Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mri schreef:Mijne zei gister heel lief: ik moet toch een beetje rekening houden met mijn meisje...
We hadden het over zijn voetbal (hij woont 2 uur rijden hier vandaan, maar werkt hier).
Hij wil hier in de stad gaan wonen en ik vroeg hem wat hij dan met de voetbal ging doen (Door de weeks 2 keer zelf trainen, zaterdag training geven en zelf spelen).
Ik kreeg een "ear 2 ear smile " op mn gezicht. Hij vroeg waarom dus ik zei: We kennen elkaar 1,5 week. Je had mij ook je scharrel kunnen noemen. Waarop hij zei dat hij serieus is en mij liever ziet als zijn vriendin
Heb gezegd dat voordat ik echt zijn meisje ben, hij goedkeuring van oma moet hebben. En dat schrok hem niet af! Dus ws vlak voor of na Parijs gaat hij oma ontmoeten
KellyR schreef:Wat leuk Mri!!
Die uniformen zoek ik eigenlijk niet eens uit... Kom er altijd in het gesprek achter(vind t opzich niet erg hoor)
Mannen in pak is ook zeker niets mis mee! Mits ze wel een goed pak hebben aangeschaft, anders vind ik het een echte afknapper.
LoesvL schreef:KellyR schreef:Wat leuk Mri!!
Die uniformen zoek ik eigenlijk niet eens uit... Kom er altijd in het gesprek achter(vind t opzich niet erg hoor)
Mannen in pak is ook zeker niets mis mee! Mits ze wel een goed pak hebben aangeschaft, anders vind ik het een echte afknapper.
Vooral diegene met een te groot jasje![]()
Maar bij de zakenmannen zit dat meestal wel goed haha
yeentll schreef:Ja, vind ik ook Laurie! Ik weet alleen niet in hoeverre ik dronken mannen moet gelovenhahaha