Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 14:39

Pfff je moet nu een afspraak maken om bloed te laten prikken en de tijden zijn alleen tussen 7.30 en 12u. Handig dat zijn altijd de tijden dat ik aan het werk ben. Eerstvolgende keer is pas vrijdag

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 15:23

Benthhh schreef:
Mijn financiële inzicht en uitgavenpatroon. Maargoed wie zn billen brand…

Altijd welkom in het besparen topic *\o/*

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 15:39

poes schreef:

Haha, eerst dit opruimen.

Ik moet gewoon niet meer met After Pay oid bestellen. En dingen meteen retourneren.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 16:37

Benthhh schreef:
poes schreef:

Ik moet gewoon niet meer met After Pay oid bestellen. En dingen meteen retourneren.

Oh vooral dat laatste zou ik ook zoveel geld mee besparen! :j :+

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 16:42

Rambogirl schreef:
Oh vooral dat laatste zou ik ook zoveel geld mee besparen! :j :+

Echt zo stom, maargoed.

Ik trap vooral vaak in administratiekosten en wat daarna komt, zeg maar :+
En dat dan ook 'opeens' alles tegelijk komt, waardoor mijn salaris en soms ook met veel moeite opgebouwde spaargeld denkt van; oh, poedersuiker van je dit. Had je beter anders kunnen aanpakken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 16:47

Even schagrijnig dat morgen mijn vrije dag toch een werkdag gaat worden en iemand zaterdag wou dat ik haar dienst overnamen maar hier vervolgens nog niks met de baas over besproken heeft. Dan heeft ze maar pech gehad ik ga niet zoveel dagen achter elkaar werken.

Klinkt misschien stom maar vroeger was ik nog wel zo gek. Maar dan loop ik mijzelf zwaar over de kop met alle gevolgen van dien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 16:55

Puist op mijn ooglid in mijn ooghoek. Wat doet dat een pijn zeg…

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 17:03

Zo oververmoeid dat ik de hele middag geslapen heb. :=

Had vanmiddag nuttige dingen willen doen maarja.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 17:32

Moestuin schreef:
Puist op mijn ooglid in mijn ooghoek. Wat doet dat een pijn zeg…

Mijn moeder noemt dat altijd een strontje waardoor wij allemaal dubbel liggen :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 17:38

Dat ik moe ben en de hele nacht wakker ben gehouden door pupsel en ondertussen onze overburen (en de directe naaste buren uiteraard) ook de hele nacht wakker hebben gelegen. Voel me daar ook nog eens enorm schuldig over. -O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 17:55

Benthhh schreef:
poes schreef:

Afterpay herken ik :')

En dan vooral vergeten dat ie nog openstaat.
Al kom ik er niet door in de problemen. Gewoon een minder leuke verrassing als ik melding krijg dat er nog iets op betaling wacht :+

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 18:50

Ik wil vakantie maar duurt nog zo lang. |(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 18:53

Twee keer mezelf opengehaald aan mijn geknapte vriezerlade. Heb nu twee sneetjes in mijn hand. :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 19:18

Nayomie schreef:
Dat ik moe ben en de hele nacht wakker ben gehouden door pupsel en ondertussen onze overburen (en de directe naaste buren uiteraard) ook de hele nacht wakker hebben gelegen. Voel me daar ook nog eens enorm schuldig over. -O-

Heb je hem dan laten huilen de hele nacht?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 19:19

Waarom ik nu bepaalde dingen op moet lossen op mijn werk terwijl ik daar helemaal niet over ga :+

En dat op mijn vrije dag

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 19:48

fjordjes schreef:
Pfff je moet nu een afspraak maken om bloed te laten prikken en de tijden zijn alleen tussen 7.30 en 12u. Handig dat zijn altijd de tijden dat ik aan het werk ben. Eerstvolgende keer is pas vrijdag

En je kan niet terecht in het ziekenhuis voor bloedprikken. Die zijn hier open van 08.00 t/m 17.00 uur. En in principe kan je hier vrij voor krijgen.

astrea schreef:
Sterkte mms een paracetamol of ibuprofen gebruiken. Soms wordt het dan wat makkelijker.

Zou hier toch mee uitkijken. Voor mij zou dit dus niet aan te raden zijn. Aangezien dit een van de weinige middelen zijn om een ontsteking de baas te worden.

Dankzij AB resistentie.

MarlindeRooz schreef:
Twee keer mezelf opengehaald aan mijn geknapte vriezerlade. Heb nu twee sneetjes in mijn hand. :+

Ducktape over de scherpe delen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 20:00

DuoPenotti schreef:
Nayomie schreef:

Heb je hem dan laten huilen de hele nacht?

Nja ze heeft wel rust momenten gehad hoor, en zijn er diverse keren uit geweest om haar naar buiten geweest. Het maakt alleen totaal niet uit of ze vast zit en we erbij zitten of in de slaapkamer slapen. En na bepaalde tijd moet ze ook haar behoeftes doen dus komt ze er gewoon uit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 20:01

Huilt ze ook als je naast jullie bed ligt? Arm ding... en ook echt balen voor jullie. :(:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 20:05

MarlindeRooz schreef:
Huilt ze ook als je naast jullie bed ligt? Arm ding... en ook echt balen voor jullie. :(:)

Dat wilde ik eigenlijk vannacht proberen, maar ik denk dat het gelijk zal zijn. We hebben namelijk ook geprobeerd naast de bench te gaan zitten, maar dan blijft ze janken. Nja goed, het is een pup die er net een dag is, hoort er ook een beetje bij. We hebben gewoon een luxe andere hond die na 5 uur achter elkaar janken, snachts het dus niet meer deed. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 20:07

Ja dat zou ik gewoon doen, de bench lekker op de slaapkamer. Nog tijd genoeg om dat weer af te leren. :j

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 20:14

Marcella schreef:
fjordjes schreef:

En je kan niet terecht in het ziekenhuis voor bloedprikken. Die zijn hier open van 08.00 t/m 17.00 uur. En in principe kan je hier vrij voor krijgen.

Dit is in het ziekenhuis. Vanwege vakantie kan het alleen tussen 7.30 en 12u maar buiten de vakantie tussen 7.30 en 16u. Ja maar voor 5 minuten bloedprikken is geen doen om vrij te nemen de hele dag. Mijn werktijden zijn tussen 7 en 13u, aankomende vrijdag ben ik om 10u klaar dus doe het daarna wel en dat was ook de eerste mogelijkheid voor het prikken eerder kon niet of ik moet heel ver rijden. Moet alleen 3 dagen wachten op de uitslag dus duurt nog ruim een week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 20:34

Vervelend, zeg. Geen idee wat voor werk je doet, maar kan dit niet gewoon onder werktijd? Ik mag een X aantal uur per jaar naar de arts onder werktijd; dat schrijf ik dan op 'arts' en hoef ik geen vrij voor te nemen. Geen idee of dat gebruikelijk is en kan natuurlijk niet met alle soorten werk. Maar kan me voorstellen dat je hier geen vrij voor gaat nemen!

Ik heb een vlieg doodgemept en in de wc gegooid. Maar hoe vaak ik ook doorspoel, hij blijft maar bovendrijven en me confronteren met zijn zinloze dood :\

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 20:56

Aluminiumfolie is scherp...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 21:04

Dit monster wat op plekken kruipt waar die niet mag komen...

Afbeelding

Nu moet die verplicht bij mij zitten, terwijl haar vriendinnetje nog rondhopt.

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 21:09

Bijwerkingen van medicatie :(
En de medicijnen blijken teruggerekend ook nog eens meer dan 7 euro per dag te kosten. Was echt nog lang niet door mijn eigen risico heen, maar nu wel :$