Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_karin_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 18:05

Aan mijn eigen eetlust en gebrek aan studiemotivatie!!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 18:06

Picasso schreef:
Aan dat ik 'gewone' spulletjes nodig had bij Tuincentrum en Karwei en dat ik struikelde over de kerstspullen.... nog geen zin in!

Ik kom er ook net vandaan :') Vond het toch wel grappig, maar ik ben dan ook wel zo'n persoon dat rond oktober al zn playlist volzet met kerstliedjes :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 18:09

guusje_h schreef:
Picasso schreef:
Aan dat ik 'gewone' spulletjes nodig had bij Tuincentrum en Karwei en dat ik struikelde over de kerstspullen.... nog geen zin in!

Ik kom er ook net vandaan :') Vond het toch wel grappig, maar ik ben dan ook wel zo'n persoon dat rond oktober al zn playlist volzet met kerstliedjes :+

Ben gewoon mega chagrijnig en dan heb ik geen zin in die vrolijke k*tkerstspullen.... :D
Sorry.... volgende week vast weer beter ..... hormones.... :roll:

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 18:11

Ik erger me kapot aan het feit dat er weer ophef komt over zwarte pieten. Vanavond begint het sinterklaasjournaal weer. Wedden dat 9/10 dingen die er over te vinden zijn, gaan over het feit dat sinterklaasjournaal nu zich aanpast, of juist niet? :S

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 18:28

t-splitsing en 3 vrouwen.. blijft moeilijk autorijden :x :z :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 18:47

Pieter25 schreef:

Oef linke uitspraak hier in het kippenhok Pieter! :+

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 18:49

Dat ik nog steeds het tweede deel van The made runner boeken serie nog niet binnen heb ;(

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 19:18

dat gezeik over zwarte piet. 67 procent vond het geen discriminatie en de rest vond het wel discriminatie, nou rot dan maar lekker op naar je eigen of een ander land. is er tegenwoordig geen fatsoen meer om respect te hebben voor elkaars tradities? damn mensen het is een f*king kinderfeest! zelfs de surinamers krijgen extra schmink op zodat ze nog net wat donkerder zijn, die zeiken toch ook niet over discriminatie? zwarte piet is zwart door de schoorsteen. denk na denk na!

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 19:19

donjalover13 schreef:
dat gezeik over zwarte piet. 67 procent vond het geen discriminatie en de rest vond het wel discriminatie, nou rot dan maar lekker op naar je eigen of een ander land. is er tegenwoordig geen fatsoen meer om respect te hebben voor elkaars tradities? damn mensen het is een f*king kinderfeest! zelfs de surinamers krijgen extra schmink op zodat ze nog net wat donkerder zijn, die zeiken toch ook niet over discriminatie? zwarte piet is zwart door de schoorsteen. denk na denk na!

_/-\o_ _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 19:32

donjalover13 schreef:

En ik erger me aan zulke berichten. Zwarte piet is volgens het liedje zo zwart als roet, niet zwart van het roet, groot verschil. Daarnaast word je niet pik zwart als je door de schoorsteen ga, en je krijgt er ook geen schone kleren, gouden ringen en rode lippen van. En respect voor traditie's hebben? Ik heb ook geen respect voor stierenvechten, dat is ook een traditie, maar omdat het een traditie is betekent het niet meteen dat het heilig is ofzo.

Maar goed, naast dit heb ik me vandaag (nog) nergens aan geërgerd. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 19:34

[***] schreef:
donjalover13 schreef:

En ik erger me aan zulke berichten. Zwarte piet is volgens het liedje zo zwart als roet, niet zwart van het roet, groot verschil. Daarnaast word je niet pik zwart als je door de schoorsteen ga, en je krijgt er ook geen schone kleren, gouden ringen en rode lippen van. En respect voor traditie's hebben? Ik heb ook geen respect voor stierenvechten, dat is ook een traditie, maar omdat het een traditie is betekent het niet meteen dat het heilig is ofzo.

Mee eens [***]!

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 19:34

[***] schreef:
donjalover13 schreef:

Geloof me, ze moeten met dat legertje van (het tellen mislukt steeds, weet ik hoeveel pieten er zijn XD) pieten moeten ze alle huisjes in Nederland langs. Ze mogen van mij wel vegen op hun kleren en zo hebben, anders word het wel erg gek ja.
Stierenvechten doet wezens met gevoel fysiek pijn, is totaal niet te vergelijken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 19:44

Aan het rund dat met mij stunt , bewindvoerder is zwaar mijn uiterste aan het opzoeken pff

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 19:52

Picasso schreef:
Pieter25 schreef:

Oef linke uitspraak hier in het kippenhok Pieter! :+

Het was te cliché en ik zeg nergens, dat alle vrouwen niet kunnen rijden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 20:12

Net op tijd Pieter, net op tijd! :))

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 21:14

Aan dat ik niet genoeg literatuur kan vinden voor mijn groepsopdracht... we moeten een historiografisch debat weergeven, maar met zo weinig titels is het erg moeilijk...

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 21:26

Aan de zwarte pieten discussie in dit topic! :')
Aan het feit dat het morgen geen weekend is, maar dinsdag

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 21:32

Juliette61 schreef:
Aan het feit dat het morgen geen weekend is, maar dinsdag

Ik heb morgen wel weekend (2 dagen standaard vrij van school) maar heb toch echt liever een rooster waarbij ik 5 halve dagen heb ipv 3 dagen van 8:45 tot 17:30...

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 21:39

vanspeijk schreef:
Aan dat ik niet genoeg literatuur kan vinden voor mijn groepsopdracht... we moeten een historiografisch debat weergeven, maar met zo weinig titels is het erg moeilijk...

En aan dat mijn groepsgenoten niet reageren op emails... -:(-

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 21:53

en nogsteeds vind ik dat gezeik om die zwarte pieten zinloos. mens laat een kinderfeest een kinderfeest zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 22:46

Aan het taalgebruik van sommige meisjes hier... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 23:29

Aan de bus die 10 minuten te laat kwam. Maar eigenlijk weer een pluspunt hoef ik minder lang op het station te wachten..

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 00:17

groepsgenoot had een stukje van mij aangepast.. Ik had de vragen in verhaalvorm gezet, heeft zij het vervolgens zonder te zeggen terug verandert in vraag vorm.. Daar kwam toch een stuk uit! Alsof een 10 jarige het had geschreven!
En dan ben je 20, heb je al 2,5 jaar HBO gedaan hiervoor en dan komt het 1 niet in je gezonde verstand dat dit zeker niet HBO waardig is en 2 uberhaupt hierover iets te zeggen tegen je groepsgenoten! Had ik het niet gezien had ze het zo ingeleverd! Om nog niet te vermelden dat dit een opdracht voor studiepunten was -:(- -:(- -:(- -:(-

Excuus, misschien als jullie zagen wat ik bedoelde snapte jullie mijn frustratie wat beter :') Hoe achterlijk kun je wezen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 01:32

Bouwmarkt, wat een ellende. Je struikelt over de kersttroep en woonzooi maar simpele laselectroden kan je blijkbaar alleen online bestellen.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 02:06

Aan spierpijn.