Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn schreef:Baal wel van de nieuwe maatregelen, ging al niet gauw de deur uit om te shoppen maar nu wordt helemaal afgeraden om 'voor de fun te shoppen'. Wil helemaal niet alles online gaan kopen
Pikkepor schreef:Volgens mij ben ik de enige die geen probleem heeft met de papieren rietjes van de Machebben jullie allemaal een speeksel te veel dat die dingen zo snel verleppen?
Cynn schreef:Baal wel van de nieuwe maatregelen, ging al niet gauw de deur uit om te shoppen maar nu wordt helemaal afgeraden om 'voor de fun te shoppen'. Wil helemaal niet alles online gaan kopen
Ashleytjuhh schreef:Door roodvos zie ik hamsteren staan en denk ik gelijk aan een top.
ss mocht je nog ergens in een hoek de oude Anijsblokjes van de Ruyter hebben liggen
Roulette_ schreef:Ashleytjuhh schreef:Door roodvos zie ik hamsteren staan en denk ik gelijk aan een top.
ss mocht je nog ergens in een hoek de oude Anijsblokjes van de Ruyter hebben liggen
Die mogen ook naar mij, daar was ik vroeger echt gek op. Zo jammer dat die niet meer gemaakt worden (en dat de vervanging echt minder goed is)