Gezellig Rebecca, bij ons komt hij ook vlug.. Maar ik wil een echte ...en vriendlief een neppe, vanwege dat de boom normaal ver van de openhaard staat, maar omdat die plek nu bezet is... wss dicht bij de openhaard moet gaan staan... Maar ik wil graag een echte.... dus ik moet er ff iets op verzinnen
Even een klein beetje informatie over mij. ik heb geen eigen paard,wel een verzorg paard. Heb een dochtertje van 3 een kitten en een papegaai. Heb geen bad, ben gek op chocolade (melk)
Ik wil niet te veel info neerzetten want vind het veel leuker om verrast te worden. Dus voor mijn SS; ik ben niet moeilijk en ben blij met kleine dingen. Veel plezier!
Meer dan genoeg , is je creatieve knobbel aanspekken
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 01-11-16 22:36
Denk dat je dan meerdere kleine, goedkope, dingetjes moet kopen...dit is mijn eerste jaar dus ik weet wat wat er zoal in de pakketten van vorig jaar zat maar ik gok ook dingen zoals chocola, sokken, kaarsjes etc...
Keet
Geplaatst: 01-11-16 22:36
Goed op aanbiedingen letten. Prijsmepper big bazaar hemarkt action solow in de buurt? Cadeaus die je niet leuk vind? Kringloop? Handarbeid? Zoveel opties.
Ashleytjuhh
Geplaatst: 01-11-16 22:41
Ik heb zelfs mijn lootje geprobeert te Google of ik daar nog leuke ideeën kon vinden
Owja lieve Ss waarschijnlijk zul je er al achter zijn gekomen dat ik een kat heb maar deze mag geen snoepjes of iets heeft een allergie
Jorex
Geplaatst: 01-11-16 22:52
Ik ga sowieso iets tekenen (niet dat het goed zal zijn maar ach, tis iets waaraan je mij kunt herkennen )
Oh ja, voor mijn ss. Ik heb schoenmaat 37 en kledingmaat M, leef je uit! Verder halstermaat mini-shetlander/veulen voor de paardjes, geen grote paarden spullen. Ik moet nog nieuwe paardenelastiekjes (GEEN roze). 1 van mijn paarden mag ook geen snoepjes, de katten wel
Ik zal er ook wel overheen gaan. Ik wil gewoon kijken wat ik vind en dan bepaal ik wel wat ik eraan uitgeef. Zal ook weer niet ineens 3x het bedrag zijn
me too...ben slecht met budgetten ... maar er zijn idd heel veel leuke dingen te vinden in de discountwinkels of op marktplaats e.d. ik heb al paar leuke dingen voor mijn SSS
cnterpstra
Geplaatst: 02-11-16 00:15
Ik ben weer heel actief reclamefolders aan het doorspitten. Spontaan iets tegengekomen wat op het verlanglijstje van mijn Secret Santa staat, dus daar ga ik overmorgen maar eens naar op jacht. Als het lukt zit ik met mijn twee cadeautjes dan ongeveer halverwege het budget, dus nog ruimte genoeg voor andere kleine dingetjes!
Vanuit deze kant ook eens een reactie voor mijn SS, want ik heb het haar niet makkelijk gemaakt. Ik had een top lijstje, maar die heb ik wel weg laten halen. Achter mijn flop lijstje sta ik wel nog steeds. Dingen waaraan je kan denken die ik leuk/lekker vindt zijn thee, mascara, een leuke spaarpot etc. Iets waar ik minder blij mee ben zijn dingen als kaarsen, spullen voor in huis (ik woon nog thuis), frutseltjes etc. Gebruik verder vooral je fantasie en maak er wat leuks van! Ik ga proberen nog wat hints te geven hier en daar, maar kan niks beloven aangezien ik vooral een lurker ben (en vooral dure dingen kan opnoemen die ik hebben wil ).
Ik heb zelf een kat, hond, konijn en paarden. Kattenspeeltjes/hondenspeeltjes hoef ik niet. Tennisballen zijn wel altijd welkom Verder ben ik verslaafd aan de kleur mintgroen. Hou van waxmelts, biologie, lord of the rings, verschillende rockbands. Oh en planten cactussen!!
Voor de rest verras me maar ik vind alles wel leuk
Nou ik weet al wel vast voor volgend jaar dat ik het aantal inschrijvingen kleiner ga houden. Merk dat er dit jaar veel meer fouten in sluipen dan vorig jaar of het jaar ervoor.. Baal een beetje van mezelf.
Oow, vervelend Dott kun je een voorbeeld geven van de foutjes?
Ik vind de organisatie ook echt knap gedaan hoor!!
Britt
Geplaatst: 02-11-16 10:45
Kan gebeuren Dott, maar ik snap heel goed dat het dit jaar een beetje uit de klauwen is gelopen qua inschrijvingen en de bijbehorende organisatie!
Ik klets ook niet zo heel veel mee hier, omdat het erg snel gaat en reageren op de telefoon is dan duidelijk niet zo ideaal Ik hoop dat mijn SS me dat niet kwalijk neemt!
Ik ben de moeilijkste niet qua cadeautjes, dus je mag helemaal los gaan. Zoals al eerder vermeld ben ik dus in verwachting van een klein mannetje, die vast heel blij wordt van babyfrutsels. Verder verzorg ik nog een klein shethengstje, maar die méér dan voldoende spullen en eten heeft De katten daarentegen vinden dat ze nooit genoeg hebben Maar ik ben tevreden met alles en ik vind het leuk als er creatief en origineel wordt nagedacht. Oh, ik ben trouwens wel dol op Tony's
Ik ben wel tevreden met mijn lootje! Daar kan ik wel iets mee