Ik ergerde me gisteren/vannacht echt aan de warmte.. normaal klaag ik er niet zo snel over, maar ik heb zware hoofdpijn + kortademigheid gehad + overgegeven door de warmte..
Nou was het in mijn studentenkamer ook wel héél benauwd. Niet gezond meer
Dat het hier ook nog steeds bloedheet in huis is. Dat ik eindelijk geld over heb, en het geniale idee had om een airco te kopen.. Ja, heel Nederland had dus precies hetzelfde geniale idee. Nergens meer een airco te verkrijgen. Dus dan moet ik het toch nog maar even met mijn ventilators doen
Ik zou vanmiddag een nieuwe auto kopen, maar nu kreeg ik ineens een berichtje dat ie niet wist of ie wel op tijd thuis was en of ik t geld contant mee kon nemen. Zulke bedragen moet je aanvragen van tevoren en hij had de afspraak al eens verplaatst dus ik vond dit zo vervelend. Weet ook even niet hoe ik erover moet denken nu
saabineex
Geplaatst: 26-06-19 13:55
Dat ik opeens een extra dag op het werk ben ingepland zonder overleg. Het rooster van die week is 1,5 week geleden al verstuurd en krijg net een melding dat ik een extra dag ben ingepland. Tijd geleden is er gevraagd of iemand die dag kon werken, maar niemand reageerde. Ik ook niet omdat ik nu al iets had gepland. Nu ben ik dus wel ingeroosterd.. Als ik er wat van zeg dan krijg ik als reactie terug: had je maar vrij moeten vragen
Dat er geen resetknop bestaat voor je leven. Ik zou hem goed kunnen gebruiken.
Whale
Geplaatst: 26-06-19 16:52
Ik wordt er weer eens aan herinnerd op mijn werk dat ik verder moet gaan solliciteren. Wat een gezeik.
Nadine_S
Geplaatst: 26-06-19 17:09
ScarOfWars schreef:
Me too. Sterkte!
ScarOfWars
Geplaatst: 26-06-19 17:13
Nadine_S schreef:
ScarOfWars schreef:
Me too. Sterkte!
Jij ook sterkte!
theadora99
Geplaatst: 26-06-19 17:40
Dat ik echt niet weet wat ik moet doen om niet te verbranden....
oomens
Geplaatst: 26-06-19 17:42
theadora99 schreef:
Binnen uit de zon blijven onder bedekkende kleding al geprobeerd?
Nyaleti
Geplaatst: 26-06-19 17:58
oomens schreef:
theadora99 schreef:
Binnen uit de zon blijven onder bedekkende kleding al geprobeerd?
Wat een poedersuiker opmerking is dit dan
Nyaleti
Geplaatst: 26-06-19 18:03
Dat ik super leuk met m'n paard wil gaan zwemmen maar twijfel of het zadel er af gaat of niet. Met zadel is kak (ook voor het zadel) maar zonder is niet super veilig. Maar dit is waarschijnlijk het laatste jaar dat we kunnen zwemmen samen dus wil er wel optimaal van genieten
Ik verbrand dus in de schaduw en dan ook nog ingesmeerd. Langere kleding aan doen of binnen zitten gaat niet ivm de hitte (buiten en in de stacaravan). Sterke zonkracht..