_sharonnn schreef:Hoe doen moslima's hun hoofddoek om?
Hoe bedoel je? Ze doen hem gewoon om hun hoofd en maken hem vast? Zullen ze vast wel handig in zijn net zoals je handig wordt in een paardenstaart in je haar maken of je make-up op doen.
Ik vroeg me gisteren ook ineens iets af. Ik denk niet dat iemand daar een antwoord op heeft maar erover discussieren kan ook haha. Ik keek gisteren tv en in die serie overleed een vrouw. Voordat ze overleed hield ze nog een heel verhaal tegen haar dochter waarin ze dingen zei als: het is nu mijn tijd om te gaan enzo.
Ik vroeg me hierdoor af of een mens weet dat hij dood gaat op dat moment (na een ziekbed of als ze ernstig gewond zijn) en hoe weet je dat dan? Ik ben ook wel eens ziek en dan voel ik me soms ook zo ellendig dat ik denk dat ik dood ga, maar natuurlijk weet ik dan dat ik niet echt dood ga op dat moment. Maar hoe weet je nou of je tijd echt is gekomen?
Sommige diersoorten voelen het wel aankomen toch? Zoeken een rustig plekje om dood te gaan bijvoorbeeld. Maar hoe weten ze dan dat ze niet nog 3 dagen op dat rustige plekje liggen voor het gebeurd is? Ik vind het maar vreemd haha.