Pfhoe, ik vind de sterkte van Village juist té. Enorm sterk en van korte duur, de melts dan. Kaars heb ik zelf geen ervaring mee, mams wel en die vind ik ook niet lekker als die aanstaat. Maar denk dat dat meer de geur is die me niet zo aanstaat.
Leuk Sylvia! Benieuwd hoe ze het doen!
Ik heb misschien ook nog iets onderweg. Iets met een bon die al 3 weken gilt om uitgegeven te worden hihi.
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-16 17:54
Melts nog niet geprobeerd. Maar als het zo doorgaat, denk ik dat ik het maar op een verkoopsite zet ofzo. Hoewel ze uiteindelijk toch wel op zullen gaan.
_sylvia_
Geplaatst: 06-04-16 17:58
Haha Yv!
Ik heb 1 VC gehad, de Sweet Nectar, die was niet mega sterk, wel lekker. Ook had ik Rain, brr niet mijn geur, die heb ik gelukkig kunnen verkopen.
Het komt uit Engeland, Tanya's tartes, ik lees er op bepaalde FB groepen veel over, verzenden was 0 euro, dus toen heb ik maar besteld, geen idee of dat een fout was trouwens, zie dat er 5,15 pond voor verzenden is betaald (deze bestelling was 10,90 pond). Vind het altijd leuk om van alles uit te proberen en dan heb ik blog materiaal
Dank je! Ziet er leuk uit en ontzettend goedkoop zeg! Ga ze zeker ook eens proberen Ben benieuwd wat je er van vind!
Century
Geplaatst: 06-04-16 18:12
Post van Sylvia
_sylvia_
Geplaatst: 06-04-16 18:21
Mooi dat ze er zijn Kirja en Century
Yv_
Geplaatst: 06-04-16 18:24
Oehh die rechter twee . Daar krikg ik een large jar van en medium Golden Sands gaat morgen onderweg . Vind die allebei zo lekker, dat slag geuren zijn wel favoriet hier voor lente/zomer denk ik .
Zag ook een heerlijkee nieuwe Yankee: Dreamy Summer nights. Geuromschrijving klinkt te lekker: a relaxing blend of vanilla bean, heliotrope and a hint of woodiness- it spreads the subtle magic of a warm night in soft bloom.
Oooh dat is leuk Sylvia! Wat voor geurtjes zijn het? Zoet?
Ik ga mn brander f schoonmaken en dat gaat Cotton Candy op!
Ik vind de village candle melts heel lekker en sterk. De kaars die ik heb begint nu pas wat te ruiken, maar niet heel sterk. Hij is trouwens alleen maar pool nu
Yonker
Geplaatst: 06-04-16 18:29
Ow de mijne was er ook Sylvia, gisteren ngo maar was gisterenavond druk!! thankssssss
En heb nog bij iemand 12 euro aan tegoed staan. Bij Cigo Coperwiek..
Skessa_
Geplaatst: 06-04-16 18:55
Ik heb 5 kaarsen van vc!! 1 ongebrand, is een back up. 1 heeft ff een dipje, deed het de eerste 2,3 keer super, nu ruik ik m amper. De andere 3 doen het allemaal super!! Poolen snel en ruik ze super!
Ook geurpost!! De lonten Knipper kom van eBay! Vorige week besteld, super snel dus!!
Lekkere dingen komen er weer voorbij! Iemand die weet of noord pool van yc een tijdelijke geur was? Heb m ooit gekregen en vind m erg lekker, maar heb m bijna op... :/
Wat goedkoop Sylvia! Ben erg benieuwd hoe ze het doen.
Mooie pool Skyex!
Hier niks te klagen over VC, zowel melts als kaarsen vind ik de geurverspreiding prima.
Stamper, oooh wat zonde zo in die vaas. Kun je niet omsmelten? Maar heb je er al langer last van dat je niets ruikt? Als het even een fase is zou ik het zonde vinden om te branden.
Dat is wel heel fijn, hoor het van meer mensen inderdaad. ik heb alleen van het merk gewoon nog geen enkele geur gevonden waarbij ik dacht "jaaaaaa dat is 'm ". Ze zijn het voor mijn neus gewoon elke keer net niet..
Anoniem
Geplaatst: 06-04-16 20:28
ILC heeft gratis verzending voor België en verzending voor €3,.. naar Nederland omwille van haar verjaardag! Heb net een minibestelling gedaan