Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:Echt hé. Het begint stilaan belachelijk te worden![]()
De skireizen gaan dan weer niet zo goed zeiden ze. Teveel nieuwe maatregelen in de skilanden.
Huertecilla schreef:Pandora2 schreef:Echt hé. Het begint stilaan belachelijk te worden![]()
De skireizen gaan dan weer niet zo goed zeiden ze. Teveel nieuwe maatregelen in de skilanden.
Begint???
Popstra schreef:Zo hoorde ik gister dat een kwart vd nederlandse bevolking gestopt is met sporten nu ze savonds na het werk niet meer mogen.
Mensen gaan ook niet graag in het donker nog een rondje buiten lopen nu.
Ik heb de mazzel overdag alles te kunnen ondernemen maar het lijkt me echt mega frustrerend je dat niet kan. Niet ff een hapje eten, niet ff je ei kwijt tijdens sporten...
En dan vooral weer het uitzichtloze. Hoe lang gaat dit nu weer duren!?
Cer schreef:Dus.. inderdaad niet kunnen sporten na 5 uur (wel veel geld voor betalen, ik kan het abonnement wel opzeggen natuurlijk).. oh en mensen die zeiden ' dan ga je toch wandelen' ?? echt, schei uit..
Ik vind het ronduit ruk... die onduidelijke kloteregels..
Popstra schreef:Zo hoorde ik gister dat een kwart vd nederlandse bevolking gestopt is met sporten nu ze savonds na het werk niet meer mogen.
Ik heb de mazzel overdag alles te kunnen ondernemen maar het lijkt me echt mega frustrerend je dat niet kan. Niet ff een hapje eten, niet ff je ei kwijt tijdens sporten...
Achterom schreef:Op de verharde weg word ik van de weg gereden.
pien_2010 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben de overwinning van Max Verstappen hier thuis gevierd!!
Hopelijk heb je het fijn gehad Purny?
Popstra schreef:En dan zie ik filmpjes voorbij komen van stampvolle kroegen met feestende mensen omdat Max wereldkampioen is.
Dan denk ik die regels slaan toch echt werkelijk nergens op!???mensen zoeken elkaar toch wel op. Nu smiddags
Vayo schreef:Tja … ik snap het wel. Wij hebben ook vol spanning formule 1 gekeken. Wel gewoon thuis … we zouden eerst in het café kijken en daarna eten, maar het café heeft zelf besloten het niet door te laten gaan ivm sluitingstijd en Corona regels.
Ik snap wel dat met zo’n overwinning je echt niet meer denkt aan de afstand. Jeetje wat een race!!!! Officieel morgen testen vrees ik hahaha want ik ben schor en ik heb keelpijn hahaha.
Ik moet zeggen dat zelfs met formule 1 kijken wij ons wel hebben gehouden aan de 4 personen. Gewoon op meerdere adressen kijken en appen.
Maar houden jullie van dichte familie en de meest close vrienden echt weer 1,5 m afstand? Ik merk dat ik veel thuis ben en niet veel mensen zie, maar die afstand houd ik alleen van minder bekenden, onbekenden en cliënten. Dus grotendeels wel, maar bij een klein select groepje niet. Ik vind dat soms echt fijn een arm om me heen of iemand letterlijk dichtbij.