30 dagen kan retourneren en dat je daarvoor een mail moet sturen. Meteen gedaan.
Ik heb al 6 mailtjes gestuurd en telkens komen er nieuwe dingen naar voren. Waarom ik wil retourneren, dat dat alleen kan als het ongebruikt is en alles, dat ze foto's moeten zien, dat ze liever kortingscode geven ipv retour aannemen. Heb nu maar een minder vriendelijke mail gestuurd dat ik gebruik wil maken van mijn recht om terug te sturen, dit volgens eigen site mogelijk is en ik absoluut geen behoefte heb aan korting omdat het product absoluut niet voldoet.
Ben benieuwd met wat voor smoes ze nu weer komen om de gegevens niet te geven. Dan zoek ik zelf het adre wel op en stuur ik het samen met brief op.
Dat had ik ook, bleken dropshippers en terugsturen naar China kost bijna hetzelfde als de aankoopprijs..
Daks schreef:Aan al die smerige lakse k.t bedrijven in deze k.t wereld.
Wacht nog steeds op mijn laatste 25 kuub zand. Morgen zou ons nieuwe zwembad bezorgd worden en ja hoor 5 weken verzet naar 11 augustus. Tuurlijk kost mij dit weer 2 vrije dagen en een hoop gestres.
Ben er helemaal maar dan ook helemaal klaar mee met deze k.t wereld
Mkango schreef:Dat ik heb toegezegd tot het einde van de veiling van vandaag te blijven voor het geval we over paarden moeten tweeten, maar afgezien van de veilingcatalogus heb ik niets te lezen en het ziet er ook niet naar uit dat er nog paarden aankomen die meer dan 150k gaan opbrengen.
rien10 schreef:Even ter relativering. Je wacht op je zwembad.
First world problems.
Ineke2 schreef:rien10 schreef:Even ter relativering. Je wacht op je zwembad.
First world problems.
Met het voorspelde weer voor komende week zou ik ook heel hard balen met een uitgestelde levering van een zwembad![]()
Ik ben alweer toe aan vakantie…
Veel veranderingen op het werk. Kost meer tijd die er eigenlijk niet is.
Daks schreef:Of ik nou wacht op boodschappen of een zwembad de k.t bedrijven moeten eens een keer de afspraken nakomen PUNT
Foaly schreef:Ik ben maar foto’s gaan bewerken.Mkango schreef:Dat ik heb toegezegd tot het einde van de veiling van vandaag te blijven voor het geval we over paarden moeten tweeten, maar afgezien van de veilingcatalogus heb ik niets te lezen en het ziet er ook niet naar uit dat er nog paarden aankomen die meer dan 150k gaan opbrengen.
Je kunt het nieuws aanzetten, want ik geloof dat er bij jullie het een en ander aan de hand is op politiek gebied
_San87_ schreef:Ineke2 schreef:
Met het voorspelde weer voor komende week zou ik ook heel hard balen met een uitgestelde levering van een zwembad![]()
Ik ben alweer toe aan vakantie…
Veel veranderingen op het werk. Kost meer tijd die er eigenlijk niet is.
Sure. Maar helemaal klaar zijn met deze poedersuiker omdat een zwembad levering uitgesteld wordt, is wel vrij extreem.