Suusjepluus schreef:Hoeveel hints zijn eigenlijk nodig? Ik kan eigenlijk maar 1 goeie bedenken, maar wat nou als mijn lootje er toch niet uitkomt?
Daar zit ik dus ook mee

Ik denk dat ik een goeie heb, maar wat nou als alleen ik 'm snap?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:Suusjepluus schreef:Hoeveel hints zijn eigenlijk nodig? Ik kan eigenlijk maar 1 goeie bedenken, maar wat nou als mijn lootje er toch niet uitkomt?
Daar zit ik dus ook mee
Ik denk dat ik een goeie heb, maar wat nou als alleen ik 'm snap?

mijn ss is wel overgestelde van mij trouwens. Maar ga ff inspiratie op doen en ik denk dat ik wel wat leuks voor je kan maken als ik mijn eigen leuk even los laat

zo vind ik roze en paars erg leuk in huis maar je zult me niet snel in roze kleding zien
natuurtinten vind ik erg mooi, daarom hou ik ook wel van camouflage-spullen. Alhoewel ik ook weer niet als een complete soldaat naar buiten zou gaan. Kortom, best lastig en jij als SS hebt er weer eens niet veel aan
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:Africanlady jouw Secret Santa wil graag weten of jij ook een liefhebber bent van theeCitaat:Koenlover, jouw Secret Santa is nieuwsgierig welke smaak thee jouw favoriet is.Citaat:Lolacabana, jouw Secret Santa wil graag weten of jij ook huisdieren hebt
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:MarlonNaldo, jouw Secret Santa wil graag jouw kledingmaat voor een leuke pyjama/shirt/huispak en jouw schoen,sok,slofmaat weten. Tevena wil hij/zij graag weten wat voor een telefoon je hebt, wat je favoriete drankje is en wat de naam van je vriend is.