Aranel schreef:Oh ja, nog eentje.
Ik vind een zwaar Brabants of Limburgs accent echt een spraakgebrek.
Gut nou. Dat heb ik met de accentjes van boven de rivieren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Giolli schreef:Niet iedereen kiest voor kinderen en dat is prima. (Bedankt, je redt de wereld) maar het zijn niet alleen ‘onze kinderen’ maar het is ook de volgende generatie. Waarom boeit dat zo weinig?
MarcoBorsato schreef:Ik vind een (gedwongen) sekswerker niet te vergelijken met een geradicaliseerde terrorist.
MarlindeRooz schreef:MarcoBorsato schreef:Ik vind een (gedwongen) sekswerker niet te vergelijken met een geradicaliseerde terrorist.
Nee natuurlijk niet. Maar radicalisering is iets wat niet zo heel lastig is. Kijk maar naar WO2 waar duizenden al dan niet miljoenen mensen opeens radicaal voor raszuivering was. Als je omstandigheden maar rottig genoeg zijn dan is alles beter. Dus ik vind dat het niet zo zwart/wit is.
Veulen84 schreef:MarcoBorsato schreef:Ik vind een (gedwongen) sekswerker niet te vergelijken met een geradicaliseerde terrorist.
Beschouw je een 16 jarige sekswerker an als een jeugdzonde/act van een onvolwassen brein, maar een 16 jarige die z'n 20 jaar oudere 'vriend' volgt naar syrie niet?
MarcoBorsato schreef:Nee. Slachtoffers van loverboys zijn verre van dat.
Het verschil zit 'm in dat de ene met kalasjnikovs speelt en de ander met piemels.
Ik maak onderscheid tussen slachtoffers en terroristen, ja.
Ik vind je vraag trouwens te stompzinnig voor woorden.
Pantykous schreef:Ik vind dat opvang gratis moet idd, om het voor beide ouders interessant te maken om te gaan/blijven werken. Nu gebeurt het vaak dat het niet loont om te gaan werken en dat vind ik krom.
Kinderen dumpen vind ik erg lelijk om te zeggen. Nou gaat die van mij niet 5 dagen naar de opvang maar ik vind werken wel belangrijk, ook als je het makkelijk van 1 salaris redt. Wat ga je anders doen als je man omdondert of oprot? Je moet toch eten en wonen.
Whale schreef:Betreft de poolvossen, dat zal wel een onpopulaire mening in IJsland zijn sinds ze daar al eeuwenlang jagen op poolvossen, en zij is het daar niet mee eens?