Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus dat moet vast mogelijk zijn.
, er moeten nog wel wat dingen gebeuren (en opgeruimd/aangekleed worden), maar het meeste staat er.
, leuk snoezig plekje
. Berging gedaan , nu de konijnen gedaan en overmorgen voor het raam even leeg en kaal . Als pap me morgen thuis brengt even wat zooi inladen
. Kan dat mooi naar ouders toe
Zou me daar ook niet zo veilig bij voelen. 

Tancreda4 schreef:Hoe doen de alleenstaande mensen met paard het qua kosten? Ik vind het nog best lastig per maand goed uit te komen, paard heeft toch een hoop 'onverziene' kosten. Ik raak straks werkloos en ik zie echt niet in hoe ik het voor elkaar ga krijgen dan rond te komen...... Ik heb nog wel een aantal maanden recht op WW wat heel fijn is, maar bv dit jaar zit ik met wat ik heb verdiend en de ww die ik ga krijgen net boven de grens om bv huurtoeslag en zorgtoeslag te ontvangen....
Maandag eens naar mijn energieleverancier bellen. Ze hebben zo'n leuke 'voorschot check' op de site zodat je je voorschot ook wat kan aanpassen indien nodig, maar hij pakt mijn meterstanden op een of andere vage manier niet. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of dat niet al naar beneden kan per maand, scheelt weer iets...
purny schreef:Ik denk dat die mensen op water en brood leven. Niet op vakantie gaan en van het minimum leven. Ik kan geen paard onderhouden, niet eens leasen. Hoe graag ik het ook zou willen
Hoop toch dat ik niet perse op een houtje hoef te gaan bijten, maar bezuinigen waar kan zal wel moeten...