Beetje jammer dit

Hier deed ik het voor

De laatste dingen worden hopelijk deze week gedaan. Zal blij zijn als het er op zit. Ben de zooi goed beu.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hieperdi schreef:De discussie schuifdeur of normale deur is ook alweer van start. Met een normale deur zouden we met de radiator niet helemaal lekker uitkomen als je hem helemaal open zou doen. Maar wel mooier dan een schuifdeur denk ik. Het is even puzzelen
Dit is de nieuwe badkamer van me pa.
Ik dacht ik post hem gewoon even.
De kasten naast de douche heb je onderin soort bakken waar je vuile was in kan doen en bovenin de handdoeken
[ [url=m/wYcdfS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suzanne F. schreef:Oh wauw! Prachtig geworden. Dat zal wel duur grapje zijn geweest. Heel mooi. En netjes ook dat je kon douchen in de garage. Door een aannemer laten doen dus?
Hieperdi schreef:De discussie schuifdeur of normale deur is ook alweer van start. Met een normale deur zouden we met de radiator niet helemaal lekker uitkomen als je hem helemaal open zou doen. Maar wel mooier dan een schuifdeur denk ik. Het is even puzzelen
De kasten naast de douche heb je onderin soort bakken waar je vuile was in kan doen en bovenin de handdoeken
Suzanne F. schreef:Hieperdi schreef:De discussie schuifdeur of normale deur is ook alweer van start. Met een normale deur zouden we met de radiator niet helemaal lekker uitkomen als je hem helemaal open zou doen. Maar wel mooier dan een schuifdeur denk ik. Het is even puzzelen
Mooi zeg!
Siers83 schreef:Hieperdi schreef:De discussie schuifdeur of normale deur is ook alweer van start. Met een normale deur zouden we met de radiator niet helemaal lekker uitkomen als je hem helemaal open zou doen. Maar wel mooier dan een schuifdeur denk ik. Het is even puzzelen
Ik gooi m dr ff in, vouwdeur. Wij hadden geen ruimte voor een gewone deur en een schuifdeur wilde ik niet vanwege schoonmaken. Toen kwam de installateur met een vouwdeur. Echt ideaal!