Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 01:27

Gelukkig niet. Ik geef ook niet zo gauw m'n nummer.. Wel vaak berichtjes op facebook ontvangen waarom ik de match heb opgeheven of of we op facebook konden verder praten :+

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 01:34

Telt een marinier ook ipv militair O:)
Dan kom ik heel even onder m'n meelees steen vandaan en meld zich haha

Ooit in het begin van dit topic mij gemeld, door dit topic weer tinder erop gezet en kwam een oude match tegen.
Toen uiteindelijk nooit gedate, nu duurt het nog bijna een half jaar voor ie terug is..

Macchiato, wat een rare.. Die heb ik nog niet gehad.
Wel een die na een half jaar ofzoiets opeens appte: jaa ik had toevallig je nr nog, uh okee dan.. >;)

Mri

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 08:15

Mijne zei gister heel lief: ik moet toch een beetje rekening houden met mijn meisje...

We hadden het over zijn voetbal (hij woont 2 uur rijden hier vandaan, maar werkt hier).
Hij wil hier in de stad gaan wonen en ik vroeg hem wat hij dan met de voetbal ging doen (Door de weeks 2 keer zelf trainen, zaterdag training geven en zelf spelen).

Ik kreeg een "ear 2 ear smile " op mn gezicht. Hij vroeg waarom dus ik zei: We kennen elkaar 1,5 week. Je had mij ook je scharrel kunnen noemen. Waarop hij zei dat hij serieus is en mij liever ziet als zijn vriendin :o

Heb gezegd dat voordat ik echt zijn meisje ben, hij goedkeuring van oma moet hebben. En dat schrok hem niet af! Dus ws vlak voor of na Parijs gaat hij oma ontmoeten :+:

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 08:35

Wat lief mri!!
Macchiato ik heb zulke rare types nog nooit gehad. Ook niet mensen die me toe gaan voegen op fb enz. Moet dat allemaal niet hebben hoor. Heb deze date nog niet eens is op fb :))

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:07

AnnetteFlame schreef:
Queelens schreef:

+1!!!
Man in pak = <3

Uhh jaaaaaa <3 hier nog eentje!

*\o/* *\o/* *\o/*

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:10

Mri schreef:
Mijne zei gister heel lief: ik moet toch een beetje rekening houden met mijn meisje...

We hadden het over zijn voetbal (hij woont 2 uur rijden hier vandaan, maar werkt hier).
Hij wil hier in de stad gaan wonen en ik vroeg hem wat hij dan met de voetbal ging doen (Door de weeks 2 keer zelf trainen, zaterdag training geven en zelf spelen).

Ik kreeg een "ear 2 ear smile " op mn gezicht. Hij vroeg waarom dus ik zei: We kennen elkaar 1,5 week. Je had mij ook je scharrel kunnen noemen. Waarop hij zei dat hij serieus is en mij liever ziet als zijn vriendin

Heb gezegd dat voordat ik echt zijn meisje ben, hij goedkeuring van oma moet hebben. En dat schrok hem niet af! Dus ws vlak voor of na Parijs gaat hij oma ontmoeten :+:

Oooo wat lief en leuk!!!!!!! <3

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:51

Heel leuk en lief Mri! Lekker van genieten!

Ik praat nu met een jongen die zeker weet dat hij mij al is heeft gezien en gesproken, ik heb alleen echt geen idee, ik ken hem niet haha :n

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 12:45

Lougino schreef:
Heel leuk en lief Mri! Lekker van genieten!

Ik praat nu met een jongen die zeker weet dat hij mij al is heeft gezien en gesproken, ik heb alleen echt geen idee, ik ken hem niet haha :n

Haha dat is ook weird!!!

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 14:08

Wat leuk Mri!!

Lougini, spannend, weet hij ook de datum en tijd? Of dat nog net niet haha. Hele tijd terug dat ik nog in de supermarkt werkte stond er een jongen in me rij en ik heb geen idee meer wat ik tegen hem zei, maar wat hij zei schrok me af "Dat weet ik, ik ken jou." En ik zat daar van... okay, ik heb jou anders nog nooit eerder gezien -O-

Die uniformen zoek ik eigenlijk niet eens uit... Kom er altijd in het gesprek achter :') (vind t opzich niet erg hoor)
Mannen in pak is ook zeker niets mis mee! Mits ze wel een goed pak hebben aangeschaft, anders vind ik het een echte afknapper.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 15:36

KellyR schreef:
Wat leuk Mri!!

Die uniformen zoek ik eigenlijk niet eens uit... Kom er altijd in het gesprek achter :') (vind t opzich niet erg hoor)
Mannen in pak is ook zeker niets mis mee! Mits ze wel een goed pak hebben aangeschaft, anders vind ik het een echte afknapper.

Vooral diegene met een te groot jasje :')
Maar bij de zakenmannen zit dat meestal wel goed haha

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 15:39

LoesvL schreef:
KellyR schreef:
Wat leuk Mri!!

Vooral diegene met een te groot jasje :')
Maar bij de zakenmannen zit dat meestal wel goed haha

Meestal zit daar ook nog een te korte broek bij. En als dat niet zo is zijn de armen vaak nog te kort of te lang :Y)
Misschien komt het omdat mijn broer altijd maatpakken heeft dat ik weet wat goed materiaal is en hoe het hoort te zitten.
Bij de Rabobank (liep daar stage) zag ik ze nog wel eens voorbij komen hoor. En vond het toch wel zakenpikkies..

Maar ag, ze proberen het tenminste! Krijgen ze ook credits voor :')

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 15:41

Of van die glimmende pakken, of broeken met te wijde pijpen :')

Ik heb inmiddels de ouders van mijn tinderdate ontmoet en daar gegeten. Afgelopen weekend zijn we samen wezen stappen met gezamenlijke vrienden en kwam hij dronken naar me toe dat hij serieus wilt zijn met me en vanaf nu elkaar vaker gaan zien. Liefff. Toch heb ik nog steeds de zenuwen vanwege zijn 'f.uckboy'achtergrond. Maarja, ik ga er gewoon voor en ik zie het wel, nu even genieten van verliefd zijn <3

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 15:46

Wat fijn yeentll!

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 15:50

Ja, vind ik ook Laurie! Ik weet alleen niet in hoeverre ik dronken mannen moet geloven :') hahaha

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 16:00

Haha ja da's altijd nog maar de vraag :)) Maar je hebt z'n ouders ontmoet, dat is in ieder geval al heel positief!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 16:31

Leuk Yentl!! Hoop dat alle twijfels binnenkort weg zijn maar zo te lezen komt dat best wel goed +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 16:32

Wat leuk Mri!

En Yentl maak je geen zorgen! Als hij niks serieus wou hebben dan zou hij je niet aan z'n ouders voorstellen, en dit soort dingen tegen je zeggen. fiets gaan maar tot zekere hoogte om dingen voor elkaar te krijgen, en dat is imo zeker niet zo ver :))

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 16:43

Yunaa schreef:
AnnetteFlame schreef:

Uhh jaaaaaa <3 hier nog eentje!

*\o/* *\o/* *\o/*

Bij mij om de hoek in Duitsland waar ik woon is een politiebureau met onwijs knappe mannen... Ik wil weten of ze een stamkroeg hebben :')
Iemand tips? :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 16:45

Gewoon naar binnen lopen en vragen of je gearresteerd kunt worden door een agent naar keuze :P

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 17:49

yeentll schreef:
Ja, vind ik ook Laurie! Ik weet alleen niet in hoeverre ik dronken mannen moet geloven :') hahaha

Ah als hij niet serieus zou zijn met je zou hij jou echt niet aan zn ouders voorstellen! Waarschijnlijk heeft hij gewoon die tijd gehad en nu rustiger geworden wat dat betreft!
Geniet er gewoon van meid! Lekker die verliefde gevoelens de vrije loop laten, heerlijk toch!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 17:57

Wat goed Yentl. Ik heb zo maar een gevoel dat je hem wel mag geloven hoor :j
Procent, gaan politiemannen naar de kroeg dan? :+
Zo niet dan ga ik mee met Lougino haha.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 18:15

volgend jaar ga ik met de tinderman mee op wintersport, net ff geregeld :P

mannen in pak... als ie maar goed past.. dan glibber ik zo van mn stoel of

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 18:43

Mannen in pak zijn alleen fijn als het een góed pak is. Een pak wat het net niet is... Bleh. Overigens werk ik voor een grote financiële dienstverlener en bij ons loopt niemand in pak :)) Enige keer dat ik mijn eigen pak aan heb gehad was tijdens het eerste gesprek, tijdens dat gesprek aangenomen (oh yeah {:} ) en daarna nooit meer een pak aan gehad. Doen we niet aan :D

Ik heb nog steeds morgen een date met m'n 26-jarige Tinderdude :D Verder heb ik het zó waanzinnig druk met m'n werk dat ik zelfs geen tijd heb voor Tinder -O- :')

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 19:59

Oh gelukkig zijn er inmiddels al weer wat goede verhalen bijgekomen :D Fijn!

Ik weet nog steeds niet wat ik ga doen. Mijn politieman is toch ook wel erg uniek in zijn soort.. (Details bespaar ik jullie, voor de geïnteresseerden via pb :+ ) Heb nog wel contact met een hele leuke piloot die het ook wel ziet zitten om eens af te spreken.

Het moet wel erg wennen om na 5 jaar relatie weer een beetje open te staan voor andere mannen. Je bent toch de zekerheid kwijt die je eerst had.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:09

Kom maar door met die details :')