Vannacht in het vliegtuig gezeten, vanochtend aan het strand gezeten, daar heerlijk geluncht, vanmiddag ook aan het strand gezeten, gedineerd aan het strand en net bij een show van het animatieteam gekeken. Nu gesloopt slapen..
Nu net wakker, eerst aftersun zoeken ergens want god wat ben ik verbrand gister (gelukkig alleen armen en gezicht, farmerstan enzo ) daarna lekker Lang ontbijten want het is mijn vrije dag, en Dan toch maar even kijken of de jongens nodig hebben met sheepdipping, want dat heb ik beloofd. daarna naar kijken voor nieuwe wellies of muckingboots, en een nieuwe broek, en Dan lekker helemaal niets
Vanochtend iets te lang in bed gelegen, boodschappen gedaan in huis wat opgeruimd. Daarna de hele middag gestudeerd. Nu eten koken en vanavond met een boek in de zon op het balkon.
Morgen werken van 1000 tot 2300 op het terras terras met glas afgezet lekkkkkker zweten
nts19
Geplaatst: 02-07-15 07:53
Zo even naar falko want vriendin komt m rijden. Daarna langs de bank, dan lekker bij vrienden chillen en vanavond alles nog even nachecken voor vertrek morgen 11 dagen naar greece