Emmaa_ schreef:Ja dat lijkt me wel. Ff je zintuigen gebruiken, als ze niet meuren als je de verpakking opentrekt (of de verpakking moet al super bol staan) zit je denk ik wel goed.
Thanks! Ze zitten in een zakje. Komt goed!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Nederlanders die al jaren in het buitenland wonen en dus ook die taal goed spreken.Zouden die nederlanders in het bv engels denken of toch gewoon in het nederlands?
casperzazoe schreef:Na een maand met alleen maar Engels pratende om me heen, droomde ik al Engelsik dacht wel continu in beide talen. ligt net aan het onderwerp inderdaad, werk ging in het Engels maar was ik even met m'n moeder aan het appen, ging het meteen weer in het Nederlands. Best gek als je het halverwege opmerkt
Ik vraag me af hoe het is afgelopen met de paard in België dat vermist was? Ruiter gevallen op vakantie en paard pleite in een groot natuurgebied.
Oh en hoe in een permanent marker van een White board krijgmet een gewone marker er over werkt maar half, krijg veel vlekken en die stift is nu ook redelijk verpest. Met deo durf ik niet zo goed aan..
casperzazoe schreef:Ik vraag me af hoe het is afgelopen met de paard in België dat vermist was? Ruiter gevallen op vakantie en paard pleite in een groot natuurgebied.