Gini schreef:Dat er deze ochtend iemand blijkbaar graag van zijn paard af wilde. De auto met gevulde trailer werd op een sowieso al tricky kruispunt zo voor een vrachtwagen die 90 per uur reed geworpen. En de vrachtwagen kon niet meteen uitwijken omdat ik langs hem reed op het linkerrijvak. Vrachtwagenchauffeur en ik hadden gelukkig beiden de juiste reactie waardoor alles met een sisser afliep. Maar man, wat was dat gevaarlijk. En als dit een ongeluk was geworden, zou er gegarandeerd weer geroepen worden dat het overige verkeer zo weinig rekening houdt met levende have in trailers.
Idioten rijden er rond … Zo had er gister iemand een doodswens volgens mij. Mijn broertje is touringcar chauffeur en die reed op de snelweg +/- 70volgens het matrix bord. De afslag had file en daar moesten ze 50 rijden maar stond nagenoeg stil (zoals gewoonlijk). Een auto is gas gaan geven om óm mijn broertje heen te komen en wilde zo, vlak voor mijn broertje langs, een gat inrijden bij het stil staande verkeerd.
Dat had ook heel anders kunnen aflopen als dat gat niet groot genoeg was geweest ...