Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Ik heb nu steeds mensen die dingen willen kopen maar pas als ze geld hebben. Volgens mij gaat het slecht met ze want ze hebben nooit geld geloof ik
Waarom ga je mij melden dat je iets wilt kopen als je dat niet doet
_Nadia_ schreef:Was het iets duurs? Anders zeggen dat ze t op haar kosten mag terug sturen, als dat meer kost dan wat ze gekocht heeft heb je kans dat ze t laat zitten en krijg je alsnog je geld.
CastaMickey schreef:Weten jullie wat ik hiermee kan doen? Ik had iets verkocht op vinted en opgestuurd, maar nu is de bestelling opgeschort omdat de koper aangeeft de verkeerde bestelling te hebben ontvangen. De foto die ze meestuurt is van mijn verzendlabel op een ander pakket maar het lijkt alsof het eraf gepeuterd is en ergens anders opgeplakt is. M'n label zat supergoed vast dus ik vermoed dat ze de boel probeert op te lichten. Ze heeft ook nog 0 reviews.. Heeft iemand een soortgelijke ervaring en kan ik alsnog m'n geld krijgen?
_Nadia_ schreef:Nou ja, dan kan je niets doen nee. Zij krijgt dan dr geld terug omdat jij weigert de retour aan te nemen. Dat is ook precies waar ze op hoopt, nu heeft zij dr item, en dr geld en jij hebt niets. Als ze iets op eigen kosten moet gaan terug sturen (kost 6.95 ofzo binnen Nederland toch? Sorry in woon in t buitenland) dan haakt ze waarschijnlijk snel af.
Rennie89 schreef:Je hebt als koper wel de verplichting om het weer terug te sturen als de verkoper hier om vraagt. Dus niet zo gek.,, anders krijgt zij haar geld niet terug namelijk als zij niet meewerkt met de oplossing