Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Schemerdier

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:47

Ik heb vandaag zojuist een les gemist omdat ik niet wist waar ik moest zijn :'). Naar twee campussen gelopen, aan het secretariaat gevraagd, maar niemand wist waar het was. Het was de eerste les van dat vak, dus ik voel me er wel slecht over (het is ook een praktijkles en ik moet voor 80% van de lessen aanwezig zijn, dus heb ik nu al 1 les verspild terwijl ik wel in de uni rondliep, maar dus niet in het juiste lokaal geraakte...)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:50

Ik vind het heerlijk om te sporten met de jeugd van vroeger die 101 mankementen heeft, omdat het niet opvalt dat ik als jonge meid (in verhouding tot hun) op hetzelfde niveau zit als zij :=

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:45

Ik ben nu bezig aan mijn tweede American Triple Chocolate Cookie (van die grote van de ah) en ik voel me niet eens schuldig :D
Ik had het gewoon even nodig..

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:48

Confession: Wanneer ik iedereen hoor praten over uitzieken bij ouders en dat dat zo fijn is voel ik me verschrikkelijk jaloers en voel ik me kwaad op mijn ouders dat ze me 'in de steek hebben gelaten'.

Ze zijn geëmigreerd naar Spanje en ik zie ze 1 of 2x per jaar. Het is uiteraard absoluut niet fair tegenover ze om op die manier te denken, want hun keus heeft niks met mij te maken gehad, maar soms, als ik ze erg mis, kan ik zo woest op ze worden en zo verdrietig, dan voel ik me compleet in de steek gelaten. Dan hoef ik echt een paar dagen niet meer met ze te praten en kan ik echt onredelijk zijn.
Laatst bijgewerkt door Sadira op 28-09-15 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:50

Confession: ik voel een vreetbui aankomen :=

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:53

Jennifuur schreef:
Confession: ik voel een vreetbui aankomen :=

Ik ook, de chippies zijn erg verleidelijk :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:01

Ik zit al aan mn avondeten omdat ik straks moet werken, maar dat betekend dat ik gewoon twee keer eet want op het werk krijg ik meestal allemaal lekkers van de keuken :D

(Confession 2; ik eet dus eigenlijk 5 keer per week 2 avondmaaltijden)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:04

xSannee schreef:
Ik zit al aan mn avondeten omdat ik straks moet werken, maar dat betekend dat ik gewoon twee keer eet want op het werk krijg ik meestal allemaal lekkers van de keuken :D

(Confession 2; ik eet dus eigenlijk 5 keer per week 2 avondmaaltijden)

Dat doe ik ook 1 of 2 keer per week :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:06

Ik heb een verstandelijk gehandicapte oom, hij is 45 maar mentaal 4. Meestal kan ik er nog respect voor opbrengen maar soms ben ik toch zo heerlijk onredelijk. Zo snapt hij het probleem niet als jij ergens zit, even wat te drinken pakt en hij dan daar gaat zitten. Of het probleem dat ik met iemand praat en hij dan steeds harder zijn eigen verhaal erover heen gaat schreeuwen totdat hij dan kwaad wordt dat ik door zíjn verhaal praat. Man wat kan ik die man soms niet uitstaan, hoe onredelijk het ook is.

Ik kan meestal niet zo goed tegen andere mensen die op overduidelijke manier eten, en hij heeft er een sport van gemaakt om met z'n mond zo wijd mogelijk open te eten, en letterlijk 5 normale happen in z'n mond te duwen. En omdat hij al van iedereen commentaar erop krijgt schrokt hij het zo snel mogelijk naar binnen zodat niemand de tijd krijgt iets te zeggen, en zit hij daarna een uur lang keihard te boeren...

Helaas zitten we een weekend per jaar met hem opgescheept omdat mn opa en oma dan op vakantie gaan... En gaan we minimaal drie dagen van de week op bezoek.

Heel verhaal geworden, maar man man man...

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:10

ik heb vandaag al op:

flakes met amandelmelk als ontbijt

1 stuk kwarktaart

3 boterhammen met vlees/kaas

1 gebakje met fondant

20 wortels

en het is pas 4 uur :o

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:17

friesam schreef:
ik heb vandaag al op:

1 stuk kwarktaart

1 gebakje met fondant

20 wortels

20 wortels?? :') :')

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:19

xSannee schreef:
friesam schreef:
ik heb vandaag al op:

1 stuk kwarktaart

1 gebakje met fondant

20 wortels

20 wortels?? :') :')

jup knagen uit verveling bij een heel dag kantoor werk

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:41

Confession, hele confession getypt, maar omdat het voor mij te moeilijk was om het te versturen heb ik hem terug gewist :')

Zoontje is beledigd dat het zingen van de liedjes onder douche gedaan is :') . (hij zit dan altijd mee in de badkamer voor de veiligheid en vindt het leuk om dan samen te zingen :(:) )

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:42

Confession 1: Ik vind gehandicapte mensen eng. :o De geestelijk gehandicapte dan. Ik weet gewoon niet hoe ik er mee om moet gaan.

Confession 2: Ik ben Dwergs aan het leren in plaats van te leren voor school. :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:46

Captain schreef:
Confession 1: Ik vind gehandicapte mensen eng. :o De geestelijk gehandicapte dan. Ik weet gewoon niet hoe ik er mee om moet gaan.

Confession 2: Ik ben Dwergs aan het leren in plaats van te leren voor school. :')

Dat eerste heb ik ook! Het erge is alleen dat ik een oom heb met de zwaarste variant Down die ik ooit gezien heb... Hij raakt heel erg in de stress en in de war van bezoek, dus ik ga zogenaamd niet mee omdat hij er toch niet blij van wordt. Maar stiekem durf ik het ook niet :=

Hij slaat, spuugt, schreeuwt, pakt je ineens vast etc. Ze hebben ooit de fout gemaakt om mij als klein kind mee te nemen en sindsdien durf ik niet meer.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:55

Captain schreef:

Dwergs? :')

abbycootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:58

confession: Ik vind het echt verschrikkelijk om telefonisch contact op te moeten nemen of als ik gebeld wordt door een nummer dat ik niet ken. :n
Ik vind het zó stom maar vind het altijd enorm irritand als mensen (Bijvoorbeeld via marktplaats) erbij hebben staan alleen bellen.

Tegenwoordig heeft bijna iedereen email, ik stuur veel liever een mailtje (of app), dan kan ik het eerst een aantal keer na lezen voor ik het verstuur. En dan nog denk ik er waarschijnlijk te veel overna voor ik het daadwerkelijk verstuur maar alles liever dan moeten bellen kan er echt soms wel weken tegen op zien als ik weet dat ik ergens naartoe moet bellen. Dan hangt het er wel af waarvoor soms kan ik de knop wel om zetten van oke dit moet ik gewoon doen..

Maar dan is er dat nog gebeld worden zonder dat je weet wie het is. Meestal druf ik mijn mobiel pas aan te raken als er is opgehangen :o
máár ik wil juist wel weten wie er dan gebeld heeft meestal probeer ik er via google ofzo achter te komen maar lukt meestal niet :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:05

Mijn moeder kan de pot op :')

Ze eist dat wij als kinderen hun huwelijks jubileum feest volledig gaan regelen, want 'dat is de taak van de kinderen, je nicht deed het ook voor haar moeder en jullie doen nooit wat'

Wij doen het bewust niet omdat ze A elke keer zegt het klein te willen vieren B zelf altijd alles in de hand wil houden (zelfs tafel dekken op een verjaardag mogen wij niet doen :') ) en C wij hen eigenlijk een weekend weg wouden sturen, maar ze vindt dat soort dingen altijd onzin en zonde van het geld en nu wil ze het opeens wel als wij maar betalen :') (jaja en dat terwijl wij al jaren horen dat ze liever heeft dat wij ons geld niet besteden aan iets dat na een weekend gewoon weg is :') )

Ben er klaar mee. Ze doen fijn alles zelf. T is wel goed zeg :') beetje eisen dat wij het MOETEN doen :')

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:11

abbycootje schreef:
confession: Ik vind het echt verschrikkelijk om telefonisch contact op te moeten nemen of als ik gebeld wordt door een nummer dat ik niet ken. :n
Ik vind het zó stom maar vind het altijd enorm irritand als mensen (Bijvoorbeeld via marktplaats) erbij hebben staan alleen bellen.

Tegenwoordig heeft bijna iedereen email, ik stuur veel liever een mailtje (of app), dan kan ik het eerst een aantal keer na lezen voor ik het verstuur. En dan nog denk ik er waarschijnlijk te veel overna voor ik het daadwerkelijk verstuur maar alles liever dan moeten bellen kan er echt soms wel weken tegen op zien als ik weet dat ik ergens naartoe moet bellen. Dan hangt het er wel af waarvoor soms kan ik de knop wel om zetten van oke dit moet ik gewoon doen..

Maar dan is er dat nog gebeld worden zonder dat je weet wie het is. Meestal druf ik mijn mobiel pas aan te raken als er is opgehangen :o
máár ik wil juist wel weten wie er dan gebeld heeft meestal probeer ik er via google ofzo achter te komen maar lukt meestal niet :P

Dit heb ik ook, precies hetzelfde!

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:01

Confession: Ik kan me dood ergeren aan mensen die aardig tegen me doen. Ik denk altijd gelijk dat er iets achter zit als iemand gewoon aardig doet. Me bitch

JayJillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:06

Zitosh schreef:
Ik loop al een week te zeggen dat ik weer ga fitnessen, maar ben nog steeds niet gegaan :=

En ik mis mijn lang haar verschrikkelijk. Een dikke maand geleden is er 20 cm af geknipt
;(

Ik oook! Ik heb t anderhalf jaar terug kort geknipt (bob), en t is nu pas tot net over mn schouders gegroeit. :(

Positieve is wel dat ik mijn haar gedoneerd had. Dus het is niet helemaal voor niets geweest!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:09

Kapsels, daar ben ik een rare mee.
Ik laat het altijd groeien tot halverwege mijn rug, of tot onder mijn kont en laat het dan helemaal kort knippen (ook doneren) om er vervolgens spijt van te krijgen, terug te laten groeien en het weer kort te laten knippen omdat dat lange haar mij vreselijk irriteert :')

JayJillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:14

_sharonnn schreef:
Ik vind het zo overdreven dat "paardenouders" hun kinderen op 3 jarige leeftijd al op een pony pleuren en dat de kinderen dan ook al direct hun eigen pony moeten hebben..

Yup, guilty! :D Gelukkig vindt mijn dochter het geweldig *\o/*

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:27

Ik ben lichtelijk verslaafd aan agar.io en little alchemy. :+

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:37

Ik vind het behoorlijk poedersuiker dat een bepaald persoon ineens heel anders op me reageert dan ze eerder deed. En ik snap heel goed waarom, maar ik heb er best veel moeite mee.

En ik vind het stiekem heel fijn om te lezen dat er meer mensen zijn met ongezonde eetgewoonten. Ben ik niet de enige haha