Dekkater gevonden voor mijn poes weigert ze te laten dekken, omdat de mijne blanco stamboek papier heeft. Argh dame is volledig door 3 Jury's beoordeeld als blauwe Rus met alle papieren en handtekeningen erbij.
chanicha
Geplaatst: 25-08-20 16:38
San zit de afvoer van je koelkast niet verstopt?
Zebrastreep
Geplaatst: 25-08-20 17:06
Dat het zo ongemakkelijk is thuis. Nu ben ik gelukkig al de hele dag alleen maar straks komt iedereen weer thuis. Gelukkig moet ik vanavond nog een paar uurtjes werken.
Morgen lekker het huis voor mijzelf.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 25-08-20 17:29
Zebrastreep schreef:
Dat het zo ongemakkelijk is thuis. Nu ben ik gelukkig al de hele dag alleen maar straks komt iedereen weer thuis. Gelukkig moet ik vanavond nog een paar uurtjes werken.
De twee jongens die een uurtje/anderhalf geleden een (eenzijdig) ongelukt veroorzaakte. Ik reed de snelweg op, met voor me een vrachtwagen met extra aanhanger, achter me een touringbus. Ging dus niet al te vlug. Vanaf de snelweg komt een auto met twee jongens aan die graag de in/uitvoeg strook op willen maar door de touringcar de vrachtwagen niet in de gaten hadden (denk ik, ze zagen in iedergeval de vrachtwagen niet). De vrachtwagen wil dus invoegen en de jongens uitvoegen. Doordat de jongens met een rotgang aan kwamen moest het stuur ineens om aangezien er een vrachtwagen zat waar zij heen wilde. Maar het stuur ging zo hard om dat ze richting de linker kant in de slip raakte en uiteindelijk twee rijstroken verder tegen de vangrail klapte. De vrachtwagen heeft niks gezien, of is laks geweest en is doorgereden. De jongens zijn daarna door kunnen rijden tot de vluchtstrook en ik en de touringbus zijn gestopt. Even gecheckt of iedereen oke was en op de politie gewacht. Gegevens doorgegeven en mijn vriend maar verder laten rijden want ik was even van de kaart.
chanicha
Geplaatst: 25-08-20 19:25
Fijn dat je het gevonden hebt, niks zo irritant als een gore lucht in je keuken/koelkast!
Dat ik eindelijk de moed heb gehad tegen iemand te zeggen dat het niet goed gaat met me, ik overspannen ben en desondanks genoodzaakt voel om door te gaan, de reactie is: "ja dat papiertje moet je wel halen...". Dat was niet de steun waar ik om vraag.
Boterbloem90
Geplaatst: 25-08-20 22:28
hagelslag schreef:
Veel te vroeg[ [url=m/1513Lg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jij word met 3 alarmen wakker
Ik ben jaloers.. hier gaat hij een half uur lang met 7 wekkers. Waarom kan ik niet meteen functioneren
Ene gast die me maar niet met rust laat Rot nou een eind op, ik heb toch al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik je niet leuk vind
Anoniem
Geplaatst: 25-08-20 22:35
Dat ik in de tussentijd de kalende haargrens heb van de gemiddelde 45 jarige man. Stomme haaruitval van ontzwangeren Ook heb ik nog een buik alsof ik 3 maanden zwanger ben en hangen mijn tetten op half 7. Één keer raden hoe aantrekkelijk ik me nu voel Sorry vriend, voorlopig maar met de handkar.
Mand
Geplaatst: 26-08-20 01:28
Kan niet slapen. Maak me zorgen om mn moeder
Loeky01
Geplaatst: 26-08-20 01:42
Dat er weer eens politie moest komen voor de buren. Ik ben opgegroeid in een niet zo’n hele goede wijk in een grote stad. Inmiddels woon ik in een klein gehucht. Maar ik heb in de afgelopen 3 jaar meer politie gezien dan in de 19 jaar daarvoor. En de buren die toevallig dezelfde komaf hebben, ervaren precies hetzelfde.
En nu kan ik dus niet slapen omdat ik het loeren uit het raam toch wel boeiend vond en nu koude voeten heb
hagelslag
Geplaatst: 26-08-20 03:52
Boterbloem90 schreef:
hagelslag schreef:
Veel te vroeg[ [url=m/1513Lg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jij word met 3 alarmen wakker
Ik ben jaloers.. hier gaat hij een half uur lang met 7 wekkers. Waarom kan ik niet meteen functioneren
Jup, maar ook alleen omdat ik tot 3 tel en mij dan dwing uit bed te gaan