Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 23:16

Mimosa tiktok it is _O-

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 23:35

Ik heb er een pesthekel aan wanneer ik last heb van anderen die kinderen hebben/willen/gaan krijgen.

Nee jij mag niet eerder dan mij naar huis omdat je kinderen thuis zijn, niet mijn probleem.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 23:48

Granoek schreef:
Ik heb er een pesthekel aan wanneer ik last heb van anderen die kinderen hebben/willen/gaan krijgen.

Nee jij mag niet eerder dan mij naar huis omdat je kinderen thuis zijn, niet mijn probleem.

Of dat ze constant op de werkvloer gebeld worden door kinderen/scholen etc.

Dat is niet zo handig in een winkel :')

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 00:07

Ik kan echt een boek schrijven met keren dat ik me geërgerd heb aan anderen hun kinderen terwijl die niet eens in de buurt waren. Ziek melden want geen opvang dus ik langer werken, moet even kinderen van school naar opvang gaan brengen, het is rustig dus iemand kan naar huis en dan is dat dus degene met kinderen want babysit is duur

Doei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 00:13

De avondmarkt is verzand is een zuipfestijn. De relatieruzies die al onder ons balkon zijn uitgevochten (verbaal) zijn niet te tellen.
Er was echter ook regelmatig geklikt van onze toegangspoort te horen, maar niemand liep er doorheen. Tot iemand aangebeld heeft en dankzij de camera zag ik de reden: ze komen gewoon tegen dat toegangspoortje en de garagepoorten wildplassen...

De eerste die ik nu betrap, daar lanceer ik een emmer ijskoud water naartoe. Dit is gewoon goor.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 01:47

Varekaj schreef:
De eerste die ik nu betrap, daar lanceer ik een emmer ijskoud water naartoe. Dit is gewoon goor.

Geen slecht idee. Je zou óók creatief kunnen worden met een strategisch geplaatst schrikdraadje. Hoef je ze ook niet te betrappen, je wordt hoogstens zo nu en dan wakker van een luide gil.... }:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 04:04

Niobe schreef:
oomens schreef:
Nog een reden dus om maar niet met tiktok te gaan beginnen.

Oh maar tiktok vormt zich naar wat je wel leuk vindt, dus dat is geen reden

Ik ben op kardashiantok gekomen door iemand die ze heel goed nadoet :')

Nou, ik krijg ze nog steeds elke keer te zien, ondanks dat ik nooit een tiktok over ze afkijken of like. :+

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 04:35

MyWishMax schreef:
Nou, ik krijg ze nog steeds elke keer te zien, ondanks dat ik nooit een tiktok over ze afkijken of like. :+

Moet je dan niet specifiek aangeven dat je het niet meer wil zien? Is in ieder geval bij insta zo

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 04:38

Varekaj schreef:
De avondmarkt is verzand is een zuipfestijn. De relatieruzies die al onder ons balkon zijn uitgevochten (verbaal) zijn niet te tellen.
Er was echter ook regelmatig geklikt van onze toegangspoort te horen, maar niemand liep er doorheen. Tot iemand aangebeld heeft en dankzij de camera zag ik de reden: ze komen gewoon tegen dat toegangspoortje en de garagepoorten wildplassen...

Mijn ouders wonen vlakbij een rotonde, wat elk sportfestijn (meestal voetbal) omgebouwd wordt tot een feestlocatie en waar grote feesten gegeven worden als Nederland wint.
Vroeger, was dat super gezellig, paar versierde auto's met vlaggen reden een rondje, er was muziek etc.

Tegenwoordig, is het echt niet meer zo leuk!
Het gaat door tot diep in de nacht, et zijn een heleboel opstootjes, teveel drank in het spel en de schutting van mijn ouders wordt regelmatig ondergepist of gekakt :r
Hoe vaak mijn moeder wel niet een emmer water over mensen heeft heen gegooid is niet meer op 2 handen te tellen. Maar ze mag het niet meer doen van mijn vader, want die mensen worden ronduit agressief tegenwoordig...

(En als er wat van gezegd wordt tegen de organisatie krijgen ze een grote waffel en de domme opmerking dat ze er dan niet hadden moeten gaan wonen, mijn ouders wonen er al langer dan dat die feesten er gegeven worden)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 04:59

Mirre1415 schreef:
MyWishMax schreef:

Moet je dan niet specifiek aangeven dat je het niet meer wil zien? Is in ieder geval bij insta zo

Ja, gewoon unliken ofzo, dan zie je het niet meer.

Dat heb ik gedaan met stomme grapjes met dieren en alles met kinderen. Ik zit nu op kindervrije-kardashian-lgbtq+-celebrity-en blije katten-lol-tok
Laatst bijgewerkt door Niobe op 24-06-22 05:00, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 05:00

Mirre1415 schreef:
MyWishMax schreef:

Werkt niet :+ waarschijnlijk omdat het tig accounts zijn die het plaatsen. Het komt steeds weer terug, heel irritant

Of het is een complot :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 05:05

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 06:13

Biecht: over 4 uur heb ik 2 toetsen waar ik voor beide nog helemaal niks voor heb gedaan :=

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 06:48

Appeltje_1 schreef:
Biecht: over 4 uur heb ik 2 toetsen waar ik voor beide nog helemaal niks voor heb gedaan :=

Poeh succes!! Zware stof, of valt mee?

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 06:50

Mirre1415 schreef:
Appeltje_1 schreef:

Poeh succes!! Zware stof, of valt mee?

Duits en Ak... Ak lukt me wel, Duits ben ik altijd slecht in geweest _O- Maar komt (hopelijk) wel goed.

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:06

Appeltje_1 schreef:
Duits en Ak... Ak lukt me wel, Duits ben ik altijd slecht in geweest _O- Maar komt (hopelijk) wel goed.

Mmmm Duits :+ :+
Succes alvast! Bijna klaar met de toetsen of nog niet?

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:11

Mirre1415 schreef:
Appeltje_1 schreef:

Mmmm Duits :+ :+
Succes alvast! Bijna klaar met de toetsen of nog niet?

Ja laatste 2 toetsen! *\%/*
Jij ook al helemaal klaar?

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:14

Appeltje_1 schreef:

Bijna! Alleen nog eco en scheikunde straks, ik ben bang haha :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-22 07:53

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:54

Ik ben zeer ongeduldig aan het wachten of ik bericht terug krijg over de drama van iemand :')
Ik wil het weten!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:56

Mirre1415 schreef:
Appeltje_1 schreef:

Bijna! Alleen nog eco en scheikunde straks, ik ben bang haha :')

Haha geen zorgen, jij hebt vast wel goed geleerd :o
Succes straks! *\o/*

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:07

M_D_H schreef:
Varekaj schreef:

Mijn ouders wonen vlakbij een rotonde, wat elk sportfestijn (meestal voetbal) omgebouwd wordt tot een feestlocatie en waar grote feesten gegeven worden als Nederland wint.
Vroeger, was dat super gezellig, paar versierde auto's met vlaggen reden een rondje, er was muziek etc.

Tegenwoordig, is het echt niet meer zo leuk!
Het gaat door tot diep in de nacht, et zijn een heleboel opstootjes, teveel drank in het spel en de schutting van mijn ouders wordt regelmatig ondergepist of gekakt :r
Hoe vaak mijn moeder wel niet een emmer water over mensen heeft heen gegooid is niet meer op 2 handen te tellen. Maar ze mag het niet meer doen van mijn vader, want die mensen worden ronduit agressief tegenwoordig...

(En als er wat van gezegd wordt tegen de organisatie krijgen ze een grote waffel en de domme opmerking dat ze er dan niet hadden moeten gaan wonen, mijn ouders wonen er al langer dan dat die feesten er gegeven worden)

Haha de rotonde van de 3 maagden toevallig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:20

De buurman heeft er denk ik eentje te pakken gehad vannacht. Ik was toch maar in bed gekropen en ben wakker geworden van iemand die aan het vloeken en tieren was en iets riep over zeiknat zijn.

In de dorpsapp intussen foto's van beschadigde brievenbussen, str*nt en urine in afvalcontainers, mensen die blijkbaar elkaar omver gereden hebben met de auto toen de straten weer werden opengezet voor verkeer vannacht. Zo jammer, vroeger was dit echt een supertof dorpsfeest en we keken er eigenlijk allemaal naar uit om het weer te kunnen vieren sinds Corona.

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:35

Appeltje_1 schreef:
Succes straks! *\o/*

Uhhh niet zo zeker oeps :=

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:36

Mirre1415 schreef:
Appeltje_1 schreef:
Succes straks! *\o/*

Uhhh niet zo zeker oeps :=

Maar toch wel beter dan ik hoop ik? :+ Overigens gaat het nu best wel goed met het leren, dus wie weet