Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:Oh vooral dat laatste zou ik ook zoveel geld mee besparen!![]()
Benthhh schreef:poes schreef:Altijd welkom in het besparen topic
Haha, eerst dit opruimen.
Ik moet gewoon niet meer met After Pay oid bestellen. En dingen meteen retourneren.
fjordjes schreef:Pfff je moet nu een afspraak maken om bloed te laten prikken en de tijden zijn alleen tussen 7.30 en 12u. Handig dat zijn altijd de tijden dat ik aan het werk ben. Eerstvolgende keer is pas vrijdag
astrea schreef:Sterkte mms een paracetamol of ibuprofen gebruiken. Soms wordt het dan wat makkelijker.
MarlindeRooz schreef:Twee keer mezelf opengehaald aan mijn geknapte vriezerlade. Heb nu twee sneetjes in mijn hand.
DuoPenotti schreef:Nayomie schreef:Dat ik moe ben en de hele nacht wakker ben gehouden door pupsel en ondertussen onze overburen (en de directe naaste buren uiteraard) ook de hele nacht wakker hebben gelegen. Voel me daar ook nog eens enorm schuldig over.
Heb je hem dan laten huilen de hele nacht?
MarlindeRooz schreef:Huilt ze ook als je naast jullie bed ligt? Arm ding... en ook echt balen voor jullie.
Marcella schreef:fjordjes schreef:Pfff je moet nu een afspraak maken om bloed te laten prikken en de tijden zijn alleen tussen 7.30 en 12u. Handig dat zijn altijd de tijden dat ik aan het werk ben. Eerstvolgende keer is pas vrijdag
En je kan niet terecht in het ziekenhuis voor bloedprikken. Die zijn hier open van 08.00 t/m 17.00 uur. En in principe kan je hier vrij voor krijgen.